Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 12:48

Zubcho написа:.................
Или ГИ или нищо.

Поздрави



Ами нали съм писал, че съм с ГИ...това е тъпото, че пак гърми на моменти, отначало не де...ама наскоро почна..нагоре съм обяснил в какви моменти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 25 Мар 2009, 13:45

net_master написа:
Zubcho написа:.................
Или ГИ или нищо.

Поздрави



Ами нали съм писал, че съм с ГИ...това е тъпото, че пак гърми на моменти, отначало не де...ама наскоро почна..нагоре съм обяснил в какви моменти

Ами освен всичко изброено от колегите нека ти погледнат и настройките на газовата, че ако не меша както трябва пак ше ти гърми (по-скоро припуква и къса, тресе на място и други подобни), даже и компа за бензина зацикля и влиза в някакъв режим - и тогава вече и гърмежи яки има (ама това на бензин студена - поне при мен така беше).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 25 Мар 2009, 13:54

Zubcho написа:
Усещаш ли какво имам предвид?

Да знаеш, че частите са малко скъпи при е34, но за тава пък сменяш 1 път и после даваш само газ. И един съвет от мен - махни газовата, само ядове ще имаш. 1 път ще ти гръмне и после ще плачеш за дебитомер (700лв. нов, 150-200лв. на 2-ра ръка) и смяната на свещи, лули и филтри е по-често. Демек икономисваш сега и после даваш същите пари за ремонти и части. Май няма смисъл според мен.

Или ГИ или нищо.

Поздрави



Зъбче , нищо не каза сега , ако всичко си му е ОК и да гръмненяма проблем, проблем е ако гърми по 10 пъти на ден .
Проблема е със свещите , аз съм в тоя филм сега , и засега върви със БЕРУ само , нито с ДЕнсо нито с НГК ..неще пушината .
Лули и свещи и филтри не сменяш по често . На софииския чист въздух еднкаво се сменят , филтъра ми за климатика заминава за месец макс .Ако колегата беше в София щях да му дам и лули да пробва и бобини ,ама шанс !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 25 Мар 2009, 13:54

Никакво махане на газовата , абортите са забранени !
Проблема не е в газовата , коллктоо и да им се иска на всички !
Цяла година събирашпари за газова, така ли се мнаха бе?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2009, 14:00

dj_ennsy_1 написа:Зъбчо, на М50 кабели не се сменят! Само бобините и лулите да си види.


Не знаех, но вече знам. А може ли кабел да му се прецака на мотора? И те не са вечни до колкото знам.

Жика, щом е с ГИ уважавам, ама онези тъпотии с полочката хич не ме кефят.

Поздрави и дано ти се оправи колата колега.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 25 Мар 2009, 14:12

Стига с тая плочка , плочка та плочка !

Ако е некадърно сложен и ненастроен ГИ е такава боза , че ти иде да се гръмнеш , или като видя 300 снопа кабел и маркуч през колектора , щото ги мързи да го свалят и да го направят като бели хора .Аз съм с ''плочка'' ама и с доста друго работи , можем да сравним един ГИ Фобос или Бардолини с мойто Тартарини ?

Истината е в скъп ГИ , ама наще коли по 3 иляди лева май не си струва. И лафа с 11 12 /100 газ в София градско не минава 8) .
Мойта си е закована на 15.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 18:06

Току що майстор ми каза, че сигурно е клапан..и на въпроса как така изведнъж клапан? Ми така - изгаря си, счупва се...нещо такова, възможно ли е и такива ли са признаците?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 25 Мар 2009, 18:12

Ако е клапан се хваща моментално след измерване на компресията. Признаците са различни, зависи какво точно се е случило с клапана. Могат да бъдат и като твоите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 25 Мар 2009, 18:34

Точно! Няма смисъл от повече приказки докато не идеш да ти премерят компресията на всички цилиндри.

Zubcho написа:
dj_ennsy_1 написа:Зъбчо, на М50 кабели не се сменят! Само бобините и лулите да си види.


Не знаех, но вече знам. А може ли кабел да му се прецака на мотора? И те не са вечни до колкото знам...

Еми принципно няма нищо вечно.. ама това са обикновени, многожилни 0.5mm2 кабелчета. По принцип няма какво да им стане...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 19:01

Ами да.... ще проверя за някой излязлъл вакуум и ако нищо не успея да измисля, отивам да ми мерят компресията и тогава ще се "похваля" какво се е случило с любимата ми :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 20:08

Абе...тия коли работят с изваден дебитомер :mhihi: Аз дори забравих че съм го смъкнал, викам я да видя днес как е, да не би да е размислила и да се оправи........
Та сега забелязах....че от единия от маркучите, изтича леко бензин и е мокър и изглежда отскоро... понеже трудно ще обясня кой точно, на снимката съм отбелязал долу горе къде е, дори мисля, че се вижда, просто не намерих по-подходяща снимка, а и без капаците на мотора се вижда... Дали може да има нещо общо с проблема това?

Прилагам снимка въпросната тръбичка и още няколко снимки ако случайно някой види нещо нередно :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 25 Мар 2009, 20:58

Малее,кой е слагал тази газова бре :kuku:
От маркуча за бензина кяма как да е,и при мен течеше от там и го смених онзи ден.В Дару е 20лв ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 21:02

S_h_e_f_a написа:Малее,кой е слагал тази газова бре :kuku:
......... ;)



В Търново е слагана уж добри били..пффф. ти тряаше да видиш как беше с умрели пластмасови трипътници и маркучите само тикнати без никакви скоби, че беше почнало да ми избива оттам... тъпа работа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 25 Мар 2009, 22:18

Тоя маркуч е за картерните газове ако не се лъжа... ;) Не е бензинов...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 23:00

Ти гледаш тоя по-големия отляво..той е за картерните газове, а оня по-малкия е бензинов, щото си тече бензин по него...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook