Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Zubcho написа:.................
Или ГИ или нищо.
Поздрави
Ами нали съм писал, че съм с ГИ...това е тъпото, че пак гърми на моменти, отначало не де...ама наскоро почна..нагоре съм обяснил в какви моменти
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
net_master написа:Zubcho написа:.................
Или ГИ или нищо.
Поздрави
Ами нали съм писал, че съм с ГИ...това е тъпото, че пак гърми на моменти, отначало не де...ама наскоро почна..нагоре съм обяснил в какви моменти
Ами освен всичко изброено от колегите нека ти погледнат и настройките на газовата, че ако не меша както трябва пак ше ти гърми (по-скоро припуква и къса, тресе на място и други подобни), даже и компа за бензина зацикля и влиза в някакъв режим - и тогава вече и гърмежи яки има (ама това на бензин студена - поне при мен така беше).
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Zubcho написа:
Усещаш ли какво имам предвид?
Да знаеш, че частите са малко скъпи при е34, но за тава пък сменяш 1 път и после даваш само газ. И един съвет от мен - махни газовата, само ядове ще имаш. 1 път ще ти гръмне и после ще плачеш за дебитомер (700лв. нов, 150-200лв. на 2-ра ръка) и смяната на свещи, лули и филтри е по-често. Демек икономисваш сега и после даваш същите пари за ремонти и части. Май няма смисъл според мен.
Или ГИ или нищо.
Поздрави
Зъбче , нищо не каза сега , ако всичко си му е ОК и да гръмненяма проблем, проблем е ако гърми по 10 пъти на ден .
Проблема е със свещите , аз съм в тоя филм сега , и засега върви със БЕРУ само , нито с ДЕнсо нито с НГК ..неще пушината .
Лули и свещи и филтри не сменяш по често . На софииския чист въздух еднкаво се сменят , филтъра ми за климатика заминава за месец макс .Ако колегата беше в София щях да му дам и лули да пробва и бобини ,ама шанс !
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Никакво махане на газовата , абортите са забранени !
Проблема не е в газовата , коллктоо и да им се иска на всички !
Цяла година събирашпари за газова, така ли се мнаха бе?
Проблема не е в газовата , коллктоо и да им се иска на всички !
Цяла година събирашпари за газова, така ли се мнаха бе?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
dj_ennsy_1 написа:Зъбчо, на М50 кабели не се сменят! Само бобините и лулите да си види.
Не знаех, но вече знам. А може ли кабел да му се прецака на мотора? И те не са вечни до колкото знам.
Жика, щом е с ГИ уважавам, ама онези тъпотии с полочката хич не ме кефят.
Поздрави и дано ти се оправи колата колега.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Стига с тая плочка , плочка та плочка !
Ако е некадърно сложен и ненастроен ГИ е такава боза , че ти иде да се гръмнеш , или като видя 300 снопа кабел и маркуч през колектора , щото ги мързи да го свалят и да го направят като бели хора .Аз съм с ''плочка'' ама и с доста друго работи , можем да сравним един ГИ Фобос или Бардолини с мойто Тартарини ?
Истината е в скъп ГИ , ама наще коли по 3 иляди лева май не си струва. И лафа с 11 12 /100 газ в София градско не минава
.
Мойта си е закована на 15.
Ако е некадърно сложен и ненастроен ГИ е такава боза , че ти иде да се гръмнеш , или като видя 300 снопа кабел и маркуч през колектора , щото ги мързи да го свалят и да го направят като бели хора .Аз съм с ''плочка'' ама и с доста друго работи , можем да сравним един ГИ Фобос или Бардолини с мойто Тартарини ?
Истината е в скъп ГИ , ама наще коли по 3 иляди лева май не си струва. И лафа с 11 12 /100 газ в София градско не минава

Мойта си е закована на 15.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Току що майстор ми каза, че сигурно е клапан..и на въпроса как така изведнъж клапан? Ми така - изгаря си, счупва се...нещо такова, възможно ли е и такива ли са признаците?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Точно! Няма смисъл от повече приказки докато не идеш да ти премерят компресията на всички цилиндри.
Еми принципно няма нищо вечно.. ама това са обикновени, многожилни 0.5mm2 кабелчета. По принцип няма какво да им стане...
Zubcho написа:dj_ennsy_1 написа:Зъбчо, на М50 кабели не се сменят! Само бобините и лулите да си види.
Не знаех, но вече знам. А може ли кабел да му се прецака на мотора? И те не са вечни до колкото знам...
Еми принципно няма нищо вечно.. ама това са обикновени, многожилни 0.5mm2 кабелчета. По принцип няма какво да им стане...
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ами да.... ще проверя за някой излязлъл вакуум и ако нищо не успея да измисля, отивам да ми мерят компресията и тогава ще се "похваля" какво се е случило с любимата ми 

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Абе...тия коли работят с изваден дебитомер
Аз дори забравих че съм го смъкнал, викам я да видя днес как е, да не би да е размислила и да се оправи........
Та сега забелязах....че от единия от маркучите, изтича леко бензин и е мокър и изглежда отскоро... понеже трудно ще обясня кой точно, на снимката съм отбелязал долу горе къде е, дори мисля, че се вижда, просто не намерих по-подходяща снимка, а и без капаците на мотора се вижда... Дали може да има нещо общо с проблема това?
Прилагам снимка въпросната тръбичка и още няколко снимки ако случайно някой види нещо нередно


Та сега забелязах....че от единия от маркучите, изтича леко бензин и е мокър и изглежда отскоро... понеже трудно ще обясня кой точно, на снимката съм отбелязал долу горе къде е, дори мисля, че се вижда, просто не намерих по-подходяща снимка, а и без капаците на мотора се вижда... Дали може да има нещо общо с проблема това?
Прилагам снимка въпросната тръбичка и още няколко снимки ако случайно някой види нещо нередно





- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Малее,кой е слагал тази газова бре
От маркуча за бензина кяма как да е,и при мен течеше от там и го смених онзи ден.В Дару е 20лв

От маркуча за бензина кяма как да е,и при мен течеше от там и го смених онзи ден.В Дару е 20лв

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
S_h_e_f_a написа:Малее,кой е слагал тази газова бре![]()
.........
В Търново е слагана уж добри били..пффф. ти тряаше да видиш как беше с умрели пластмасови трипътници и маркучите само тикнати без никакви скоби, че беше почнало да ми избива оттам... тъпа работа
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ти гледаш тоя по-големия отляво..той е за картерните газове, а оня по-малкия е бензинов, щото си тече бензин по него...
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани