проблем с охлаждането: не включва перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648
Звъни на човека и отивай да ти погледне колата...
Звъни на човека и отивай да ти погледне колата...
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
за затваряне
понеже повечето колеги не споделят как са си оправили проблемите, аз реших да пиша.
значи мотора прегря, оттам нова гарнитура глава,гумички клапани, водна помпа, термостат.
разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
това е вече е за затваряне.
значи мотора прегря, оттам нова гарнитура глава,гумички клапани, водна помпа, термостат.
разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
това е вече е за затваряне.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: за затваряне
camburko написа:разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Един хубав край на темата, както bmwdriver, аз и още хора неведнъж са го писали.. вземете ли ново БМВ Е36 (имам опит само с такова) почти задължително е да смените - водна помпа, термостат и евентуално ако имате виско, за да нямате проблеми.
Лично аз.. имах проблеми с температурата - оказа се разменени букси на 2-та температурни датчика.. но от опит казвам - при изряден термостат и водна помпа, колата прегрява трудно при нормално каране - такива за 20 метра - няма как да стане - аз лично посред лято си свалих разваленото виско - карах колата до магазина да взема ново и въобще и не понечи да прегрява.
Но пак повтарям - за да ви е мирна главата с температурата на колата (нещо много важно и често срещан проблем) отделете малко пари и сложете НОВИ водна помпа с метални витла, нов термостат и евентуално виско
Лично аз.. имах проблеми с температурата - оказа се разменени букси на 2-та температурни датчика.. но от опит казвам - при изряден термостат и водна помпа, колата прегрява трудно при нормално каране - такива за 20 метра - няма как да стане - аз лично посред лято си свалих разваленото виско - карах колата до магазина да взема ново и въобще и не понечи да прегрява.
Но пак повтарям - за да ви е мирна главата с температурата на колата (нещо много важно и често срещан проблем) отделете малко пари и сложете НОВИ водна помпа с метални витла, нов термостат и евентуално виско

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: за затваряне
camburko написа:понеже повечето колеги не споделят как са си оправили проблемите, аз реших да пиша.
значи мотора прегря, оттам нова гарнитура глава,гумички клапани, водна помпа, термостат.
разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
това е вече е за затваряне.
Още на 16-ти колегите Mollov и vld ти писаха какъв ти е проблема и как да го решиш , не виждам какво повече ти трябваше...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани