Окабеляване за чек контрола на борд компа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Окабеляване за чек контрола на борд компа
Интересно ми е дали има хора дето са го правили ? И да споделят какво е нужно къде как и защо мерак ми е да го направя и аз ....
I'm slowly drifting


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Нужни са ти:
1. BC с ЧЕК функция (OBC или среден борд) (това го пиша за да бъде пълен списъка иначе знам че си с големия борд)
2. CHECK MODULE - номер 3 от схемата. В ибей понякога се продават евтино. примерна снимка
3. Датчици за нивата на течностите (те са супер елементарни и по моргите в повечето случай хората дори не знаят че в дадения съд има такъв датчик, така че пак може да минеш евтино)
4. Да свържеш модула към светлините (да прекараш кабели и да преправиш буксите, не е сложно Ето ти една англ. тема , ето ти и един manual: ЦЪК , с информация какво трябва да направиш по самите букси на стоповете примерно. Малко странно е обяснено като гледам, но може да ти е полезно когато тръгнеш да го правиш.
И общо взето, ако се захванеш с този ъпгрейд, освен факта че трябва да купиш доста неща (които не са особено разпространени), трябва да си загубиш и доста време в окабеляване, монтиране и търсене на чуждоезична помощ (от други форуми) или от ... въпросния Lacho :-)
За това се сещам в момента, може да има още подробности, но ти го пиша за да прецениш горе долу за какво ще става въпрос.
Аз имам check control на моята е36-ца и въпреки че е интересна и готина екстра, смятам че не си заслужава цялата тази разправия. Ако я нямах оригинално в колата никога не бих тръгнал да я правя като знам колко рядко ще ми бъде полезна (досега най-много 5-6 пъти ми е изписвало някаква грешка, я някоя крушка, я нивото на някоя течност).
1. BC с ЧЕК функция (OBC или среден борд) (това го пиша за да бъде пълен списъка иначе знам че си с големия борд)
2. CHECK MODULE - номер 3 от схемата. В ибей понякога се продават евтино. примерна снимка
3. Датчици за нивата на течностите (те са супер елементарни и по моргите в повечето случай хората дори не знаят че в дадения съд има такъв датчик, така че пак може да минеш евтино)
4. Да свържеш модула към светлините (да прекараш кабели и да преправиш буксите, не е сложно Ето ти една англ. тема , ето ти и един manual: ЦЪК , с информация какво трябва да направиш по самите букси на стоповете примерно. Малко странно е обяснено като гледам, но може да ти е полезно когато тръгнеш да го правиш.
И общо взето, ако се захванеш с този ъпгрейд, освен факта че трябва да купиш доста неща (които не са особено разпространени), трябва да си загубиш и доста време в окабеляване, монтиране и търсене на чуждоезична помощ (от други форуми) или от ... въпросния Lacho :-)
За това се сещам в момента, може да има още подробности, но ти го пиша за да прецениш горе долу за какво ще става въпрос.
Аз имам check control на моята е36-ца и въпреки че е интересна и готина екстра, смятам че не си заслужава цялата тази разправия. Ако я нямах оригинално в колата никога не бих тръгнал да я правя като знам колко рядко ще ми бъде полезна (досега най-много 5-6 пъти ми е изписвало някаква грешка, я някоя крушка, я нивото на някоя течност).
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Определено не си струваPeReZ написа: Аз имам check control на моята е36-ца и въпреки че е интересна и готина екстра, смятам че не си заслужава цялата тази разправия. Ако я нямах оригинално в колата никога не бих тръгнал да я правя като знам колко рядко ще ми бъде полезна (досега най-много 5-6 пъти ми е изписвало някаква грешка, я някоя крушка, я нивото на някоя течност).

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Интересно ми е изписва ли примерно коя крушка е аут или просто пише че има изгоряла ?
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани