БМВ се отказва от М версия на Z4
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
БМВ се отказва от М версия на Z4
Говорител от компанията БМВ пред списание iMotorMag, заяви че няма бъде предложена „гореща” М версия на последното поколение Z4, поради световната икономическа криза. От друга страна утешителната новина, e че БМВ все пак планира М спорт пакет, който ще включва преработка на екстериора, по-големи джанти от серийните, тунинговане на окачването, както и М спортен волан. Моторният тунинг ще включва препрограмиране на "ECU"-то на двигателя – 3.0 литровия редови би-турбо агрегат от Z4 sDrive35i . Очаква се това се отрази с +20 к.с. отгоре, като максималната мощност в крайна сметка ще достигне 326 к.с.
Източник: http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=243161
От друга страна от няколко дена в интернет има и слухове относно намерението на нашата любима марка да предложи първият V6 турбо агрегат за следващато поколение на иконата М3. Отново като причина се изтъква икономическата криза.
Лично за мен е меко казано странно това, като все общо е известно компетенцията на баварските инженери в областта на редовите 6 цилиндрови агрегати ( и не само ! ).
MarkE90M3 (автор на новината): Подобни бяха и изявленията на компанията относно М версия на предишното поколение на Z4 Е85, но след нялколко години бе предложена и такава версия с оглед на желянията на ентусиазираните фенове на маркта, така че аз не изключвам и за това поколение Z4 Е89 да се разработи М версия.
Източник: http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=243161
От друга страна от няколко дена в интернет има и слухове относно намерението на нашата любима марка да предложи първият V6 турбо агрегат за следващато поколение на иконата М3. Отново като причина се изтъква икономическата криза.
Лично за мен е меко казано странно това, като все общо е известно компетенцията на баварските инженери в областта на редовите 6 цилиндрови агрегати ( и не само ! ).
Тази икономическа криза ни разгони фамилията
Все си мисля че ще има М-версия Z4, но може би ще се появи след 2-3 години, като се стабилизират малко автопроизводителите, че положението е много сериозно...
Медиите и те всяват масова психоза, хората и да имат пари се плашат и не купуват и кризата се задълбочава
Поне X5-6 M ще има и то защото разработването е започнало преди кризата.
Между другото според разни източници новото М3 (2013 евентуално) ще бъде екипирано с 6 цилиндров турбо мотор.
http://www.worldcarfans.com/9090320.014 ... -m-is-a-go




http://www.worldcarfans.com/9090320.014 ... -m-is-a-go
But does a human form display to those who dwell in realms of day
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
...в същност V6 е очевидно по-скъп за изработка. единствената причина да не слагат редови шестаци в другите коли е липса на място. в същност не виждам и 1 причина bmw да обмислят V6... в същият сайт мисля, че видях и твърдение, че x5.6m ще бъде с атмосферния двигател на m5, което пак беше неадекватно...
новото M3 според мен е ясно, че ще е с 6 цилиндрово турбо... и то ще идва от къде? от 335i
само, че ще му увеличат обема. интересно какво гласят за m5, там може би ще има заемка от x5/6m.
новото M3 според мен е ясно, че ще е с 6 цилиндрово турбо... и то ще идва от къде? от 335i

Последна промяна steeN на 22 Мар 2009, 13:03, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
[steeN] написа:...в същност V6 е очевидно по-скъп за изработка. единствената причина да не слагат редови шестаци в другите коли е липса на място. в същност не виждам и 1 причина bmw да обмислят V6... в същият сайт мисля, че видях и твърдение, че x5.6m ще бъде с атмосферния двигател на m5, което пак беше неадекватно...
новото M3 според мен е ясно, че ще е с 6 цилиндрово турбо... и то ще идва от къде? от 335iсамо, че ще му увеличат обема. интересно какво гласят за m5, там може би ще има заемка от x5/6m.
Кое му е ясното - задава се ново РС5 което ще е към 500 коня , а V8ka и сега си е максимално истискан - още 20-30 коя макс да вземат от него . А за да е конкуренто бъдещото М3 , говорим за 2013 , то ще трябва да е поне 500-520 коне , които ми е чудно как ще бъдат изтискани от 6цилиндров турбомотор ... не че няма такива , но ме съмнява да сложат такова нещо във 3ката...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не вявам да е чак 500 коня... ауди нямат такъв двигател (v10 в rs4 ще е неадекватно, предвид и сегашните проблеми с баланса на тази платформа). за основа според мен ще се използва v8 4.2, а и гледах едно видео на rs5 на ринга където се чуваше, че двигателя е v8. като вземем предвид, че s4 го даунсайзват към v6 със компресор и golf gti има минимално увеличение на конете за сметка на въртящия момент. изглежда, че това цялостното настроение в момента - наблягане на въртящия момент и икономията...
а пък и за bmw е достатъчно да са еднакви коне и пак ще бъдат по-бързи. като излезе x5/6m ще станат ясни възможностите на новите турбо мотори на bmw, аз подозирам, че става въпрос за доста над 100 коня на литър. но да почакаме... в същност новото m3 не ли доста далече, по-интересно е новото m5...
а пък и за bmw е достатъчно да са еднакви коне и пак ще бъдат по-бързи. като излезе x5/6m ще станат ясни възможностите на новите турбо мотори на bmw, аз подозирам, че става въпрос за доста над 100 коня на литър. но да почакаме... в същност новото m3 не ли доста далече, по-интересно е новото m5...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Наистина има много време до появата на новата М3-ка и въпреки че по един автомобил се работи няколко години, много неща могат да се променят дотогава.
На няколко места забелязах водещи фигури от БМВ да наблягат на нещо друго - намаляването на теглото. Може би, ако се справят добре с тази задача, могат да си позволят компромис с двигателя, въпреки който динамичните характеристики да се запазят идентични, а защо не и да се подобрят.
На няколко места забелязах водещи фигури от БМВ да наблягат на нещо друго - намаляването на теглото. Може би, ако се справят добре с тази задача, могат да си позволят компромис с двигателя, въпреки който динамичните характеристики да се запазят идентични, а защо не и да се подобрят.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Чудно ми е как самостоятелни проекти на някои клипчета, които срещаме в интернет водят до някакви умопомрачителни 600-800к.с. със стария чугун (6 цилиндров редови), но на приличен надув на турбините (М20, М30, S38/S50), а целия концерн не предприема такива смели проекти. Може би са ограничени от фактори - надежност, разход на гориво, вредни емисии, подръжка...?
BMW only!
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
amd написа:Чудно ми е как самостоятелни проекти на някои клипчета, които срещаме в интернет водят до някакви умопомрачителни 600-800к.с. със стария чугун (6 цилиндров редови), но на приличен надув на турбините (М20, М30, S38/S50), а целия концерн не предприема такива смели проекти.
Щото концернът не иска да пуска мотори, които я изкарат 1000 км, я не.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
acho.rs написа:Кое му е ясното - задава се ново РС5 което ще е към 500 коня , а V8ka и сега си е максимално истискан - още 20-30 коя макс да вземат от него . А за да е конкуренто бъдещото М3 , говорим за 2013 , то ще трябва да е поне 500-520 коне , които ми е чудно как ще бъдат изтискани от 6цилиндров турбомотор ... не че няма такива , но ме съмнява да сложат такова нещо във 3ката...
По последна информация се очертава новото RS5 да е със старото атмосферно 4.2 V8 + 30-тина коня или някъде около 450 коня. Очакванията бяха да сложат новото 4.0 TFSI (turbo) от където могат да се вадят 500+ коня, но няма да е той.
А относно 6-цилиндровото турбо, то със сигурност може да бъде направено много по-мощно от всеки възможен атмосферен V8

Възможно е и дори е вероятно новите М мотори да не са с чак толкова завишена мощност в сравнение със сегашните, сериозно се съмнявам М3 да е повече от 500коня, не се знае какво ще стане, все пак има много време до тогава...Но в сегашното положение икономичността и екологичността вече са много по-напред като приоритети. Ето двигателя в новия АМГ вариант на Е-класата на мерцедес е 525 к.с. ,почти колкото стария. Мисля точно от Мерцедес имаха едно исказване преди няколко месеца "The horesepower war era is over". Това е сигурно докато не почнат да правят "резачки" на водород 

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Modulo написа:acho.rs написа:Кое му е ясното - задава се ново РС5 което ще е към 500 коня , а V8ka и сега си е максимално истискан - още 20-30 коя макс да вземат от него . А за да е конкуренто бъдещото М3 , говорим за 2013 , то ще трябва да е поне 500-520 коне , които ми е чудно как ще бъдат изтискани от 6цилиндров турбомотор ... не че няма такива , но ме съмнява да сложат такова нещо във 3ката...
По последна информация се очертава новото RS5 да е със старото атмосферно 4.2 V8 + 30-тина коня или някъде около 450 коня. Очакванията бяха да сложат новото 4.0 TFSI (turbo) от където могат да се вадят 500+ коня, но няма да е той.
А относно 6-цилиндровото турбо, то със сигурност може да бъде направено много по-мощно от всеки възможен атмосферен V8
Дали ? Да погледнем най-ярките примери - боксера на Порше и V8ka на Скудерия или *63 АМГ - нещо май турбото не е кой знае колко по-мощно

The horsepower era war is over - кога го казаха Мерцедес - преди или след като изкараха СЛ65 АМГ Блек Сериис . Слагат 525 коня АМГ мотора , просто защото нямат друга разработка засега - то АМГ до колкото знам са със 2 мотора *63 и *65 , които се слагат на всичките им модели (без А и Б класа)
Последна промяна acho.rs на 23 Мар 2009, 23:57, променена общо 1 път
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани