сравнение 320d 150hp и 320i 150 hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tison
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 18.11.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2007
- Мечтае да кара: X6
- Детайли за колата: 3.0 diesel/auto/face/navi
сравнение 320d 150hp и 320i 150 hp
Може да е вече обсъждано това, но ме интересува вървенето на двата модела, без значение на разход и поддръжка, защото ще се карат по малко км на година. По каталог дават секунда преднина на дизела, което малко ме учудва но може и да е така,защото едното е 4 а другото 6 цилиндъра и да се развърта по- бързо. Спрял съм се на тези два модела, защото те са последните които не са акцизни. Дизелът има плюс в това че ще е новия фейс от 2001 ама едва ли ще вади звука на шестака. Все пак за вървенето най ме гложди, та някой ако е карал двата да сподели. Ех защо акциза не беше до 170 коня та да няма колебание



sound of six cilinders..........
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега сам си си отговорил на въпросите :>
сравняваш новия дизелов мотор на е46 и стария бензинов на е46
едното върви повече но трака повече, едно за сметка на друго =)щ
третото е наи добро, а именно акцизно е46
сравняваш новия дизелов мотор на е46 и стария бензинов на е46
едното върви повече но трака повече, едно за сметка на друго =)щ
третото е наи добро, а именно акцизно е46

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Не гледайте каталожните данни. (всъщност 320и е 9.9 до 100 км/ч)
Това сравнение мисля че е доста глупаво, ако говорим за бързина - 320и е по-бързо (на драг е проверено), за извънградско каране дизела е много приятен с големия си въртящ момент още на 2000 оборота.
Новият фейс винаги е плюс.
Но всъщност защо ти е БМВ като няма да го караш
ПП:
Колега 8.0 е 323и
320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 148 bhp (110 kW; 150 PS) 140 ft·lbf (190 N·m) 9.9 s
320i/Ci M52B22/M54B22 2001-2007 2171 168 bhp (125 kW; 170 PS) 155 ft·lbf (210 N·m) 8.2 s
Това е 320и след фейс-лифта - с новия 2.2 мотор
Това сравнение мисля че е доста глупаво, ако говорим за бързина - 320и е по-бързо (на драг е проверено), за извънградско каране дизела е много приятен с големия си въртящ момент още на 2000 оборота.
Новият фейс винаги е плюс.
Но всъщност защо ти е БМВ като няма да го караш

ПП:
Сладур1 написа:абе по моя каталог защо го дават 8.2сек. за 320и,и 8.9секунди за 320д?!
Колега 8.0 е 323и
320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 148 bhp (110 kW; 150 PS) 140 ft·lbf (190 N·m) 9.9 s
320i/Ci M52B22/M54B22 2001-2007 2171 168 bhp (125 kW; 170 PS) 155 ft·lbf (210 N·m) 8.2 s
Това е 320и след фейс-лифта - с новия 2.2 мотор

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Tison
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 18.11.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2007
- Мечтае да кара: X6
- Детайли за колата: 3.0 diesel/auto/face/navi
Не че няма да се кара, просто през седмицата не ми е нужна кола- само през почивните дни и ваканциите за разходки
искам да кажа че предимно извънградско и разхода не ми е проблем- сегашното е36 ми гори около 9 и 330 ако можех щях да зема
Та за вървенето няма се състезавам просто искам да усетя поне малко разлика от сегашното, че не върви си земеш нова кола дет върви кат старата
А за този мотор 2.2 той М54 май беше имало на стария фейс някаква модификация от 2001 г с 163 коня за някои страни- ама едва ли ще може да се намери такова 


Та за вървенето няма се състезавам просто искам да усетя поне малко разлика от сегашното, че не върви си земеш нова кола дет върви кат старата


sound of six cilinders..........
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Tison написа:Не че няма да се кара, просто през седмицата не ми е нужна кола- само през почивните дни и ваканциите за разходкиискам да кажа че предимно извънградско и разхода не ми е проблем- сегашното е36 ми гори около 9 и 330 ако можех щях да зема
![]()
Та за вървенето няма се състезавам просто искам да усетя поне малко разлика от сегашното, че не върви си земеш нова кола дет върви кат старатаА за този мотор 2.2 той М54 май беше имало на стария фейс някаква модификация от 2001 г с 163 коня за някои страни- ама едва ли ще може да се намери такова
М54 е акцизен. Няма такъв 163 коня.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

1) Дизелът ще е по-приятен за каране (по-еластичен) за ради по-големия въртящ момент.
2) Дизелът ще е фейслифт ... много по-красива според мен.
3) Дизелът има по-голям потенциал да те изтрещи със скъп ремонт
2) Дизелът ще е фейслифт ... много по-красива според мен.
3) Дизелът има по-голям потенциал да те изтрещи със скъп ремонт

И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
взимай бензина - по-голям кеф няма 

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- m4r1qn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: C20LET
за втора употреба вземи бензин...по-малко км ще бъде отколкото дизела защото няма кой гражданин от запада да си купи дизел ако не смята да кара поне 50.000 км на годината...
четох в аутобилд новата 320 бензин и 320 дизел и двата около 170 конски сили...но познай! дизелът беше много по-бърз във всички дисциплини...0-100км/ч , 0-400 м , 100-200 и т.н...и то е благодарение на един принцип познат от физиката...въртящ момент....понякога едното върви с другото , конски сили с въртящия момент..но в случая дизелът от време оно е бил двигател с вътрешно горене който се възползвал до 50 процента от горивото...не знам как е на БГ , да ме извините...та дизелите може да са сравнително шит откъм конски сили но въртящия им момент е убиец...накратко въртящия момент е силата на двигателя която завърта двигателя от 800 оборота до 5000 когато си на 5-6та предавка....
виж ТИРовете....например волво има 6 цилиндров редови 12.000 кубика или 12 литра двигател с 400 конски сили но поне 2000 нютон метра въртящ момент...тази сила чрез коляновия вал,скоростна кутия,колело тегли 30 тона общо тегло...сложи едно М5 на ремарке да тегли 30 тона...няма да издържи и ден ако изобщо потегли....ще питаш защо са толкова огромни двигателите...доколкото знам за да се намалят оборотите и оттам надеждността на мотора..все пак камьона трябва да направи поне 3.000.000 км пробег преди да му потрябва някой сериозен ремонт по двигателя....тук може някой по вещ от мене да ме поправи..също така ,
"Torque is the tendency of a force to rotate an object about an axis"
в случая този аксис е коляновият вал
конска сила или ват според закона на Ват е следното
сила равно на делението между работа и време...колко работа е извършил този двигател за една единица време...
така че говорейки по кръчмарски , един двигател е по-силен колкото по-голям му е въртящия момент...един двигател е по-продуктивен колкото конските му сили са повече...
приключвайки този дълъг пост искам да кажа следното
имаш ли възможност купи дизел кеш или на изплащане....няма ли възможност купи бензин втора употреба....аз съм за дизела
четох в аутобилд новата 320 бензин и 320 дизел и двата около 170 конски сили...но познай! дизелът беше много по-бърз във всички дисциплини...0-100км/ч , 0-400 м , 100-200 и т.н...и то е благодарение на един принцип познат от физиката...въртящ момент....понякога едното върви с другото , конски сили с въртящия момент..но в случая дизелът от време оно е бил двигател с вътрешно горене който се възползвал до 50 процента от горивото...не знам как е на БГ , да ме извините...та дизелите може да са сравнително шит откъм конски сили но въртящия им момент е убиец...накратко въртящия момент е силата на двигателя която завърта двигателя от 800 оборота до 5000 когато си на 5-6та предавка....
виж ТИРовете....например волво има 6 цилиндров редови 12.000 кубика или 12 литра двигател с 400 конски сили но поне 2000 нютон метра въртящ момент...тази сила чрез коляновия вал,скоростна кутия,колело тегли 30 тона общо тегло...сложи едно М5 на ремарке да тегли 30 тона...няма да издържи и ден ако изобщо потегли....ще питаш защо са толкова огромни двигателите...доколкото знам за да се намалят оборотите и оттам надеждността на мотора..все пак камьона трябва да направи поне 3.000.000 км пробег преди да му потрябва някой сериозен ремонт по двигателя....тук може някой по вещ от мене да ме поправи..също така ,
"Torque is the tendency of a force to rotate an object about an axis"
в случая този аксис е коляновият вал
конска сила или ват според закона на Ват е следното
сила равно на делението между работа и време...колко работа е извършил този двигател за една единица време...
така че говорейки по кръчмарски , един двигател е по-силен колкото по-голям му е въртящия момент...един двигател е по-продуктивен колкото конските му сили са повече...
приключвайки този дълъг пост искам да кажа следното
имаш ли възможност купи дизел кеш или на изплащане....няма ли възможност купи бензин втора употреба....аз съм за дизела
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
аз М5 с 12000 кубика не съм виждал...що ги сравняваш незнам.я кажи кой тир ще дигне 250 км в час(електронно ограничена)
- Tison
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 18.11.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2007
- Мечтае да кара: X6
- Детайли за колата: 3.0 diesel/auto/face/navi
Не исках се превърне спор бензин-дизел аз никога не съм харесвал печките
просто се учудих като гледах каталожните данни които са в негова полза дали на практика е така 


sound of six cilinders..........
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани