Може ли да се разбере дали е прегрян мотора без диагностика?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.03.2009

Може ли да се разбере дали е прегрян мотора без диагностика?

Мнение от petre » 22 Мар 2009, 22:26

Искам да си купя BMW Е36 дизел, днес се поразходих по пазара в Горубляне, и видях две коли които ми хванаха окото, едната е 325TDS, другата е 318TDS. Прочетох във форума че основния проблеми при тези автомобили с тези двигатели е преграване, и от там последствията...
Та въпросът ми е може ли там на място при огледа да се разбере прегряван ли е мотора, и на какво да обърна внимание. И двете коли са 97г.предварително благодаря за инфото.

ПП. на 318TDS имаше малко мокро по мотора, отпред ляво горе, стори ми се нафта, фатално ли е, от какво може да е?
Последна промяна petre на 22 Мар 2009, 22:47, променена общо 2 пъти

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Мар 2009, 22:30

Ще те посъветвам първо да прочетеш правилата на форума, с които си се съгласил при регистрация във форума! След това е добре да погледнеш важните теми в този раздел, защото въпросът ти е дискОтиран толкова много пъти, че сигурно не може да се преброят вече...

Нямам време в момента да ти издиря темата за "325tds vs 318tds", но ако искаш можеш да направиш това и сам.

АКО темата премине в разправии на тема "кой мотор е по-добър", "кой е по-издръжлив", "кой харчи по-малко" и т.н. ще заключа темата веднага. :idea:

P.S. Като прочетеш правилата на форума ще разбереш, че заглавието ти също не е правилно написано. Трябва да подсказва за проблема/запитването, което имаш... оправи го :cop:

P.S.2 Имай в предвид, че на Горубляне tds на под 250-300к НЯМА... ако ще и 1997г да е колата...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.03.2009

Мнение от petre » 22 Мар 2009, 22:53

Не търся информация кой е по-добрия мотор или автомобил. При 12г. автомобили това се решава на място при огледа.
Интересува ме има ли признаци, по които може да се разбере дали е наред колата ( прегрявана ли е) без диагностики в специализирани сервизи, а че в Горубляне ВСИЧКИ коли са на "реалните" 120000км. на всички ни е ясно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Мар 2009, 22:58

Ами според мен,на дигностика не се разбира почти нищо!
Аз мойта я карах на 3,и на 3-те даде различни повреди!
Ххахахаха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 22 Мар 2009, 23:04

petre написа:Не търся информация кой е по-добрия мотор или автомобил. При 12г. автомобили това се решава на място при огледа.
Интересува ме има ли признаци, по които може да се разбере дали е наред колата ( прегрявана ли е) без диагностики в специализирани сервизи, а че в Горубляне ВСИЧКИ коли са на "реалните" 120000км. на всички ни е ясно :D
Колега добре дошъл и погледни ето тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %EA+%E4%E0 а другото Мollov го е написал :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.03.2009

Мнение от petre » 22 Мар 2009, 23:47

ето този последния линк ще даде доста отговори :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 23 Мар 2009, 0:09

petre написа:ето този последния линк ще даде доста отговори :bowdown:
Между другото и http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... A%EE%E2%E5
както и http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E5&start=0 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 24 Мар 2009, 3:45

Един СКРОМЕН СЪВЕТ от мен...При загрял двигател провери мъркучите на охладителната с-ма,ако са ТВЪРДИ=БЯГАЙ на ДАЛЕЧЕ...Ако са МЕКИ,значи е ОК(Смисъл не е прегряван мотора).Но държа да ПОДЧЕРТАЯ,че това НЕ Е МИРОДАВНО мнение,просто мен така ме посъветхвата да направя при покупката на ДИЗЕЛ...Иначе скачай смело,ако е ЧИТАВ(Направи задължителна диагностика в сервиз на Бош=на некви 30-40лв)...УСПЕХ от МЕН!!! :yes: :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 24 Мар 2009, 5:43

виж дали има тяга мотора също така след като е загрял до работна температура го изклиу4и и виж дали ще запали веднага след това също виж и за пушеци от ауспуха когато е загрял и когато загрява и сега като е студено дали веднага ще запали или трябва да се върти много преди това
NO BRAIN NO PAIN

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 24 Мар 2009, 7:28

Колеги нищо лично ама в първия линк, който съм посочил има ДОСТАТЪЧНО информация относно TDS :!: И май е време да спрем да четем и пишем, колкото да не заспим ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 24 Мар 2009, 8:14

niko74 написа:Един СКРОМЕН СЪВЕТ от мен...При загрял двигател провери мъркучите на охладителната с-ма,ако са ТВЪРДИ=БЯГАЙ на ДАЛЕЧЕ...Ако са МЕКИ,значи е ОК(Смисъл не е прегряван мотора).Но държа да ПОДЧЕРТАЯ,че това НЕ Е МИРОДАВНО мнение,просто мен така ме посъветхвата да направя при покупката на ДИЗЕЛ...Иначе скачай смело,ако е ЧИТАВ(Направи задължителна диагностика в сервиз на Бош=на некви 30-40лв)...УСПЕХ от МЕН!!! :yes: :yes: :yes:


Не е така понеже ако са стари на студен мотор пак са твърдички ...мойте са точно по този начин ....диагностика е да ти кажа понеже компа помни колко пъти е стигал премерно температатурата на прегряване ...но може и да са му я изчистили тази грежка....моя съвет търси бензин,дизел само команрейл
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook