...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Стоян Тотев
-
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
незнаех че шоковият датчик се поставя допълнително,аз си мислех че моя просто е изключен.Един колега в службата има Е 39 и неговата аларма при най-малкия допир се разцериква
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Не изключен оригиналния шоков датчик, ами много трудно сработва. Аз лично съм го свалял, намира се залепен на контрол модула под жабката. Просто е направен да даде контакт едва ли не когато слон стъпи върху колата. Така че тази идея с допълнителни датчик под капака е супер.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Само да предложа едно подобрение на схемата. Желателно е да се монтира и бутон за изключване на датчика, ако на самия датчик няма такъв, защото понякога се налага да се изключи, за да не побърка съседите, когато навън духа силен вятър или има гръмотевична буря. Иначе мястото на което е включен датчика не предполага изключване от ключа. Тоест може да се дезктивира цялата аларма, като се заключи врата с ключ, ако не се лъжа, но тогава няма да действа и обемния датчик.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани