вибрации на двигателя м42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
вибрации на двигателя м42
кажете от какво може дае това вибриране на двигателя.неравномерно вибриране.и когато запаля оборотите падат почти до долу после се оправя.в движение нормално оборотите работят като спирам на сфетофара и стоя оборотите ми се вдигат до 900 и тамстоят около минута после се нормализира.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако колата ти наистина е '97, мотора е М44В19... и тоя проблем може да се дължи на клапана за картерни газове... за повече инфо - търсачката, има доста написано по въпроса...
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
Re: вибрации на двигателя м42
здавейе.аз се справих с моят проблем.1-во направиг диагностика.показа че е неработи ламда сонда и датчика на разпределителните валове(извинявам се ако някой не мее разбрал каквое това,просто вече 8 год. не живея в БГ. и незнам как се казва този датчик).купих ги.смених ги и край всичко се нормализира.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
Re: вибрации на двигателя м42
После взе да ми свири яко веригата.Свалям перка отварям капачката и там виждам че тези пластмасовите неща дето даржат веригатаот 2-те стпани и отдолу,значи тази от дясно беше разтрошена.Бях в Шок.Погледнах на другите,по тях имаше следи на голямо износване(бяха напукани).сменихги и трите.после си викам :Така и така отворих го отворих дай да видя в какво састояние е двигателя.Смъкнах капачката отгоре ,развих главата(средната част на дв. се получава)и се удивих че буталата стоят напълно плътно до краищата на цилиндрите.По накратко:смених сигменти ,3 клапана(щот бяха изгорели)онези гумички дето сананизват на клапаните отзат))).смених Железцата които се намират между коляновия вал и държатела на буталото(така да го нареча).ами и разбирасе че всички хартиени и железни уплътнители между съединенията на отделните детайли на ДВГ.И сега е просто звяр.много съм доволен от колата.
P.S. Моля не ми се смейтй много))) (ам не му разбирам квода направя)
P.S. Моля не ми се смейтй много))) (ам не му разбирам квода направя)
Има само два вида коли, BMW и всички останали .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани