Датчик колянов вал

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Датчик колянов вал

Мнение от skorpiks » 20 Мар 2009, 22:57

Здравеите колеги! На диагностиката показва, че няма връзка с датчика. Системата е СИМЕНС. Датчика е нов (от магазина). Със стария даваше същата грешка. Сменяхме кабела от датчика до компютъра - пак същото. Трудно пали, на празен ход от време на време тресе, но не мени обороти, като тръгвам нормално на 800-900 забива, затова се налага да изфорсирам да мине 1000 оборота и ми се струва, че е поднала малко мощността(135кс. :D ). Със стария след 3000-3500 по се дърпаше, но с него беше много по страшно.
Някой ако има идея ще съм благодарен! Мотора е М50Б20, 94г.,VANOS.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 23:03

И аз имам подобен проблем от време навреме губи мощност!А на първа като пусна съединителя по ряско-гасне!Колата е 325ТД :uups:
Къде си ходил на диагностика!? :roll:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 20 Мар 2009, 23:20

Nasko_325TD написа:И аз имам подобен проблем от време навреме губи мощност!А на първа като пусна съединителя по ряско-гасне!Колата е 325ТД :uups:
Къде си ходил на диагностика!? :roll:


Неговата е бензинова, твойта е дизел... ти датчик на вала нямаш... недей да пишеш във всяка тема, която може да има нещо дори малко общо с някой от твоите десетки проблеми... :idea: :cop:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 23:24

Ама как да нямам датчик на вала!Ще ти го покажа ако искаш!Хахахах :mhihi:
И как така да не пиша,нали затова е форума! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 20 Мар 2009, 23:41

А като откачиш датчика има ли промяна в поведението на автомобила?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от skorpiks » 21 Мар 2009, 0:29

poweramper написа:А като откачиш датчика има ли промяна в поведението на автомобила?


Това не съм го пробвал, но ще стане още утре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 21 Мар 2009, 2:45

Няма ли опасност така да натрупа грешки!? :roll:

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 21 Мар 2009, 10:41

Nasko_325TD написа:Няма ли опасност така да натрупа грешки!? :roll:


Доста е опасно да! :banghead: :help:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Мар 2009, 16:08

Nasko_325TD написа:И как така да не пиша,нали затова е форума! ;)


Хората пускат теми за решаване на тяхните проблеми.... не се меси в тези теми с ТВОИТЕ проблеми, които вероятно може да имат нещо общо, особено когато си пуснал вече собствена тема за собствения си проблем... казах ти вече - SPAM-иш.... а това не се толерира тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 21 Мар 2009, 16:39

Добре няма да пиша тук,щом не ти е кеф на тебе! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 21 Мар 2009, 16:52

Няма проблем ако двигателя работи дори с откачен сензор на к.вал.
ЕКУ-то си записва тази грешка и минава в авариен режим,така може да се кара,но разхода е голям и от към вървеж работата е мн.зле.
Колега измерете кабелите от ЕКУ-то до букста.Кажи ми точно коя е год.на производство на колата ти за да погледна в ел.схемите и да ти кажа на кои пинове от голямата букса да мериш дали има прекъснат проводник.
Проводниците са три...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от skorpiks » 21 Мар 2009, 18:59

Борис_Малинов написа:Няма проблем ако двигателя работи дори с откачен сензор на к.вал.
ЕКУ-то си записва тази грешка и минава в авариен режим,така може да се кара,но разхода е голям и от към вървеж работата е мн.зле.
Колега измерете кабелите от ЕКУ-то до букста.Кажи ми точно коя е год.на производство на колата ти за да погледна в ел.схемите и да ти кажа на кои пинове от голямата букса да мериш дали има прекъснат проводник.
Проводниците са три...


Колата е 02.94г. Пуснахме нов кабел от ЕКУ-то до буксата и нямаше промяна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 21 Мар 2009, 19:35

Сега погледнах в ел.схемите за твойта кола,и пин70,пин.71 и пин.80 са изводите за датчика на к.вал.
Откачи голямата букса от ЕКУ-то,пъхни по една топлийка в тези пинове(там си има цифри) и почни да мериш с мултицет като превключиш на зумер.Откачи и буксата на датчика и виж дали има прекъсване по трите кабела.
Ако всичко е наред,е възможно да имаш окисляване на самата букса или на крачетата запоени на трислойната платка на ЕКУ-то.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от skorpiks » 22 Мар 2009, 19:08

Борис_Малинов написа:Сега погледнах в ел.схемите за твойта кола,и пин70,пин.71 и пин.80 са изводите за датчика на к.вал.
Откачи голямата букса от ЕКУ-то,пъхни по една топлийка в тези пинове(там си има цифри) и почни да мериш с мултицет като превключиш на зумер.Откачи и буксата на датчика и виж дали има прекъсване по трите кабела.
Ако всичко е наред,е възможно да имаш окисляване на самата букса или на крачетата запоени на трислойната платка на ЕКУ-то.


Колега, направих това което ми написа. Кабелите са добре, но на 70 и 71 няма нищо, а са на 75 и 76. На 80 си е там. Крачетата са чисти, ЕКУ-то отвътре е като ново. Възможно ли е собственика преди мен да е ги е разместил. С откачен датчик няма промяна.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook