Датчик колянов вал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Датчик колянов вал
Здравеите колеги! На диагностиката показва, че няма връзка с датчика. Системата е СИМЕНС. Датчика е нов (от магазина). Със стария даваше същата грешка. Сменяхме кабела от датчика до компютъра - пак същото. Трудно пали, на празен ход от време на време тресе, но не мени обороти, като тръгвам нормално на 800-900 забива, затова се налага да изфорсирам да мине 1000 оборота и ми се струва, че е поднала малко мощността(135кс.
). Със стария след 3000-3500 по се дърпаше, но с него беше много по страшно.
Някой ако има идея ще съм благодарен! Мотора е М50Б20, 94г.,VANOS.

Някой ако има идея ще съм благодарен! Мотора е М50Б20, 94г.,VANOS.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
И аз имам подобен проблем от време навреме губи мощност!А на първа като пусна съединителя по ряско-гасне!Колата е 325ТД
Къде си ходил на диагностика!?

Къде си ходил на диагностика!?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Nasko_325TD написа:И аз имам подобен проблем от време навреме губи мощност!А на първа като пусна съединителя по ряско-гасне!Колата е 325ТД
Къде си ходил на диагностика!?
Неговата е бензинова, твойта е дизел... ти датчик на вала нямаш... недей да пишеш във всяка тема, която може да има нещо дори малко общо с някой от твоите десетки проблеми...


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ама как да нямам датчик на вала!Ще ти го покажа ако искаш!Хахахах
И как така да не пиша,нали затова е форума!

И как така да не пиша,нали затова е форума!

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Nasko_325TD написа:И как така да не пиша,нали затова е форума!
Хората пускат теми за решаване на тяхните проблеми.... не се меси в тези теми с ТВОИТЕ проблеми, които вероятно може да имат нещо общо, особено когато си пуснал вече собствена тема за собствения си проблем... казах ти вече - SPAM-иш.... а това не се толерира тук.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Няма проблем ако двигателя работи дори с откачен сензор на к.вал.
ЕКУ-то си записва тази грешка и минава в авариен режим,така може да се кара,но разхода е голям и от към вървеж работата е мн.зле.
Колега измерете кабелите от ЕКУ-то до букста.Кажи ми точно коя е год.на производство на колата ти за да погледна в ел.схемите и да ти кажа на кои пинове от голямата букса да мериш дали има прекъснат проводник.
Проводниците са три...
ЕКУ-то си записва тази грешка и минава в авариен режим,така може да се кара,но разхода е голям и от към вървеж работата е мн.зле.
Колега измерете кабелите от ЕКУ-то до букста.Кажи ми точно коя е год.на производство на колата ти за да погледна в ел.схемите и да ти кажа на кои пинове от голямата букса да мериш дали има прекъснат проводник.
Проводниците са три...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Борис_Малинов написа:Няма проблем ако двигателя работи дори с откачен сензор на к.вал.
ЕКУ-то си записва тази грешка и минава в авариен режим,така може да се кара,но разхода е голям и от към вървеж работата е мн.зле.
Колега измерете кабелите от ЕКУ-то до букста.Кажи ми точно коя е год.на производство на колата ти за да погледна в ел.схемите и да ти кажа на кои пинове от голямата букса да мериш дали има прекъснат проводник.
Проводниците са три...
Колата е 02.94г. Пуснахме нов кабел от ЕКУ-то до буксата и нямаше промяна.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Сега погледнах в ел.схемите за твойта кола,и пин70,пин.71 и пин.80 са изводите за датчика на к.вал.
Откачи голямата букса от ЕКУ-то,пъхни по една топлийка в тези пинове(там си има цифри) и почни да мериш с мултицет като превключиш на зумер.Откачи и буксата на датчика и виж дали има прекъсване по трите кабела.
Ако всичко е наред,е възможно да имаш окисляване на самата букса или на крачетата запоени на трислойната платка на ЕКУ-то.
Откачи голямата букса от ЕКУ-то,пъхни по една топлийка в тези пинове(там си има цифри) и почни да мериш с мултицет като превключиш на зумер.Откачи и буксата на датчика и виж дали има прекъсване по трите кабела.
Ако всичко е наред,е възможно да имаш окисляване на самата букса или на крачетата запоени на трислойната платка на ЕКУ-то.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Борис_Малинов написа:Сега погледнах в ел.схемите за твойта кола,и пин70,пин.71 и пин.80 са изводите за датчика на к.вал.
Откачи голямата букса от ЕКУ-то,пъхни по една топлийка в тези пинове(там си има цифри) и почни да мериш с мултицет като превключиш на зумер.Откачи и буксата на датчика и виж дали има прекъсване по трите кабела.
Ако всичко е наред,е възможно да имаш окисляване на самата букса или на крачетата запоени на трислойната платка на ЕКУ-то.
Колега, направих това което ми написа. Кабелите са добре, но на 70 и 71 няма нищо, а са на 75 и 76. На 80 си е там. Крачетата са чисти, ЕКУ-то отвътре е като ново. Възможно ли е собственика преди мен да е ги е разместил. С откачен датчик няма промяна.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани