за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: sofia

Мнение от bad777 » 20 Мар 2009, 13:24

пичове и аз имам проблем с корите пишман майстор ми ги скърши и сега си търся нови за 325i купе ако някои има 2 излишни нека пише лс търся си и седалки а иначе по темата аз всеки ден минавам по тия линии и дрън дрън леле мале реве ми се :help: ина4е колицата си мие много добра :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 20 Мар 2009, 14:58

St.Dilov написа:Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последното ;) И продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб :) Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава :yes: от мен


Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.

Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 20 Мар 2009, 17:57

moniglow написа:
Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .


Писна ми от специалисти в тоя форум! Нали на хората им харесва как им станаха колите :shock: . Който е искал Даинамант или каквото беше си го е сложил.

Мокетът може да е покрил луфтовете но тази вата не само това прави ами и поема звука и резонанса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Мар 2009, 20:13

moniglow написа:
St.Dilov написа:Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последното ;) И продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб :) Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава :yes: от мен


Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.

Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .


Много ясно че винаги може по-добре. Дай 600-700лв ще ти покрият всичко с Dynamat и нищо няма да се чува. Ама тука говорим за манипулация която излиза 10лв и би трябвало да има доволно добър ефект :mhihi:

Друг е въпроса, че това е може би най-добре ако стига за е36
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=522
и ей това за пода
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=311
това за тавана
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=313

ама то става 400лв + труд :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 20 Мар 2009, 20:32

moniglow написа:
Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.

Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .
Батко май много разводнихме темата, ако случайно не си разбрал става въпрос за една найстина бърза и ефтина изолация, а не за бавна и определено доста солена процедура с материалите които си посочил :idea: А "колегата-специалист" също е карал и ремонтирал доста ;) И ако имаш уважение на автора стига спам в темата пробвай на Л.С. :no:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 20 Мар 2009, 21:12

И все пак пакетчето от 20бр щипки няма ли си номер за поръчка?
Хайде някой който си е купувал да погледне :)
За една по една е ясно, но е тегаво така.
благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 20 Мар 2009, 21:39

Пичове базикате ли се кво става ?
Като знаеш номера на щипките какво сложно има да кажеш "20 бр. от въпросните щипки" ?
Кое е тегавото ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 20 Мар 2009, 21:42

PeReZ написа:Пичове базикате ли се кво става ?
Като знаеш номера на щипките какво сложно има да кажеш "20 бр. от въпросните щипки" ?
Кое е тегавото ?

Да аз така направих даже номера който дадох по нагоре го преписах от пликчето в което имаше 20 бройки :) Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 22 Мар 2009, 16:36

:yammy: :drink: :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 29 Мар 2009, 14:05

Здравейте колеги :) вчера направих упражнението с сменянето на щипките на корите и така и така разглабях та смених и на стъклото плъзгачите. С тея щипки доста играчка беше бяха ми се разлепили самите пластмаси дето на тях се поставят щипките... та ги лепих с един силиконец, който не се оказа много надежден и се разлепиха... след което взех поксипол и залепих с него надявам се че ще изържи. Забелязах, че на някой от щипките има гумена шайба на други нямаше и взех както някой беше писал вътрешна гума от колело и си направих такива шайбички и ми се струва че стана много по добре защото иначе самите щипки бяха някак си хлабави... сега като си затовря вратата не се чуват триста пукания а само хлоп :) а и стъклата ми се оправиха старите плъзгачи се бяха изтъркали и загубили форма :) Поздрави! за хубавата тема. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 06 Апр 2009, 12:35

А, колеги, въпросната вата няма ли да задържа влага, което да води до гниене в последствие ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 06 Апр 2009, 15:32

Rebel написа:А, колеги, въпросната вата няма ли да задържа влага, което да води до гниене в последствие ? :roll:
    Е тука ти трябва специалист по вата,да ти каже дали влагата която би абсорбирала ватата,после ще излиза навън или ще остава в самата вата.
    Но пък колко ли и влага може да се събере в тая вата.Няма да я циментираш за вратата я :mhihi:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 06 Апр 2009, 16:09

като гледам темата е доста интересна. аз съм си мислел много за това също но за сега не съм се престрашил. а за дрънченето ... няма да обяснявам .. ужас. за сега съм приготвил всички щипки но ми се искаше още нещо. определено дадохте добри идеи. и без това един от негативите поне на първите Е36 модели е шумното купе така че.. ща работя и аз скоро по този проблем. може да споделя после какво съм направил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 06 Апр 2009, 16:22

BorisMW написа:
Rebel написа:А, колеги, въпросната вата няма ли да задържа влага, което да води до гниене в последствие ? :roll:
    Е тука ти трябва специалист по вата,да ти каже дали влагата която би абсорбирала ватата,после ще излиза навън или ще остава в самата вата.
    Но пък колко ли и влага може да се събере в тая вата.Няма да я циментираш за вратата я :mhihi:


ами смятай, че при един хубав дъжд вратата се пълни с вода ;) А ватата ще се напоява...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Апр 2009, 17:43

тази вата една такава по-тъмно кафяво към сиво ли е?
минерална има само на топчета и тя е по-жълтеникава, но идва доста, а тази на листовете /100на 60см/ се води каменна и като характеристики дори е по-добра :) тествах я със запалката и не се запалва :D за влагата ще поема, но не кой знае колко, а и като се отдели правилно с найлон от задната част мисля няма да има грижи

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook