колко средно върви м-тех престилка?без зна4ение 1 или 2
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			47 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
то така е кат се избира най тънкото 
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?)  
			
		- sezo_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 142
 - Регистриран на: 23.06.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от време на време
 
JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?)
Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????
- BMWPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 574
 - Регистриран на: 15.10.2005
 - Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
 - Пол: Мъж
 - Кара: колко да кара
 - Мечтае да кара: Е34-540
 - Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
 
М-тех 2 може да си намерите повечето от вас на много места ама кат ви мързи да търсите така е ,ще давате пари и ще мълчите или ще карате СМОЛИЧКИ и тва е 
А относно тея стъкломатите преди време като карах и аз троен стоп като мнозинството тука ми трябваше задна престилка купих си и неможах да повярвам какво виждам щеше да се разглоби докато я взимах от ЕКОНТ цялата беше в нещо като КИТ и беше с дебелина 1мм направо незнам ......
  
			А относно тея стъкломатите преди време като карах и аз троен стоп като мнозинството тука ми трябваше задна престилка купих си и неможах да повярвам какво виждам щеше да се разглоби докато я взимах от ЕКОНТ цялата беше в нещо като КИТ и беше с дебелина 1мм направо незнам ......
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
		BMWPower написа:М-тех 2 може да си намерите повечето от вас на много места ама кат ви мързи да търсите така е ,ще давате пари и ще мълчите или ще карате СМОЛИЧКИ и тва е
А относно тея стъкломатите преди време като карах и аз троен стоп като мнозинството тука ми трябваше задна престилка купих си и неможах да повярвам какво виждам щеше да се разглоби докато я взимах от ЕКОНТ цялата беше в нещо като КИТ и беше с дебелина 1мм направо незнам ......![]()
Колега какво искаш да кажеш с това, че може да се намери на МНОГО места. То ако беше така едва ли щяха да са им такива цените.Едно е да ги гледаш на снимки и да гихаресаш, а съвсем друго е като отодеш на място икато вдиш, че 2 части от пакета са на "дупе". И дори да земеш пакета на добра цена после се почва едно търсена на въпросните 2 части, които нови струват МНОГО а втора употребе е МНОГО трудно да ги намериш. А крепежните елементи, а шаблони? И в краина сметка като теглиш чертата и цифрата МНОГО или поне доста голяма.
- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
sezo_ написа:JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?)
Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????
Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.
- sezo_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 142
 - Регистриран на: 23.06.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от време на време
 
JoRkAtA_pld написа:sezo_ написа:JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?)
Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????
Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.
Значи доколкото разбрах двоен стоп - М-тех1 троен стоп М-тех2 ???
sezo_ написа:JoRkAtA_pld написа:sezo_ написа:JoRkAtA_pld написа:Добре де ами да ви питам ако купиш М-техник2 оригинален как да го сложа на двойния стоп.(като съклопластовия с преправяне ли?)
Що има ли проблеми ако ги слагаш на двоен стоп ????
Ами за двоен стоп М-техник2 се слага само с преправяне, защото тройния стоп има греди на броните, а при двойния е цяла броня.
Значи доколкото разбрах двоен стоп - М-тех1 троен стоп М-тех2 ???
- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
На мен пък ми казаха да отрежа ъглите на оригиналните брони и да ги ползвам като греди.Ако колегата Явор знае по-добър начин да сподели. 
			
		- ditk0
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 47
 - Регистриран на: 21.04.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22
 
Ползват се масово евтини смоли затове се чупят толкова лесно от стъклопласт иначе съм виждал корпус на съзтезателна лодка на 30 години без поражения.
			
		- SuPeR_FLY
 - Low Is A Lifestyle
 - 
				
			 - Мнения: 4262
 - Регистриран на: 27.12.2004
 - Местоположение: Пловдив, Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: ниско на земята
 
Еми ползват се евтини смоли, щото всеки гледа най-евтиното и първото нещо дето питат повечето е може ли отстъпка...
			
- JoRkAtA_pld
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 594
 - Регистриран на: 24.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-ката да си пали джапанките
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
- ditk0
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 47
 - Регистриран на: 21.04.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22
 
SuPeR_FLY написа:Еми ползват се евтини смоли, щото всеки гледа най-евтиното и първото нещо дето питат повечето е може ли отстъпка...
така е прав си .... пак си идваме на думата евтиното е скъпо :-)
мисълта ми беше , че и от стъклопласт може да са много здрави . Доколкото ми е известно във Формула 1 ползват много детайли изработени на този принцип , но се използва карбон и карбон-кевлар.
Последна промяна ditk0 на 24 Мар 2009, 16:15, променена общо 1 път
					
				
			
		- POL_Starshi
 - Матрицата на SuPeR_FLY
 - 
				
			 - Мнения: 3637
 - Регистриран на: 21.05.2007
 - Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
 - Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
 
Няма смисъл да си чешим езиците! Който е "пачка" да купува оригинално /то си е най-хубаво/,а останалите с "остъпките" си знаят...."залагат трици и ловят маймуни" !!!
			<Правила  за  поведение  във  форума  на  "BMW  Club  Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
		Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
			47 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани