Въпрос за турбо 320d E46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 3.11.2008

Мнение от insignia » 18 Мар 2009, 22:03

kasabov написа:Много ясно , че работи постоянно. Или ваште коли на 1500 оборота работят без изходящи газове?



объркал си се много жестоко пич. турбото НЕ работи постоянно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 18 Мар 2009, 22:33

insignia написа:
kasabov написа:Много ясно , че работи постоянно. Или ваште коли на 1500 оборота работят без изходящи газове?



объркал си се много жестоко пич. турбото НЕ работи постоянно.

колега да те попитам ти виждал ли си турбо на живо
или само си слущал за него,защото ако е така няма да говориш такива работи,4е турбото не работи постоянно


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 18 Мар 2009, 22:36

cha4o1983 написа:
insignia написа:
kasabov написа:Много ясно , че работи постоянно. Или ваште коли на 1500 оборота работят без изходящи газове?



объркал си се много жестоко пич. турбото НЕ работи постоянно.

колега да те попитам ти виждал ли си турбо на живо
или само си слущал за него,защото ако е така няма да говориш такива работи,4е турбото не работи постоянно


:yes:

Много съм сагласен с тебе колега. То не е срамно че не разбираш, но да твърдиш че твоето не знание е верно и да даваш съвети е много лошо

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 19 Мар 2009, 23:45

момчета турбото постояно работи ,вече на колко включва е спорет ква кола карате :D за незапознатите затова като се юрка колата после се изчаква да поработи 2,3 минути,ако неработи закакво се изчаква елементарно охлажда (да не се изпържи маслото) :D
бърза печка ха ха

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 19 Мар 2009, 23:58

rdk написа:виж си съскането да не е от генерацията
меката връзка
иначе няма логика да се чува отзад
ако няма катализатор турбото се чува по осезаемо ,вече при съскане на празен ход не е добре може да е тръгнало турбото поне при мен така беше
бърза печка ха ха

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 20 Мар 2009, 1:01

1750

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.10.2009

Re: Въпрос за турбо 320d E46

Мнение от emo_kn » 19 Окт 2009, 18:54

doceto написа:Имам следното питане, на 320d, е46, 136к.с. турбината постоянно ли работи или трябва да се включва на определени обороти ?

може ли на двигател 136 к.с да се сложи турбина от 150к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Въпрос за турбо 320d E46

Мнение от bscsystem » 19 Окт 2009, 19:12

Без да се шегувам на двигател, който е бил 136к.ц. може да се сложи турбо за 300 че и повече коне.

Не всичко е коне, и турбини това е суровата истина и аз имах гарет 2260... още си го имам....
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Re: Въпрос за турбо 320d E46

Мнение от kokakabana » 19 Окт 2009, 22:44

турбото си работи постоянно обаче има разлика между това при какви обороти то е ефективно защото пряко зависимо от скороста на изходящите газови и сечението на топлия и стодения охлюв. при старите модели там може да се говори че то е ефективно на определени обороти но при е 46 вече се гоеори за турбини с променлива гиометрия тоес сечението се променя спред оборотите и диапазона му на работа вече е доста по голям. всяка турбина си е сметната за съответния дигател и кулер такаче нестава да се слага кво да е иначе доосега щях да си сложа от камион ама там перките са доста рехави няма кво да ги върти.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook