проблем с уредите на таблото на Е 36 325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с уредите на таблото на Е 36 325 тдс
таблото ми си работи по4ти добре.но от време не време уредите се изкл. и вкл. и светват 3 4ервени лампи.едната е за ръчната,другата е за спирачната течност и третата за накладките.колата си върви,двигателиат негасне. даите ниакаква идеа за отстраниаване на проблема.Благодарности
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Някое кабелче е колега!Провери внимателно 1 по 1.Дай на контакт като изкараш таблото и започни да ги разклащаш леко с пръсти 1 по 1!Би трябвало да си покаже от къде идва проблема! 

пак щте проверя,буксата я знам коя е.вадих обувките от буксата и ги стисках с клешти та да съм сигурен 4е дава хубав контакт.ходих до моргата,проследих всеки един кабел къде отива.ама ништо нередно невидиах.лошото е 4е тоя номер го прави когато си иска.наи е лесно да взема друго табло,ами ако пак го прави.кво праа.и така. Благодара за подкрепата. щте го тврся тоа проблем няма да се дам. 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Просто си заминава таблото, така почват да правят когато се прецака някой от кондензаторите, не е лош контакт от клема.
Пробвай с търсачката, много се изписа по въпроса.
Пробвай с търсачката, много се изписа по въпроса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани