Неще и неще да пали топла...ФИЛМА ПРОДЪЛЖАВА!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 19 Мар 2009, 11:42

l-s написа:Колега без да те плаша ама квото и да направиш май няма да збъркаш ;)

Хахахах,а остави тея мераци!Той майстора,ако е майстор ще знае точно от къде е! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 19 Мар 2009, 11:45

Mollov написа:
Nasko_325TD написа:Е добре,аз от къде да знам кое да ремонтирам!? :roll:


Ми хората са ти дали инфо при кой да отидеш, че да ти каже какво да ремонтираш.... от нас тук какво точно очакваш - да ти кажем къде точно е проблема и дори да го оправим ли? Вземи се в ръце и направи това, което ти се казва... от това повече не знам какво искаш да постигнеш... дадена ти е информация за съответните хора, при които да отидеш.. ходи да ти видят колата...

Ок,ще се консултирам и с тях!
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 19 Мар 2009, 12:16

Nasko_325TD написа:
Mollov написа:
Nasko_325TD написа:Е добре,аз от къде да знам кое да ремонтирам!? :roll:


Ми хората са ти дали инфо при кой да отидеш, че да ти каже какво да ремонтираш.... от нас тук какво точно очакваш - да ти кажем къде точно е проблема и дори да го оправим ли? Вземи се в ръце и направи това, което ти се казва... от това повече не знам какво искаш да постигнеш... дадена ти е информация за съответните хора, при които да отидеш.. ходи да ти видят колата...

Ок,ще се консултирам и с тях!
:)
Колкото по скоро, толкова по добре Nasko ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30...

Мнение от Magnus » 19 Мар 2009, 14:54

Колега,най-вероятно проблема ти е от ГНП-то.Почисти хубаво помпата,така,че ако сълзи гориво по нея някаде да можеш да го видиш.Запали колата и я изчакай да загрее,и гледай дали по помпата някаде има протекло гориво.Няма да е много,така че гледай хубаво!Ако беше от друго,щеше да пали трудно и веднага след като я загасиш,щом пали трудно само ако я изчакаш когато е загряла,то проблема ти е от горивото,и по точно някаде близко до мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 19 Мар 2009, 18:21

Правил сам няколко такива.
Проблема е от разтегната верига, при топъл двг тя се разтяга повече и помпата няма предварение и трудно пали
Или подмяна или даване на аванс [временно],щот на студено мн.трака и вдига разхода малко
Бирата е доказателство че Бог съществува!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 19 Мар 2009, 18:50

Ама тя не трака.Ще проверя за течове по помпата!И на мен ми се струва че има недостиг на гориво или гълта въздух от някъде,понеже като и подам газ и пали. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 19 Мар 2009, 19:22

само да попитам... Колега,ти въобще ремонтираш ли нещо по тази кола или просто само си пишеш тук във форума? На улицата вече дете да попиташ защо пали трудно тд\тдс топло-ще ти отговори. Щом твоито като му подадеш газ пали,тогава така си го пали...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Мнение от kobrata55 » 19 Мар 2009, 20:00

колега ако имаш въздух в системата решението е едно,възвратен клапан които се слага преди горивния филтър.Аз имах същия проблем и така го реших,сега като е топла пак трябва малко да завъртиш но това е нормално и не слушаи хората тук те си нямат и идея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 19 Мар 2009, 20:52

kobrata55 написа:колега ако имаш въздух в системата решението е едно,възвратен клапан които се слага преди горивния филтър.Аз имах същия проблем и така го реших,сега като е топла пак трябва малко да завъртиш но това е нормално и не слушаи хората тук те си нямат и идея
Браво Ти откри топлата вода :twisted: а сега накратко : Първо въпросният клапан се слага след горивния филтър, а не преди него защото се пълни с боклуци и съответно се запушва и пропуска много по-малко гориво :idea: Второ доста хора имаме такива клапани от много време и даже има тема по въпроса :!: И трето последно, защо изобщо пишеш и четеш тук когато ние си нямаме идея и не разбираме :?: Хайде със здраве :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 19 Мар 2009, 21:13

kobrata55 написа:колега ако имаш въздух в системата решението е едно,възвратен клапан които се слага преди горивния филтър.Аз имах същия проблем и така го реших,сега като е топла пак трябва малко да завъртиш но това е нормално и не слушаи хората тук те си нямат и идея


Колега, ама ти си много отворен. От къде си сигурен хората в този форум от какво разбират?
И да ти обясня нещо, нищо, че ние от форума си нямаме идея, клапанът са казва НЕВЪЗВРАТЕН, защото пропуска горивото само в едната посока. И след като има въздух в системата, сега е момента да сподеиш с неразбиращите от къде се появява, защото клапана не позволява на горивото да се връща в резервоара, а не да не влиза въздъх в системата и поне на моята кола си го има заводски.

До колегата Nasko_325TD, продавай на части и си купи друга.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 22.08.2008

за проблема

Мнение от MuTaKa^^^ » 19 Мар 2009, 21:33

Пич земай си една 318и и си карай живота и всичко ще ти е по лесно.колата е бензинова....дизела е за тракторите на полето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 19 Мар 2009, 22:22

Най вероятно смуче въздух,затова палиш трудно обаче нема да я оправиш като щракаш пред компа-отиваш на майстор или сам се опряваш,според възможностите си :D
диагностика 0899937450

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 3:51

renene написа:Най вероятно смуче въздух,затова палиш трудно обаче нема да я оправиш като щракаш пред компа-отиваш на майстор или сам се опряваш,според възможностите си :D

Е там е работата,че бях по майстори и на диагностики ходих!Ама на всяка различно показва.Ей тоя филм къв е незнам!? :mhihi:
Като я оправя ще пиша от какво е било! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: за проблема

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 3:51

MuTaKa^^^ написа:Пич земай си една 318и и си карай живота и всичко ще ти е по лесно.колата е бензинова....дизела е за тракторите на полето.

Ми незнам колега за тракторите и полето,ама на старта ша та лапне за секунди тоя мой трактор! ;)
Всеки си има предпочитания каква кола да кара бензинова или дизелова!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 20 Мар 2009, 10:31

Nasko_325TD написа:
renene написа:Най вероятно смуче въздух,затова палиш трудно обаче нема да я оправиш като щракаш пред компа-отиваш на майстор или сам се опряваш,според възможностите си :D

Е там е работата,че бях по майстори и на диагностики ходих!Ама на всяка различно показва.Ей тоя филм къв е незнам!? :mhihi:
Като я оправя ще пиша от какво е било! ;)


колега ходил ли при васко и радо във дизел сервиза под надлез родопи

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook