питане за спукан радиатор?
Модератор: Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
питане за спукан радиатор?
Колеги вчера съвсем неочаквано както си карах по магистралата и сичко си беше ОК ми се спука водния радиатор и за секунди стрелката започна да отива към червения сектор и веднага я изгасих,дори от движение докато отбия!Днес свалих радиатора залепиха го на майстора ми каза че причината била глава или гарнитура досега несъм имал оплаквания да ми грее или надува.Въпроса ми е дали е възможно да е така или просто му е дошло времето?
			
		Къде се спука - по пласмасите или металния панел?
Ако причината е неизправност в двигателя (надува охладителната с-ма) то птова няма да изчезне, защото радиатора е лепен - провери маркучите как са.
Знам цената на нов радитор, но си помисли колко сигурен е лепения (той пак си е на 14 години) и какви са последствията ако се спука на ново и евентуално ако го изпуснеш да прегрее от което никой не е застрахован
			
				Ако причината е неизправност в двигателя (надува охладителната с-ма) то птова няма да изчезне, защото радиатора е лепен - провери маркучите как са.
Знам цената на нов радитор, но си помисли колко сигурен е лепения (той пак си е на 14 години) и какви са последствията ако се спука на ново и евентуално ако го изпуснеш да прегрее от което никой не е застрахован
Последна промяна tsb_bg на 19 Мар 2009, 0:02, променена общо 1 път
					
				
			
		- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
Спука се пластмасата не ми надува маркучите одеве го монтирах тествах я няма проблем,но реших да го залепя и да покарам малко така за да видя дали ще излзе проблем иначе съм твърдо за нов но неискам да рискувам да спукам и него ако проблема е в главата тъй като вече е лепена спуках я в следствие на надробена водна(пластмасова) помпа в движение и я прегрях!
			
		- Vlados
 - с две лица
 - 
				
			 - Мнения: 2149
 - Регистриран на: 16.02.2008
 - Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
 - Пол: Мъж
 - Кара: на задно предаване
 
tsb_bg написа:Преди около година и половина за Е34 намерих на късмет белгийски BEHRза 220 лв. като между другото докато търсех ми предлагаха "оферти" за по 300 - 380 и нагоре (вкл. турски и гръцки)
И до сега съм с него
Аз си взех белгийски за 300 лв. с отстъпка (иначе беше 380 лв.), а немския беше 480 лв. Става въпрос за 525 тдс.
- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
Ако не ти е проблем да провериш дали има пак на тази цена . И аз искам такъв . За ТДС Е34 95 г. става дума . Моя леко сълзи между метала и пластмасата .tsb_bg написа:klintan66 написа:Кажи на мен цена на нов, да знам .
Преди около година и половина за Е34 намерих на късмет белгийски BEHRза 220 лв. като между другото докато търсех ми предлагаха "оферти" за по 300 - 380 и нагоре (вкл. турски и гръцки)
И до сега съм с него
Колега това беше преди повече от година и то след като бях обиколил половин София по офиси, складове и "официални дистрибутори" и дори сега не съм убеден, че ще намеря пак мястоото
Все едно пиши автомат ли е колата и дали охлаждането на хидравликата е вградено в радиатора или е на отделна серпентина пред него
			
		Все едно пиши автомат ли е колата и дали охлаждането на хидравликата е вградено в радиатора или е на отделна серпентина пред него
- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
За моята с голям зор намерих на 408 лв. Аз съм с автомат и охлаждането ми за автомата е в радиатора. Иначе имаше за 350лв.; 370лв; 420лв; 460лв.; оригинален около 700лв. Първите 3 бяха без охлаждане в тях.
Всеки ден се учудвам на надценките, които всеки си слага както си реши и поиска без изобщо да се съобразява, с икономическата и пазарната обстановка в страната.
До klintan66 Питай за радиатор mitko_n1 ще ти направи отстъпка 25%. На мен ми направи много добра цена за дискове + накладки каквато в Сф никой не успя да стигне.
Поздрави
			Всеки ден се учудвам на надценките, които всеки си слага както си реши и поиска без изобщо да се съобразява, с икономическата и пазарната обстановка в страната.
До klintan66 Питай за радиатор mitko_n1 ще ти направи отстъпка 25%. На мен ми направи много добра цена за дискове + накладки каквато в Сф никой не успя да стигне.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
ако е гръцки пак е добре , баща ми е с такъв на ТИРА вече 5 години няма грешка
но да залепиш стария радиатор отсега ти давам срок 3 месеца докато се спука пак там или някъде другаде.и аз направих същия спорт преди години и накрая се дадоха пари за нисенс...просто радиаторите вече са алуминиеви...от 14 годишна гавра с тях (систола-диастола) образуват се порички невидими на окото и почва да сълзи от там...като добавиш и ,умната за времето,добавка на разширително казанче върху самото тяло на радиатора и просто трябва да го очакваш да роди...добавки в антифриза не те спасяват....най-много още 2 месеца да изтраят и пак....
между другото понеже и аз го чух от 2-3 майстори които не знаеха как работи М50 бях чул че гарнитурата на главата се издухала понеже толкова надува маркучите..това е грешно..самата система е направена въз основа на постоянното налягане и самите маркучи са проектирани да издържат това налягане...ако имаше такъв проблем от сега ти заявявам че щеше да спука някой маркуч и до там....
смени си радиатора и си готов само трябва да е нов и после лонг-лайф антифриз на Парафлу или на Шел и си готов
			
		но да залепиш стария радиатор отсега ти давам срок 3 месеца докато се спука пак там или някъде другаде.и аз направих същия спорт преди години и накрая се дадоха пари за нисенс...просто радиаторите вече са алуминиеви...от 14 годишна гавра с тях (систола-диастола) образуват се порички невидими на окото и почва да сълзи от там...като добавиш и ,умната за времето,добавка на разширително казанче върху самото тяло на радиатора и просто трябва да го очакваш да роди...добавки в антифриза не те спасяват....най-много още 2 месеца да изтраят и пак....
между другото понеже и аз го чух от 2-3 майстори които не знаеха как работи М50 бях чул че гарнитурата на главата се издухала понеже толкова надува маркучите..това е грешно..самата система е направена въз основа на постоянното налягане и самите маркучи са проектирани да издържат това налягане...ако имаше такъв проблем от сега ти заявявам че щеше да спука някой маркуч и до там....
смени си радиатора и си готов само трябва да е нов и после лонг-лайф антифриз на Парафлу или на Шел и си готов
- KON4ETO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 623
 - Регистриран на: 4.06.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 М5
 - Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
 - Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
 
- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
Ок, колега , разбирам .Ще търся тук в района нещо втора употреба. Но цената е просто феноменална. Радиатора е за ръчни скорости , без серпентини.tsb_bg написа:Колега това беше преди повече от година и то след като бях обиколил половин София по офиси, складове и "официални дистрибутори" и дори сега не съм убеден, че ще намеря пак мястоото
Все едно пиши автомат ли е колата и дали охлаждането на хидравликата е вградено в радиатора или е на отделна серпентина пред него
- Извинявам се на колегата пуснал темата.
 
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	