стартиране на м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
стартиране на м50б20
Преди месец ви се оплаках,че не иска да запали,беше датчик на коляновия вал,смениха го и нямаше проблем.на диагностиката казаха,че дебитомерът не дава коректни стойности,но и маркуча от дебитомера към дросела не бил в добро състояние,карах така 1 месец с видимо по-висок разход.вчера колата дори не иска да запали,не се чува бензиновата помпа.дойде от един сервиз един пич,носейки нов датчик,пробвахме с него пак не иска,забеляза маркуча,стисна го,за да запуши цепнатините и колата запали,та проблемът бил от него.поръчал съм си от един колега от форума,днес или утре би трябвало да е доставен,та колеги,проверете си маркучите за въздух
и да ви питам,от долу под дебитомера има 2 тънки маркуча,те за какво са? каква им е ролята?

По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Маркучите са за стъпковия мотор, провери и тях да ли са запушени. Ако ще сваляш входящия колектор си смени уплътненията му, имай впредвид че са от малкия вид за М50Б20, а не от големите за М50Б25.
ще сменя само маркуча от дебитомера до дросела,той е сцепен.Тези долните 2,които колегата каза че са за картерните газове,аз мисля,че са за бензинови изпарения,може би от резервоара,нека по-запознатите кажат за тяхната роля.според мен през някакъв филтър трябва да преминават,нз.дано някой ги изясни
стъпковия мотор е чистен преди година заедно с дюзите и нови гумички сложих,та тогава си оправи работата на празен ход,сега следва чистене на резервоар,горивен филтър,че с нашите горива
,иначе колата върви страхотно,стрелката удря постоянно 7000 рпм без да се зачудва никъде,няколко м50б20 съм карал ,от тази съм най-доволен


По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани