един нов проект:)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
така-марио не може и една гума да смени
, в голяма степен аз ще се занимавам с колата му. В този форум виждам че има доста злонамерено и неколегиално отношение-аз съм от друг, не уточнявам кой да няма интриги...а идеята е да се коментират и решават разни проблеми, да се сподели опит и т.н , а така сте му омазали темата че...
Помолих го да запита за предавателните числа на дифа е30 и неговата и нищо
не че няма да ги намерим, но...
Ще помоля да пишат хора, които имат знания и опит и биха били полезни и има какво да кажат, а не да си чешем езиците само...
Целта на тази врътка е чисто икономическа-ремонта на неговия мотор е около 800лв-за 1.6 не е оправдано да се наляет толкова пари- а и не върви и разхода му е много голям(спярмо което и 1.6 да вземем ), а каквото остане ще се продаде(здраво купе ходова част, само салона е хаос). Така също ще ползваме и газовото на е36-цата.
Ако има по-добра и евтина алтрнатива дайте. Въпросният донор(шестак) съм го карал, мототра му е безупречен, замерихме му онзи ден компресията-12 на всички цилиндри(!!!), ръчкали сме го на полигони
(че аз съм на предно предаване) и разхода е бил много приятен(даже мислех да го взема тогава...), без да пипа масло, и върви! Знам как вървиЕ36 2.0 24в и за разлика от него тука има и мощност и на ниски.
Понеже съм на вълна турбиниране(скоро колата ми ще съска
)и изпада инфо и за бмв.
М20б20 е от последните двигатели с ковани бутала, биели и колянов вал(ако не бъркам) и с механични повдигачи
. С оригиналните карантии държи бая надуване и масово го турбинират-ЗАЩО питам не ставал... Имате много хубава тема-http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757&postdays=0&postorder=asc&start=0
Това че е стар , какво?
За разхода е30-5предавка-100км/ч-2500об/м , Е36-3000об/мин(малък въртящ момент на немного леко купе), кое ще гори по-малко?! Изпарителя му е БРЦ 100киловата, ще го храни, този мотор няма да гърми на газ, добре я понася, отпада необходимостта от инжекцион.
С бмв не съм запознат подробно, изхождам от логиката че в коша на старата 5-ца(90-те год.) слагат и двата мотора 12 и 24 клапановия, а на Е36 си е с 24клапановия. Видях че сте писали за картера, но никой не казва защо щяло да има проблем(признавам че не съм погледнал).
И така-предавателни числа на дифа на двете коли и проблем-картер. Благодаря предварително.

Помолих го да запита за предавателните числа на дифа е30 и неговата и нищо

Ще помоля да пишат хора, които имат знания и опит и биха били полезни и има какво да кажат, а не да си чешем езиците само...
Целта на тази врътка е чисто икономическа-ремонта на неговия мотор е около 800лв-за 1.6 не е оправдано да се наляет толкова пари- а и не върви и разхода му е много голям(спярмо което и 1.6 да вземем ), а каквото остане ще се продаде(здраво купе ходова част, само салона е хаос). Така също ще ползваме и газовото на е36-цата.
Ако има по-добра и евтина алтрнатива дайте. Въпросният донор(шестак) съм го карал, мототра му е безупречен, замерихме му онзи ден компресията-12 на всички цилиндри(!!!), ръчкали сме го на полигони

Понеже съм на вълна турбиниране(скоро колата ми ще съска

М20б20 е от последните двигатели с ковани бутала, биели и колянов вал(ако не бъркам) и с механични повдигачи

Това че е стар , какво?
За разхода е30-5предавка-100км/ч-2500об/м , Е36-3000об/мин(малък въртящ момент на немного леко купе), кое ще гори по-малко?! Изпарителя му е БРЦ 100киловата, ще го храни, този мотор няма да гърми на газ, добре я понася, отпада необходимостта от инжекцион.
С бмв не съм запознат подробно, изхождам от логиката че в коша на старата 5-ца(90-те год.) слагат и двата мотора 12 и 24 клапановия, а на Е36 си е с 24клапановия. Видях че сте писали за картера, но никой не казва защо щяло да има проблем(признавам че не съм погледнал).
И така-предавателни числа на дифа на двете коли и проблем-картер. Благодаря предварително.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
Единствения въпрос на въпросния марио беше "какво мислите за проекта ми" и логично всички му казахме какво мислим за проекта ви, напълно безсмислен е и дори смешен :-) А сега ти се опитваш едва ли не да упрекнеш някой затова, че не ти е дал подробно упътване.
Съвет ли търсиш или искаш да ни убедиш колко добър е м20, колко мн върви и колко малко харчи :-) ? За кво написа всички тези глупости като те интересуват само предавателните числя и картера?
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00023.htm
И кое е злонамерено, аз не виждам един злонамерен коментар (освен твоя) :-) ?
Питаш за добра алтернатива, ами 10 човека ти писаха добри алтернативи, не можеш да четеш ли ?
Иначе е хубав двигател, да, бил е много добър за времето си, но щом си карал такъв трябва да знаеш, че мощността му не е кой знае какво, вярно икономичен е, но не знам колко по-икономичен е от м42.
Като те гледам какво пишеш и за газовата уредба (че отпада нуждата от инжекцион) разбирам, че си или от форума на фиат или от форума на форд (познах ли?)
Съвет ли търсиш или искаш да ни убедиш колко добър е м20, колко мн върви и колко малко харчи :-) ? За кво написа всички тези глупости като те интересуват само предавателните числя и картера?
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00023.htm
И кое е злонамерено, аз не виждам един злонамерен коментар (освен твоя) :-) ?
Питаш за добра алтернатива, ами 10 човека ти писаха добри алтернативи, не можеш да четеш ли ?
Иначе е хубав двигател, да, бил е много добър за времето си, но щом си карал такъв трябва да знаеш, че мощността му не е кой знае какво, вярно икономичен е, но не знам колко по-икономичен е от м42.
Като те гледам какво пишеш и за газовата уредба (че отпада нуждата от инжекцион) разбирам, че си или от форума на фиат или от форума на форд (познах ли?)
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
когато пишеш, че нещо става или не става и въобще даваш оценки, се аргументираш защо. Така аз съм се аргументирал(под формата на глупости!) защо сме се спрели на този мотор. Няма лев бе приятелю, за 1000лв... нали се ослушахме, какви алтернативи имаш-800лв за ремонт на неговия, или 2.0 24в без инсталация, или без скорости и какво ли още не. Ти би ли взел свален мотор без да можеш да го запалиш или поне да замериш компресия, да не говорим за инжекция и инсталация. За какви проекти говорим тук въобще?! Проект е това с което съм се захванал-атмосферка към турбо,1 бар, дано 5бона стигнат
, а имам и 2 коли за пътуване...
Пича си взел 316 на газ, а идеи за 2.5 мотор че и нагоре...и колко би струвал изцяло оборудван читав такъв мотор?!
Колата му трябва да му вози задника, при това и икономично.
Наистина ако някой има нещо по-добро в предвид нека каже, защото тия дни това го купуваме. После и бая неща ще останат и на желязо да ги дадем пак ще избием нещо.
Грешиш! Не съм собственик на возила с подобни марки! По въпроса с газта, виждам че си от Пловдив, имам хора които могат да ти дадат инфо ако се интересуваш, едни от най-добрите в БГ с това се занимават, че изказването ти е...ама на лични, че много спам.
Не искам да обидя никого!!! Обаче предната му тема даже е изтрита...
Благодаря за инфото за дифа на Е30, остава дифа на Е36 и да сподели някой какъв е проблема с картера и сме отворени откъм идеи.

Пича си взел 316 на газ, а идеи за 2.5 мотор че и нагоре...и колко би струвал изцяло оборудван читав такъв мотор?!
Колата му трябва да му вози задника, при това и икономично.
Наистина ако някой има нещо по-добро в предвид нека каже, защото тия дни това го купуваме. После и бая неща ще останат и на желязо да ги дадем пак ще избием нещо.
Грешиш! Не съм собственик на возила с подобни марки! По въпроса с газта, виждам че си от Пловдив, имам хора които могат да ти дадат инфо ако се интересуваш, едни от най-добрите в БГ с това се занимават, че изказването ти е...ама на лични, че много спам.
Не искам да обидя никого!!! Обаче предната му тема даже е изтрита...
Благодаря за инфото за дифа на Е30, остава дифа на Е36 и да сподели някой какъв е проблема с картера и сме отворени откъм идеи.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ще има проблем с картера, защото на Е30 пада пред моста а на Е36 зад него.
Като цяло може да стане, в асеновград има едно купе с М20Б25.
Ще ви излезе през носа обаче
За 1000лв. пре спокойно можеш да сложиш М50Б20 и М42. напоследък имаше оферти от по 600лв. за горе описаните
Ако изберете няйой от тях минавате само със смяна на мотор и без никакви други смени.
Кутия диф и тн всичко остава същото.
Ма то толкова път е писано по тия въпроси, че на хората им е омръзнало да го повтарят едно и също
Като цяло може да стане, в асеновград има едно купе с М20Б25.
Ще ви излезе през носа обаче

За 1000лв. пре спокойно можеш да сложиш М50Б20 и М42. напоследък имаше оферти от по 600лв. за горе описаните

Ако изберете няйой от тях минавате само със смяна на мотор и без никакви други смени.
Кутия диф и тн всичко остава същото.
Ма то толкова път е писано по тия въпроси, че на хората им е омръзнало да го повтарят едно и също


- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
[quote="vld"]Ще има проблем с картера, защото на Е30 пада пред моста а на Е36 зад него.
Благодаря колега, точно по тази причина настоях марио да пусне темата. Признавам че това въобще не ми е минало през ума,погледнахме набързо като захващане на мотора...и като почнем да няма
Ще хвърлим едно око
Май има вариант за М42, ако не бъркам кода, направо си е на колата, а и колеги са писали на лични с оферти, така че...
Благодаря колега, точно по тази причина настоях марио да пусне темата. Признавам че това въобще не ми е минало през ума,погледнахме набързо като захващане на мотора...и като почнем да няма


Май има вариант за М42, ако не бъркам кода, направо си е на колата, а и колеги са писали на лични с оферти, така че...
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
M42 е най-евтиния вариант и най-икономичен после , просто вадиш стария и мушкаш М42-ката 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Не се занимавайте с М20 да слагате в е36, ще имате грижи с картера и евентуално с лапите. А и цената на едно М20 не е под 500лв в най-добрия случай. Най-добрия вариант е М50Б20, взимате си го от е36 и за по-малко от един ден е вътре. Дифовете са или еднакви или с много малка разлика. На 1.6 е или 3.45 или е 3.38. Попринцип и кутията става, но е по-добре да се сложи от съответния мотор. Ако неще М50, М42 е също вариант. Пасва си директно на всичко, кутия, лапи, агрегати и прочие. Ако обаче сте решили супер твърдо да се занимавате с М20, сложете го или на кутията на М40ката или на кутия от М50, тогава нямате ядове назад като кардани, механизми на скорости и предавателни числа. Но ще трябва да произвеждате картер в истинския смисъл на думата, а да направите картер е равносилно да си сложите М50.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Как да няма ве м52-ки има за по 1000лв. с всичко необходимо за въпросния суап. Скорости дифове и други подобни няма нужда да се сменят те са еднакви от 1.6 до 2.0 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
ако има някой оферти за м52 б20 да пише да видим!?!
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
ако изкочи някой б28 аз ще го дам моя вАнус за под 800лв
иначе те признавам за ексцентрик - хората слагат на е30 М50/М52 ти на е36 М20
радваш 
иначе те признавам за ексцентрик - хората слагат на е30 М50/М52 ти на е36 М20



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
super_mario написа:ако има някой оферти за м52 б20 да пише да видим!?!
Тук колежката продава... наистина е в много добро състояние само че е м50, което също не е зле.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=132521&highlight=

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1


AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани