Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сменя ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На Б25 идеално му лепва диф с число 3.25 има такива и на Е34 и на Е30 така ,че не е проблем сменя се барабар с полуоските.
Задния мост е ясен сменяват се носачите с такива от компадт ti , отпред се слагат вентилирани дискове с апарати от Е36 с по голям мотор .
Мотора ако е от Е36 си е плуг едн плей без значение какво е купето , щото моторния отсек е еднакъв и те така
Кутията на б25ците е с по друг накрайник отзад за кардана та може да се наложи и той да се смени.
С други думи взимаш една смазана и прехвърляш всичко на твойта иначе ти излизат една камара непредвидени неща.
Задния мост е ясен сменяват се носачите с такива от компадт ti , отпред се слагат вентилирани дискове с апарати от Е36 с по голям мотор .
Мотора ако е от Е36 си е плуг едн плей без значение какво е купето , щото моторния отсек е еднакъв и те така

Кутията на б25ците е с по друг накрайник отзад за кардана та може да се наложи и той да се смени.
С други думи взимаш една смазана и прехвърляш всичко на твойта иначе ти излизат една камара непредвидени неща.

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
По-добре да смени окачването щото държене е едно ама стабилност в завой е друго. По принцип се сменя и то от 4 на 6.
За спирачките виж какви са защото примерно на 320 и 325 са еднакви. 325 и 328 като диаметър са еднакви, но на втоарата са вентилирани и задните и предните, докато на първата само предните. При 316 компот обаче мисля е с барабани отзад (не съм сигурен дали всички модели и години са така), което при нормално каране няма да имаш проблеми, но по-лесно прегряват поради по-лошото охлаждане. Имай го впредвид!
Лапи със сигурност сменяш, големият радиатор трябва да сложиш, еку-то... Виж как ще се оправиш и с климатика!
За скоростните кутии не съм сигурен дали на 316 и 318 не са различни от 318ис, 320 и 325 (328 и ///М са еднакви), а дифа ако е същият като на 318ti (в което се съмнявам) може и да издържи. Все пак при 170 коня съм сигурен, че ще ти се прийска шпер особено М52 както се размърдва от по-ниски обороти.
За спирачките виж какви са защото примерно на 320 и 325 са еднакви. 325 и 328 като диаметър са еднакви, но на втоарата са вентилирани и задните и предните, докато на първата само предните. При 316 компот обаче мисля е с барабани отзад (не съм сигурен дали всички модели и години са така), което при нормално каране няма да имаш проблеми, но по-лесно прегряват поради по-лошото охлаждане. Имай го впредвид!
Лапи със сигурност сменяш, големият радиатор трябва да сложиш, еку-то... Виж как ще се оправиш и с климатика!
За скоростните кутии не съм сигурен дали на 316 и 318 не са различни от 318ис, 320 и 325 (328 и ///М са еднакви), а дифа ако е същият като на 318ti (в което се съмнявам) може и да издържи. Все пак при 170 коня съм сигурен, че ще ти се прийска шпер особено М52 както се размърдва от по-ниски обороти.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани