Странен проблем при М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 15 Мар 2009, 21:16

Колега, относно диагностиката - програмата ми не може да се свърже с компютъра на колата. Явно проблемът е в диагностичната букса или някой кабел. За това направихме следното - откачихме компютъра от проблемната кола и го сложихме на моята кола. Запалихме мойта и тя си работеше добре. Закачихме моята кола на компютъра за диагностика и той влезе във връзка с компа на колата. Понеже моята кола няма проблеми, програмата изписа, че няма дефекти. Сложихме моя компютър на проблемната кола, но компютъра за диагностика отново не можа да се свърже с нея. Двигателите на двете коли са напълно еднакви, компютрите им също, така че проблемът явно остава в някой прекъснат кабел за диагностичната букса. Започнахме по метода за елиминиране на частите, като сваляхме от моята и слагахме на проблемната кола. СМЕНЕНИ: КОМПЮТЪР, ДЕБИТОМЕР, СТЪПКОВО МОТОРЧЕ, КЛАПАН ЗА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ - това подобри съвсем малко работата на двигателя, единствено не гаснеше. Проблемът с играенето на оборотите и нестабилната работа на двигателя остана. При запалване на колата работи около минута добре и започва отново да играе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slavoff » 17 Мар 2009, 0:20

Колега и при мен го има същия проблем обаче при мен диагностиката не показа никаква грешка. Един майстор обаче ми каза че ако ангренажната верига ти е разтегната или обтегача е прецакан мотора започва да изключва тъй като има защита. При мен обаче мотора заработва само като натисна педала на газта до дупка, иначе гасне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 17 Мар 2009, 2:04

Каква защита има на веригата и обтегача че не разбрах :?: :repost:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 17 Мар 2009, 13:33

Здрасти колега, на мен ми правеше подобен проблем, като е студена сутрин като запаля ми вдига оборотите и ги държи около минута две и после почват да падат и много играят и трудно пали. Като ходих на диагностика ми казаха че температурния ми датчик на инжекцията е забил на 194 градуса и ведднага ми стана ясно че като отчита такава висока температура компютъра гледа да обеднява сместа и от там се получават тези анумалии. Купих си един датчик от Варна карс (беше някъде около 25-30лв.) смених си го(смяната е много шибана щото е на кофти място) и за сега е нормално всичко. Мотора ми е М43Б16. Дано съм помогнал.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 17 Мар 2009, 13:38

Ogi написа:аз съм сигурен че е клапанчето на вакума... едно черно кръгло седи м/у 2-те части на всмукателния колектор :roll:
Оги можеш ли да ми покажеш по някакъв начин кое точно е това клапанче (или някой друг ако знае)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 17 Мар 2009, 14:04

Nikito_nn написа:
Ogi написа:аз съм сигурен че е клапанчето на вакума... едно черно кръгло седи м/у 2-те части на всмукателния колектор :roll:
Оги можеш ли да ми покажеш по някакъв начин кое точно е това клапанче (или някой друг ако знае)


Не знам дали колегата няма предвид клапана на картерните газове , точно там се намира при смукателния колектор (черн ,кръгъл).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Мар 2009, 14:46

Както си тръгнал да сменяш, де е Киро на кирия? Доколкото разбирам само температурния датчик на охлаждащата течност не е проверен /на 90 градуса Целзий трябва да отчита 0.21-0.25 килоома/, всяко отклонение от нормите може да причини неравномерна работа на празен ход и дори гаснене, мененето на обороти може да е от стъпковия мотор, но щом казваш, че си го сменил, значи е от нещо друго. Остава да провериш с други дюзи и работата на DISA клапана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 18 Мар 2009, 0:40

днес откачихме от буксата ламда сондата и двигателя не промени работата си работеше както и когата беше эакачена

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 20.03.2007
Кара: само BMW-та
Мечтае да кара: M850i

Проблема!

Мнение от xenon318is » 18 Мар 2009, 1:40

Колега лятото имах такъв проблем: пала колата започва да прекъсва и след като я карам забива нос в земята сякаш да угасне и след това пак се отпушва за 15 сек и отново=> оказа се че е ламда сондата, която беше изгоряла ((тъй като брат ми бог знае защо беше махнал катализатора)) и след като смених ламда сондата всичко се оправи! Проверете Сондата!
Веднъж BMW, винаги BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 18 Мар 2009, 11:28

KIRO написа:днес откачихме от буксата ламда сондата и двигателя не промени работата си работеше както и когата беше эакачена
това не означава ли че ламбдата е заминала :roll:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 18 Мар 2009, 23:47

ами аз на това се спрях .лошото е че програмата за диагностика неможе да се свърже с компа на колата ,някой кабел е прекъснат и ще го търсим по схемите

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook