проблеми с турбото Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Преди малко изрових старото филтърче от мазето за да се опитам да разбера как работи този клапан до филтърчето и дали той не е причината за високата налягане в картера.Прави впечатление че отвора под този клапан е малко по-голям от диаметъра на гърловината за щеката на маслото? А от смяната насам няма повече от 20 000км.
milennyc написа:kasabov написа:milennyc написа:kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?
Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън
ок, а водата пипа ли я?
не, грам не я пипа. И филтъра на картерните газове е нов. Аз не се оплаквам от колата, само казвам че го има 1 мин. синкав пушек и люти..... и това е само при студен старт и независищо от температурата на вън! Проблема е май в колите ни НЕ СА НОВИ
, моята е на реални 240к
Ако си 2.0d 136hp и не си правил ГНП скоро ще имаш изненада

не искам да те плаша ама така започват проблемите с ГНП в повечето случай, другия момент е че между 2600 до 3000оборота колата се замисля и тогава тръгва.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
wmb написа:milennyc написа:kasabov написа:milennyc написа:kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?
Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън
ок, а водата пипа ли я?
не, грам не я пипа. И филтъра на картерните газове е нов. Аз не се оплаквам от колата, само казвам че го има 1 мин. синкав пушек и люти..... и това е само при студен старт и независищо от температурата на вън! Проблема е май в колите ни НЕ СА НОВИ
, моята е на реални 240к
Ако си 2.0d 136hp и не си правил ГНП скоро ще имаш изненада![]()
не искам да те плаша ама така започват проблемите с ГНП в повечето случай, другия момент е че между 2600 до 3000оборота колата се замисля и тогава тръгва.
Ами 136к.с ама тази изненада мина

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани