проблеми с турбото Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Мар 2009, 0:06

Емилио написа:това с основния ремонт е лесно ама звучи кофти а и колата няма 200к.

Кофти ама щом надува :confused: замери му компресията и ще разбереш и така и неразбрах дали си сменял филтърчето на картерните изпарения.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:15

Преди малко изрових старото филтърче от мазето за да се опитам да разбера как работи този клапан до филтърчето и дали той не е причината за високата налягане в картера.Прави впечатление че отвора под този клапан е малко по-голям от диаметъра на гърловината за щеката на маслото? А от смяната насам няма повече от 20 000км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Мар 2009, 0:17

Пробвай да върнеш стария ако ти се занимава ама съмнителна работа

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:22

няма да го връщам ако това е проблема ще си купя нов. Ти защо се съмняваш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 17 Мар 2009, 0:27

milennyc написа:
kasabov написа:
milennyc написа:
kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?



Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън :)


ок, а водата пипа ли я?



не, грам не я пипа. И филтъра на картерните газове е нов. Аз не се оплаквам от колата :), само казвам че го има 1 мин. синкав пушек и люти..... и това е само при студен старт и независищо от температурата на вън! Проблема е май в колите ни НЕ СА НОВИ :), моята е на реални 240к


Ако си 2.0d 136hp и не си правил ГНП скоро ще имаш изненада :(
не искам да те плаша ама така започват проблемите с ГНП в повечето случай, другия момент е че между 2600 до 3000оборота колата се замисля и тогава тръгва.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:33

Колега колата си върви като самолет и изобщо не се замисля до 245 проблема изобщо не мисля че е свързан с ГНП

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Мар 2009, 0:34

На диагностика нищо ли не показва :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 17 Мар 2009, 0:38

Емилио написа:Колега колата си върви като самолет и изобщо не се замисля до 245 проблема изобщо не мисля че е свързан с ГНП


става въпрос за 136hp не за 150hp

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:39

Честно казано се въздържам да ходя в официалния сервиз защото последния път искаха да ми продадат ГНП вместо да ми сменят горивния филтър което се оказа проблема.Сега ако отида при тия пичове сигурно ще искат да ми продадат нова кола

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:40

става въпрос за 150к.с. Е46 2002г. дизел автоматик

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 17 Мар 2009, 0:46

Емилио написа:става въпрос за 150к.с. Е46 2002г. дизел автоматик


ставаше въпрос за колата на milennyc и за синия пушек

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Мнение от Gatz » 17 Мар 2009, 1:43

Маслото пипа ли го ?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 7:56

wmb написа:
milennyc написа:
kasabov написа:
milennyc написа:
kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?



Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън :)


ок, а водата пипа ли я?



не, грам не я пипа. И филтъра на картерните газове е нов. Аз не се оплаквам от колата :), само казвам че го има 1 мин. синкав пушек и люти..... и това е само при студен старт и независищо от температурата на вън! Проблема е май в колите ни НЕ СА НОВИ :), моята е на реални 240к


Ако си 2.0d 136hp и не си правил ГНП скоро ще имаш изненада :(
не искам да те плаша ама така започват проблемите с ГНП в повечето случай, другия момент е че между 2600 до 3000оборота колата се замисля и тогава тръгва.


Ами 136к.с ама тази изненада мина :), правено е ГНП преди 2-3к км , не се замисля никаде, просто си има един леко синкав пушек като пали за 1ви път през деня

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 12:41

Колеги проблема се оправи глупавият филтър на отдушника беше задръстен.Съветвам всеки да го подмени с новия вариант които според пичовете в магазина е с регулатор на налягането не струва нищо и може да ви икономиса много главоболия.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 12:45

Между другото благодаря на всички които се опитаха да помогнат!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook