Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Колеги,маслото отдавна е сменено ,както и проблема с бензина е отстранен.
Искам някои запознат да каже нещо за ВАНОС-а,защото разбрах че и от там може да спада налягането,но не съм на ясно как седят нещата там.
Искам някои запознат да каже нещо за ВАНОС-а,защото разбрах че и от там може да спада налягането,но не съм на ясно как седят нещата там.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Тигре , тука май сборника с народни мъдрости няма да помогне , а



Последна промяна ~Мишо~ на 17 Май 2009, 1:34, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
всяка маслена помпа има клапан, който отваря при много голямо налягане, примерно палене сутрин при -20 градуса, маслото е гъсто, филтъра и маслената магистрала не поемат пълноценно по същата причина и тогава този клапан сработва. Имал съм случай на друга кола, не БМВ, когато клапана беше останал леко отворен от много малко боклуче, но лампата светеше и при 2000 оборота. Не съм разглобявал помпа на М50 или М52 и не знам къде е този клапан, но поне там помпата не е в ангренажния капак, а отделно и има достъп до нея при свален картер, но пък ваденето на картера си е цирк, но става на място с повече инат, тъкмо ще видиш лагерите.
only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
фд
имах подобен проблем и беше шаш яко ,кво ли не си мислех ,почнах смяна на масло и пак примигваше ,оказа се датчика на маслото 9лв .вече пак се върнах към 5в40 и няма ядове ,а за гасненето на лампата вече 2 коли съм имал с м52 и като са топли при палене лампата гасне по-късно спрямо м50 или м40 ....
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани