от 318 ис на 316 компакт ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.03.2009
Местоположение: раднево

двг

Мнение от ivan mitev » 11 Мар 2009, 22:00

требва да смениш и таблото аз в момента слагам на компакт двигател от 320 вамус сега му барат инсталациата след 2 3 дништестанеза клуча

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

Мнение от hip_hop_joe » 11 Мар 2009, 23:47

ти предполагам си сменял всичко даже и окачването че тоя 6-так :) ще направи прожинките на микици .
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 12 Мар 2009, 9:16

Като сте тръгнали да слагате 25-ци в купе от 16-ка мислете и за баланса на колата. Разликата в теглото между 4 и 6 цилиндров мотор не е пренебрежима, ако смятате да си карате колата както трябва, а не да ходите само на пазар с нея. Освен по-лесна, трансплантацията на по-мощен 4-цил. мотор има и това предимство. Да няма после теми "колата ми недозавива екстремно" или "колата е нестабилна в завои без газ" :winky:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 15 Мар 2009, 18:44

Кплеги аз скоро смених моторо и не видях нищо плашещо в цялата операция. Ако ще сменяте с 4-ри цилиндрови мотори нямате грижи един кадърен майстор няма 12 часа работа за тази процедура. Относно ключалката искаш майстора да ти запали колата - пък той да си бере грижа как ще го направи

Пожалавам ви успех, и да се похвалите не като мен да си мълчите :uups:

П.П компакта носи много от опит го казвам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

Мнение от hip_hop_joe » 16 Мар 2009, 17:19

Я кажи я ся как ли ще е съотношението на силите. Ис-ка с нейния си мотор и мокпакт с мотор на ИС-ка ? Защо ли си мисля че компакта ще припка по доволно и осебедно за парзалки ще е малко по добър .
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Re: :)

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 16 Мар 2009, 17:34

Херо написа:Кплеги аз скоро смених моторо и не видях нищо плашещо в цялата операция. Ако ще сменяте с 4-ри цилиндрови мотори нямате грижи един кадърен майстор няма 12 часа работа за тази процедура. Относно ключалката искаш майстора да ти запали колата - пък той да си бере грижа как ще го направи

Пожалавам ви успех, и да се похвалите не като мен да си мълчите :uups:

П.П компакта носи много от опит го казвам

Колега я се похвали с малко подробности какво и как си сменил, че ми стана интересно :P :winky:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook