проблем с охлаждането: не включва перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
проблем с охлаждането: не включва перката
здравейте,
знам че има много теми писани за проблемите с охлаждането на двигателя ама точно за моя случаи не видях.
първо двигателя ми е М43 1.8 с електрическа перка.сутринта тръгвам за работа колата си загрява нормално ама парното слабо. системата е обезвъздушена миналия вторник , така че изключвам въздух. та спирам да чакам един от пасажерите си и гася колата. идва тои ,паля и тръгвам на 20 метър стрелката на температурата почва да скача към червеното. докато мина светофара и ми светна лампата. гася отварям капака и на 3-тата минута температурата почна да ми пада. пак паля и пак се почва загряването, а пустата му и перка не включва да охлажда. та въпроса ми е датчика на перката на радиатора ли да гледам или тези които са на двигателя които пращат на еку-то и таблото. но просто тази комбинация ми е много странна: хладен въздух в купето и загряване на двигателя. ще пробвам след малко да замостя датчика на радиатора за да видя дали тои е заминал или самата перка е сдала багажа. ще съм благодарен за всякаква помощ преди да допра до сервизите. дано не съм я прегрял за тези 10 секунди когато ми светеше лампата
. а и още нещо
от снощи започнаха да ми играят оборотите незнам дали има връзка между двата проблема при условие че съм с електрическа перка а не с виско.
знам че има много теми писани за проблемите с охлаждането на двигателя ама точно за моя случаи не видях.
първо двигателя ми е М43 1.8 с електрическа перка.сутринта тръгвам за работа колата си загрява нормално ама парното слабо. системата е обезвъздушена миналия вторник , така че изключвам въздух. та спирам да чакам един от пасажерите си и гася колата. идва тои ,паля и тръгвам на 20 метър стрелката на температурата почва да скача към червеното. докато мина светофара и ми светна лампата. гася отварям капака и на 3-тата минута температурата почна да ми пада. пак паля и пак се почва загряването, а пустата му и перка не включва да охлажда. та въпроса ми е датчика на перката на радиатора ли да гледам или тези които са на двигателя които пращат на еку-то и таблото. но просто тази комбинация ми е много странна: хладен въздух в купето и загряване на двигателя. ще пробвам след малко да замостя датчика на радиатора за да видя дали тои е заминал или самата перка е сдала багажа. ще съм благодарен за всякаква помощ преди да допра до сервизите. дано не съм я прегрял за тези 10 секунди когато ми светеше лампата

от снощи започнаха да ми играят оборотите незнам дали има връзка между двата проблема при условие че съм с електрическа перка а не с виско.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Щом си обезвъздушавал миналата седмица се предполага, че имаш антифриз. Но все пак погледни, какво му е нивото. После караш по ред на номерата, но аз бих започнал от водна помпа, че ме съмнява че е свършила курса. Помпата не върти както трябва, от там нямаш добра церкулация на охладителна течност и двигателя загрява много бързо. Не е нормално за 20м. колата да тръгне да пргрява, при изправна водна помпа, термустат и нормално дестващ радиатор...който евентуално може да е запушен.
Виж и дали ти надува маркучите повече от необходимото. Виж маслото за примеси с антифриз.
И не карай докато не оправиш всичко, че ще направиш някоя голяма беля
Виж и дали ти надува маркучите повече от необходимото. Виж маслото за примеси с антифриз.
И не карай докато не оправиш всичко, че ще направиш някоя голяма беля

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Здравей колега! Датчика който пуска перката ти се е прецакал отиди си купи един нов и проблема се решава. Менте имам предвид не оригинал струва 35 лева оригинала е към 60-80 лева. За въздуха в купето може да не ти е обезвъздушена хубаво системата. След като смениш датчика пак трябва да е обезвъздушиш, като купуваш датчика си вземи и една медна дуфтуга да смениш и нея, защото стара сигурно се е спекла. Ако мостираш датчика ще ти свърши работа доката оправиш проблема не е хубаво да е постоянно пусната перката защото двигателя няма да може да загрее. Датчика ти се намира в горнат част на радиатора от лявата страна като застанеш пред колата. Надявам се да съм ти бил полезен пиши какво е станало!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Абе къв датчик... водната помпа НЕ ти върти водата, поради което не отива вода към радиатора, респективно към температурният датчик, който управлява перката... затва и ти духа хладен въздух в купето... отивай да ти видят водната помпа и да я сменяш.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Нямам намерение да споря вие сте по "разбиращи"! Аз имах същия проблем като на колегата и се оказа това което писах но щом така казвате така да бъде!
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
в маслото няма примеси. има малко бяло по капачката но това предполагам си е нормално да има малко конденз по капачката, а на самата щека за маслото гледах там си е чисто. а това играене на оборотите според мен си е вързано с проблема с охлаждането. снощи започнаха д ами играят ама колатя нямаше време да загрее за да ви кажа със сигурност какво е било положението снощи.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колега за оборотите си провери първо стъпково моторче! Почистиго с W40 като зa naчало на мен така ми се оправиха оборотите. Какво стана със загряването отстранили проблема?
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
сега пробвах вентилатора и си работи ,остава да е пустия му датчик ама ме притеснява да не е по дълбок проблема. как мога да проверя дали ми е читава водната помпа? да не е и в нея проблема. а за стъпковото моторче го търсих по снимки на колеги ама моя е по различен и не можах да намеря моето моторче там където са описали колегите.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Ами то парното ти подсказва
Ама най добре си иди на майстор, ако неможеш сам да прецениеш.
Провери като загрее двигателя, маркуча който отива къв радиатора дали е топъл

Ама най добре си иди на майстор, ако неможеш сам да прецениеш.
Провери като загрее двигателя, маркуча който отива къв радиатора дали е топъл

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
camburko написа:сега пробвах вентилатора и си работи ,остава да е пустия му датчик ама ме притеснява да не е по дълбок проблема. как мога да проверя дали ми е читава водната помпа? да не е и в нея проблема. а за стъпковото моторче го търсих по снимки на колеги ама моя е по различен и не можах да намеря моето моторче там където са описали колегите.
Ма ти май между редовете четеш

Молов ти е написал горе какво е най-вероятното проблемче в твоя слуай.
Свали водната помпа 99% е с уронени витла или е превъртяла перката

В следствие на това няма циркулация на охлаждащата течност и температурата в водния радятор си е 10 градуса (колкото на вън) а в блока около цилиндрите е 130 градуса

Смени си помпата и термостата за да знаеш че няма да се занимаваш повече с тях и това е.
Термостата нов от камор/дару е95лв.
водната помпа Хепу - 90лв.
После обезвъздушаваш и си готов.
При нормално работещи водна помпа и термостат и да не ти включи перката няма да отиде за 20 метра в червеното, освен ако тия 20 метра не ги минеш на Бърнаут


Другия вариант е да ти е забил термостата в затворено положение но тогава парното щеше да духа горещо


- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
И съвет новата помпа да е с метална турбинка 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Mollov написа:Абе къв датчик... водната помпа НЕ ти върти водата, поради което не отива вода към радиатора, респективно към температурният датчик, който управлява перката... затва и ти духа хладен въздух в купето... отивай да ти видят водната помпа и да я сменяш.




А за прекъсването.. От прегряването може да ти е пробила гарнитуката и да вкарва вода в цилиндъра. Виж от ауспуха какво излиза. Ако е пара значи е това. Ако ли не не му се притеснявай.
Успех
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
даите някои сервиз на л.с. от които сте доволни да я закарам до там да видят за какво става въпрос в краина сметка.
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
колеги даите някои добър сервиз освен никола дановски, че пича сигурно е заринат от работа и не си вдига телефона. просто не ми се е налагало досега за такива неща да влизам в сервиз, още повече за бмв-то. а както виждам много колеги се оплакват затова питам за изпитан. благодаря
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани