Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 1:01

milennyc написа:
jomby написа:това вече е лошо, нека пробва milennyc при него как е.


Все още не съм пробвал кодиране! Както казах и лаптопа ми едва преди малко го реинсталнах, и докато кача нещата за Win-a, и преди малко пак подкарах ДИС-а, да ви кажа става мн лесно. Понеже почнах от 0, имах само ВМ(4-5GB file)!! Свалих си само VMW player, install ИНПА и всичко е ток, нищо не съм копирал местил и .... Т.е ако човек има ВМ другото е лесно. Но определено си върви при мене с ИП....30. Не знам при вас как е!!!


Точно с 30 върви и при мен. Като пробваш кодирането пиши дали се е получило, че иначе за мен е безмислено. Само за диагностика ИНПА-та е по-удобна и бърза.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 7:29

Най вероятно ще тръгне, но при тебе щом не тръгва има възможност при тегенето на ДИС да не си изгеглил част от files, Понеже колегата който пусна темата бачка с тези файлове, т.е трябва да работи. Беше казал че си е отключил Борд компа..... Но няма логика да работи Диагностиката а кодирането не!!! Има малко логика, и тя е копирането на тези фаелчета от 44(те са кодирането) нещо да не е протекло както трябва. Пробвай да активираш само 44 а не смесения файл

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 7:44

Пробвах и само с 44-та, но резултата е същия. Двете разлики, който виждам са кабела и колата. :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 8:23

stilko написа:Пробвах и само с 44-та, но резултата е същия. Двете разлики, който виждам са кабела и колата. :)



Взе да ме притесняваш..... да се надяваме че е колата :), не ме разбирай грешно. М/у другото като говорих с този от склад66 ми каза че може и да има проблем с колата..... ставаше дума за Слави, нали беше върнал кабела и аз го питах как се е получило така с колегата и той изброй няколко причини едната беше колата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 8:35

Ами действай по-бързо, за да видим при теб как е. Това ми го изписва още в началото преди да съм направил, каквото и да е кодиране. Само избирам Car Memory, >, > и ми казва да духам супата.

Мислех да го пробвам на Е60-цата, ама нещо ме притеснява да ровя из нея. Всъщност някой пробвал ли го е това на друго освен Е46?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Мар 2009, 10:32

milennyc написа:
stilko написа:Пробвах и само с 44-та, но резултата е същия. Двете разлики, който виждам са кабела и колата. :)



Взе да ме притесняваш..... да се надяваме че е колата :), не ме разбирай грешно. М/у другото като говорих с този от склад66 ми каза че може и да има проблем с колата..... ставаше дума за Слави, нали беше върнал кабела и аз го питах как се е получило така с колегата и той изброй няколко причини едната беше колата!

При мен случаят беше съвсем друг. Аз дори не можах да подкарам ИНПА-та. След консултации с jomby я нагласихме, беше се омазала по много точки - сигурно защото инсталирах 1001 версии и всяка е оставила по нещо - грешни пътища, у-ва и т.н. Освен това моето пробване си беше аматьорска работа, сигурен съм че ако сега пробвам ще стигна много по-далече. :mhihi: Единствено което ме притеснява да не би наистина с този кабел, наистина да не може да се кодира :confused: Кабела от склад66 работи с много повече програми от този на jomby и явно наистина са различни.
Все пак стискам палци да подкарате кодирането, защото едва ли ще мога да си преправя кабел т.е. пак ще се разчита на кабела на склад66

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 13:54

Аз очаквах колегата от Склад 66, който беше писал преди в темата да вземе някакво отношение и да каже дали е от кабела. Ако пък не е от кабела, да изкаже компетентно мнение, но засега нищо.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.11.2008

Мнение от vagcom » 16 Мар 2009, 16:03

stilko написа:Аз очаквах колегата от Склад 66, който беше писал преди в темата да вземе някакво отношение и да каже дали е от кабела. Ако пък не е от кабела, да изкаже компетентно мнение, но засега нищо.



Щом трябва ще взема отношение :D

Но незнам защо при теб не работи кодирането, лошото на дис-а е че проблема може да е на много места...
Гледам текста на грешката възниклала при теб - не може да се свърже с EWS..., в режим на диагностика свързва ли се с тези модули, ако имаш и двете букси, кръглата ли позваш ?
А на предната картинка виждам и някакви питански при краткият тест, нещо което също не е нормално.

Кабела отговаря за комуникацията само, няма общо с IP-та, възможности в дис-а и т.н.т.

Вече промених ediabas.ini от иннпата на диска да бъде с ip .30 и съответният порт, също добавих и липсващият двигател за e46 - dde 3.0 - m47...

Най-лесно е, някои на който му работят нещата, да качи готовите файловте на витуалната машина някъде и вие само да ги пускате с vm player.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 17:12

В режим на диагностика се свързва с всичко налично. Въпросителните бяха при първото стартиране, преди да натиска бърз тест. Изтрих си всички грешки и май съм ресетнал кутията, но незнам как се е получило. Днес се държеше по много страннен начин първите 20-30км.

Има ли възможност този ДИС да не ми потдържа колата за кодиране?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 17:35

stilko написа:В режим на диагностика се свързва с всичко налично. Въпросителните бяха при първото стартиране, преди да натиска бърз тест. Изтрих си всички грешки и май съм ресетнал кутията, но незнам как се е получило. Днес се държеше по много страннен начин първите 20-30км.

Има ли възможност този ДИС да не ми потдържа колата за кодиране?



Съмнвам се да не поддържа твоята кола, а да се държи странно какво имаш предвид с това?! Как се е даржала? ПО бавно ускорява? Утре ще пробвам с дневните сетлини.... и ще ви кажа какво е станало

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 16 Мар 2009, 21:52

milennyc написа:Съмнвам се да не поддържа твоята кола, а да се държи странно какво имаш предвид с това?! Как се е даржала? ПО бавно ускорява? Утре ще пробвам с дневните сетлини.... и ще ви кажа какво е станало

Аз съм със стептроник и на D се държеше като на S.
Давай колега! В теб ни е надеждата! :help:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 10:39

Ето как може да се конфигурира ИП-то на ДИС мн мн мн по лесно :)

Изображение

Изображение


Не се влиза въобще в команден режим


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 19:50

И така дългоочаквания ефет.... Ми не стана. И при мене същия проблем като колегата НО добре че съм до първо източника на кабела и решихме до някаде проблема. Проблема при всички нас е V44 тази която я сваляме нещо е прецакана. Пробвахме и с V44 която колегата имаше и там дърво. И накрая той намери някаква стара версия на 44 каде нещо уж не работела добре с мрежите но тръгна мн добре и всичко стана НО понеже аз съм с кръглата букса само Кабела ми няма как да приеме че изключваме контакта и сега чакам решението на този проблем. В смисъл има 2 вариянта или с ключе или нещо софта се пипа и трябва да махам кабела от буксата..... и сега чакам колегата каде прави кабелеите да реши как е по добре. Аз му предложих с ключе..... понеже има определени функции който искат кабела да казва на ДИС че е постоянно на контакт..... Ще стане или намирате нова V44 която бачка и така. Само който е само с кръглата букса е на stand by за няколко дни. Но 101% ще стане. То принципно днес аз успях да си пусна дневните светлени но нямаше как да изключа контакта.....

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Мар 2009, 19:58

интересно
добре, че има кой да ти помага
защо не може да приеме че колата се изключва? ако не беше с кръглата букса щеше да завъртиш ключа и готово?

процедурата по дневните светлини запомни ли я? :mhihi:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 20:04

© написа:интересно
добре, че има кой да ти помага
защо не може да приеме че колата се изключва? ако не беше с кръглата букса щеше да завъртиш ключа и готово?

процедурата по дневните светлини запомни ли я? :mhihi:



Е как няма проблем ще пратя скрийн шотове. Кабела е така направен че ти дори да върнеш ключа кабела продалжава да връща сигнала от игнишъна. А който не е само с кръглата всичко е ОК, само иска работеща версия на V44 и няма да имате проблем! Да щеше да е готово :( ако не бях с кръглата букса

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook