Странен проблем при М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Странен проблем при М43

Мнение от KIRO » 13 Мар 2009, 22:01

При запалване двигателят работи равномерно около 1 минута, а след това започва да притриса, мени оборотите, понякога и гасне. При подаване на газ - гърми и трудно се форсира. Опитахме с диагностика, но компютърът не успява да се свърже с колата. Свалихме компютъра от колата, закачихме го на друга кола и се оказа, че той работи перфектно. Прехвърлихме следните части от другата кола: компютър, дебитомер, стъпково моторче и клапанът от картерните газове - това подобри съвсем малко работата на двигателя и ефект голям нямаше. Ако някой е патил с подобен проблем да пише.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

аожг

Мнение от Makarov 2 » 13 Мар 2009, 22:09

Виж да не ти смуче въздух от капачката за маслото!Запали колата,развий капачката и си сложи ръката за по сигурно и запуши дупката.Разбира се на студен двигателVИмах подобен проблем с този двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 13 Мар 2009, 22:15

На мен ми прилича на симптом на ламбда сонда. Първата минута колата работи добре докато загрее сондата, после като стопли и бърка сместта... Проверете и нея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 13 Мар 2009, 23:03

аз за ламбда сонда се съмнявам,а въздух от никаде не смуче,да чуем и некой с подобен проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 14 Мар 2009, 2:24

+ 1 за сондата...

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 14 Мар 2009, 16:35

аз съм сигурен че е клапанчето на вакума... едно черно кръгло седи м/у 2-те части на всмукателния колектор :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 14 Мар 2009, 18:49

И аз съм за ламбда сондата.И един страничен въпрос:М40 има ли клапан за картерни газове,казваш че си го сменил.Къде се намира той?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw


Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.08.2008

Мнение от Embata85 » 14 Мар 2009, 21:09

дали не е датчик на колянов вал колата работи на авариен режим гасне не подаржа оборотите трудно пали нз. според мен е това ;) може и да греша нз.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 14 Мар 2009, 21:54

Пробвай да изключиш сондата, ако се оправи значи е от нея.
М43 мисля че работи и без сонда. Поправете ме ако греша!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

Мнение от markoni_ » 14 Мар 2009, 21:59

и аз залагам на клапана на картерните газове дето се намира между двете части на всмукателните колектори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 14 Мар 2009, 22:51

компютър, дебитомер, стъпково моторче и клапанът от картерните газове 100% работят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 14 Мар 2009, 23:02

Ново мнениеПуснато на: 14 Мар 2009, 17:49 Заглавие: Отговорете с цитат
И аз съм за ламбда сондата.И един страничен въпрос:М40 има ли клапан за картерни газове,казваш че си го сменил.Къде се намира той?
_________________ м40 такъв клапан няма

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 15 Мар 2009, 1:33

KIRO написа: м40 такъв клапан няма
    И аз съм със същият мотор.
    Е тогава какво си сменил :roll:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 15 Мар 2009, 12:47

Колега, не направи ли вече комп. диагностика?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 15 Мар 2009, 15:48

BorisMW написа:
KIRO написа: м40 такъв клапан няма
    И аз съм със същият мотор.
    Е тогава какво си сменил :roll:


Колега , колегата KIRO е казал , че става дума за М43 , демек сменил е клапана на картерните газове на М43 , а не на М40....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook