К&N Филтър
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
milennyc написа:Тя си е с чипи надувано турбо, но тези мения за Да или Не са почти 50 на 50, но и много от колегите не са карали с такъв филтър......
При дизела ефекта е чувствителен, ако си понаваш добре колата и си свикнал с мощноста и даже ще го усетиш.
А относно конусния или панелния аз подкрепям 100% панелния.
Всичко си е прибрано и подредено няма излишни мотаещи се неща по моторния отсек.

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: К&N Филтър
а ми колега така е ,колкото повече ваздух и гориво повече варви но с смяната на филтара идва въздуха а горивото от каде да доиде повече,няма такова нещо,даже сега зимата е лошо,щото като е студено и колата студена колата има убогатител които пуска повече гориво на колата докато загрее а въздуха си устава същия и се получава по нашемо БОГАТА ГОРИВНА СМЕС а когато имаш спортен филтъп то има повече въздух и бърка работата на двигателя,тъкмо днес гледах една кола,бензинова беше и сутринта чудо,патка опитва се да изгасне и мени оборотите и тем подобни,а като загрее кво ,минава в нормален режим на работа ама не варви повече,само реве,но то на всяка кола -все едно да махнеш филтара ще реве,така че аз съм на мнение че филтара работа не върши,единственно когаро са слагани цели системи и тем подобни,както е при пистовите мотори,там се сменят карбораторите-за повече гориво,колекторите за по добро изкарване на газовете абе съвсем различни неща,а само един филтър е митWALL написа:milennyc написа:Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци
От 3-5% увеличава мощността. Тука доста хора са се изказали неподготвени, защото не са използвали такъв филтър изобщо. Колкото повече въздух и гориво прекарваш през двигатела, толкова по-голяма мощност. Педала на газта става по чувствителен, по динамичен е двигатела в ниските обороти и по-бързо се развива.
Недостаътците са, че го переш, чакаш го да съхне от самосебе си, мазниш го и чак тогава го монтираш.
Моят е вграден (на местото на оригиналния) и е по-добрият вариант. С конуса смуче по- топъл въздух от двигатела особенно лятото..., а в топлия въздух по-малко кислород.


- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
единствения ефект би бил промяна на звука на двигателя друго веднага няма да усетите , но след време идва следващия момент, който ще се появи и то са признаците за основен ремонт /не ми се изброяват всичките/ поради по лесното навлизане на въздуха/малкото съпротивление, което оказва К&Н дава възможност да постъпят в цилиндрите и доста голямо количество микро-частици, които ги "хонинговат" и по бързото сбогуване с дебитомера
още повече и времето което се отделя за поддръжка на филтъра....... изобщо безмислена работа е поставянето му!

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: К&N Филтър
unikalen88 написа:...
spower написа:....


- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Re: К&N Филтър
WALL написа:Толкова тъпи и безпочвени постове не бях, чел скоро...
Успокой се малко!
Ти пък с твойто компетентно мнение го изкара, че ако туриш
един K&N и колата ти се променя коренно...
Пича, дето пусна темата да си вземе един такъв филтър
и да види.
3-5% увеличава мощността-това да не го прочете на
сайта на K&N, дори и да е така...Мислиш ли, че ще
усетиш 3% промяна в двигателя ти?
Давам ти гаранция и съм готов да се обзаложа, че
ако ти дам две едентични коли-едната с K&N другата без,
и те питам дали усешташ разлика в двигалетя, отговора ще
ти е пълна гатанка

Re: К&N Филтър
Stoyan7777 написа:Давам ти гаранция и съм готов да се обзаложа, че
ако ти дам две едентични коли-едната с K&N другата без,
и те питам дали усешташ разлика в двигалетя, отговора ще
ти е пълна гатанка
Колко залагаш? Очаквам над 5хилки. Идвам и това го прайме на мойта кола... Със сток филтър и К&Nа ми... Без да знам сменяш ги .... и сътветно аз ще позня, да те предупредя! Дори и с подаване на газ на празен ход само... Ако имаш повече парички що да не ти ги взема!



Бих Ви помолил все пак това са технически пофоруми и не пишете "диндири миндири" които са за други подфоруми! Най- добре е само технически грамотни лица да се изказват, а другите да четат. Ама нали сме BG и всички са родени инженери....
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Пич, без за да се обиждаш обаче като
ти чета мненията май ти си роден инженер и
доста от нещата са ти "диндири миндири"
както ти казваш...
Айде, дано имам възможността да се прибера
и специално да го пробваме...Ако имаш нещо
друго-дай на ЛС
ти чета мненията май ти си роден инженер и
доста от нещата са ти "диндири миндири"
както ти казваш...
Айде, дано имам възможността да се прибера
и специално да го пробваме...Ако имаш нещо
друго-дай на ЛС

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
В крайна сметка, май е само повече вътрешно убеждение отколкото чуствително усещане в динамиката на колата! Аз карам с фълтър на MALE и не съм сигурен за цената но е към 40-50лв. А K&N ще е 192 панелен 

Stoyan7777 написа:Пич, без за да се обиждаш обаче като
ти чета мненията май ти си роден инженер и
доста от нещата са ти "диндири миндири"
както ти казваш...
Айде, дано имам възможността да се прибера
и специално да го пробваме...Ако имаш нещо
друго-дай на ЛС
Няма на ЛС. Аз заставам твърдо зад спортните филтри и като ти взема паричките, ще накупя такива и ще ги подаря на колегите. Айде връщай се по-бързо!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
WALL написа:Stoyan7777 написа:Пич, без за да се обиждаш обаче като
ти чета мненията май ти си роден инженер и
доста от нещата са ти "диндири миндири"
както ти казваш...
Айде, дано имам възможността да се прибера
и специално да го пробваме...Ако имаш нещо
друго-дай на ЛС
Няма на ЛС. Аз заставам твърдо зад спортните филтри и като ти взема паричките, ще накупя такива и ще ги подаря на колегите. Айде връщай се по-бързо!
Айде успокой малко топката.
Вдига 3-5% мощността конусният. И то ако е термоизолиран от двигателя. Панелният филтър освен да вкарва повече въздух и да обогатява сместта - оттам +1% някъде, друго няма да направи.
Аз гласувам "НЕ", ако ще е панелен.
И колегите са прави - спортен филтър само след сериозно тунинговане на двигателя. Другото е все едно да си сложиш резонаторно гърне и да си внушиш, че колата е по-мощна.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
[quote="WALL"][/quote]
ще ми вземеш таратанци, това че ти си внушаваш
мене не ме топли...
Казах на ЛС, за да не ми обесняваш като кон с капаци
и за да не цапаш темата...Не може да ми се обесяваш
за един филтър по три страници. Вземи се в ръце и
сподели нещо, от което наистина разбираш.
Направо ми става се по-безинтересно и по-безинтересно
да отварям тоя форум. Все ще се намери някой да ми обесява
как разбирал от всичко и да ми се обзалага за пари дето
ги няма...Вземи сподели нещо от което има смъсил, а и да не
си прав не пускай коментари от сорта "Толкова тъпи и
безпочвени постове не бях, чел скоро..."
ще ми вземеш таратанци, това че ти си внушаваш
мене не ме топли...
Казах на ЛС, за да не ми обесняваш като кон с капаци
и за да не цапаш темата...Не може да ми се обесяваш
за един филтър по три страници. Вземи се в ръце и
сподели нещо, от което наистина разбираш.
Направо ми става се по-безинтересно и по-безинтересно
да отварям тоя форум. Все ще се намери някой да ми обесява
как разбирал от всичко и да ми се обзалага за пари дето
ги няма...Вземи сподели нещо от което има смъсил, а и да не
си прав не пускай коментари от сорта "Толкова тъпи и
безпочвени постове не бях, чел скоро..."

Stoyan7777 написа:..."
Мойто момче ти първи предложи да залагаш....
Такива като теб ни най-малко искам да ми броят парите... ти ако ги имаше нямаше да си затътриш чак в USA и щеше да си сложиш такъв филтър, а не да се изхвърляш като на чекия....
Аз спирам да се занимавам с теб, а като не вярваш си сложи филтър и се обеди сам!
WALL написа:...нека да има нещо и от самите производители.
http://www.knfilters.com/ads/AirFilterLA52.htm
и
http://www.knfilters.com/default.htm
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани