Гасне на свободна...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Гасне на свободна...
Колеги ходих на диагностика, но нищо не излезе та проблемът е следния... Като карам на пета с 100-120 и се наложи да спра и примерно преди светофара на 50-60 метра изключвам от скорост и колата губи обороти и ги нормализира - примерно изключвам от скорост и оборотите падат до 200 и се качват до 800, след това падат до 400 и се нормализират до 800, но ПОНЯКОГА като изключа от скорост и колата не успява да си нормализира оборотите а директно изгасва!
Щом на диагностиката не се хвана мисля, че ламбда сондите ги изключвам.
Филтъра за картерни газове е вероятна причина, но ме интересува от какво дръго може да бъде.
Двигателят е М52.
Възможно ли е да е от безнзиновата помпа ... и колко бара трябва да е тя?
Благодаря предварително!
Щом на диагностиката не се хвана мисля, че ламбда сондите ги изключвам.
Филтъра за картерни газове е вероятна причина, но ме интересува от какво дръго може да бъде.
Двигателят е М52.
Възможно ли е да е от безнзиновата помпа ... и колко бара трябва да е тя?
Благодаря предварително!
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Ваноса,не клапана,пък може и така да е!!!При мен беше така диагностиката нищо не хващаше-отначало,носле изписа механична грешка ванос212.Дано да е клапана,че другото има много разглобяване.Успех, пиши от какво е излязло!!!Дано не съм прав
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Въздушен филтър,бензинов,има и други клапанчета освен за картерните газове
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Mileitiii написа:lakmus написа:Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.
Диагностиката хваща ли го по принцип?
Не знам, но нищо не ти пречи да го ичистиш. Стига да имаш половин-един час свободно време. Ако се окаже, че е то няма да му мислиш за ваноса и некви други скъпи ремонти.
При мен беше ваноса,не е скъп ремонта,сваля се ваноса и се почиства,че оставаше в някакво средно положение ,нито отворен нито затворен.Бих казъл трудоемък ремонт-при мен 6 дни
- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Колеги.. имам идентичен проблем, но съм с м43 1.6 и няма ванос
дайте съвет къде да търся проблема?

02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
lakmus написа:Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.
Диагностиката хваща ли го по принцип?
Ако беше от стъпковото моторче изобщо оборотите нямаше да се колебаят ами щаха да падат директно до 0, така че е нещо друго или е възможно самата клема на стъпковото моторче да прави проблем провери я
- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
Нещо по тоците или датчиците на колянов или разпределителен вал....
Power is nothing without control...


.
Колега изчисти си дроселовата клапа със спрей за карборатори. 100 % е събрала мръсотии.. Намира се като махнеш гофрирания маншон посока колекторите.
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Колега виж дали някаде не взема въздух,маркучите който влизат в стъпковото!

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
При м52 е под колекторите, на кофти място. По принцип по сайтовете пише, че за да го свалиш трябва да махаш колекторите, но това не е така - стъпковото моторче се сваля и без да се махат самите колектори (разбира се ако го правиш за пръв път ще ти се стори трудничко). А чистенето е елементарно, с бензин, с вд40, със спрей за чистене на джанти и т.н. (лично аз съм почиствал с вд40 и бензин - няма проблеми).
По проблема от темата - 99% съм сигурен че стъпковото моторче е зацапано и трябва да се почисти, може да има и друго - при мен беше стъпково моторче + зацапана букса на датчик разпр. вал (но той си излизаше като грешка при диагн.). И на мен така ми менеше оборотите и понякога гаснеше, след като почистих стъпковото моторче спря да гасне, а след като оправих датчика спря и да ги мени. Но има доста причини от които може да ги мени, поне 5-6 неща са, затова успех -дано намериш и оправиш проблема.
По проблема от темата - 99% съм сигурен че стъпковото моторче е зацапано и трябва да се почисти, може да има и друго - при мен беше стъпково моторче + зацапана букса на датчик разпр. вал (но той си излизаше като грешка при диагн.). И на мен така ми менеше оборотите и понякога гаснеше, след като почистих стъпковото моторче спря да гасне, а след като оправих датчика спря и да ги мени. Но има доста причини от които може да ги мени, поне 5-6 неща са, затова успех -дано намериш и оправиш проблема.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани