поставяне на ангренажен ремък на двигател М40 1.6 I ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
поставяне на ангренажен ремък на двигател М40 1.6 I ?
здравейте колеги имам 1но въпросче към вас . Значи когато си взех колата Е36 1.6 М40 ходих на майстор да ми смени всичките ремъци . когато дойде ред на ангренажния тои взе тебешир и си отбеляза как е бил ремъка с ролката защото сменяхме и ролките. след което извади всичките свещи и взе да въри двигателя за да види дали имал защите от скъсан ангренажен ремък " оказа се че няма '' та въпроса ми е възможно ли е този майстор да не ми е зацеипл правилно ремъка напр да е избягал 1-2 зъба от нормалното защото колата ми гори много ... и се съмнявам в правилното поставяне на този ремък тъй като можеби сами разбирате с тебешир не е много прецизно да се бележи . все пак ако мръдне 1 зъб дори няма да се забележи от дебела и неправила черта оставена от тебешира . Когато видях този тебеширен метод питах майстора дали няма да избяга центровката и дали е сложил правилно ремъка , а той каза , че ако колата запали значи е правилно зацепен . Аз все си имам 1но на ум за този ремък . Днес разглобих двигателя т.е капаците на ремъка и немога да разбера горе стралкичката на ролката къде трябва да сочи за да е правилно всичко . някой ако знае нека ми каже .
Последна промяна toni3d1 на 26 Апр 2009, 23:56, променена общо 2 пъти
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Тони, няма такова нещо- "ако запали, значи всичко е наред"!!! С един зъб да е прескочил пак ще пали, но няма да има мощност, респективно повишен разход. Външно не е възможно да се разбере как е зацепен ангренажа. Трябва да се демонтира горния капак и гърбиците на четвърти цилиндър трябва да се пресичат в ГМТ на първи цилиндър. Това е за двигателите с два разпределителни вала. На М40 гърбицата на четвърти цилиндър трябва да е отклонена по вертикалата на 90 градуса, наляво, или надясно, в зависимост от това дали буталото на първи цилиндър в ГМТ е преди всмукателния такт, или преди работния.
днес разглобих двигателя т.е капака където е ангренажа обаче немога да разбера стрелката на горната ролка къде трябва да сочи защото видях , че ролката на коляновия вал си има стрелкичка и белег и там е ясно обаче на горната на самата ролка има стрелка а нз къде да търся белег . някой може ли да ми помогне ?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
ако е е прескочило един зъб ми се струва че няма да има мощност. ако форсираш и стигне прекъвача значи е ОК
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
1 зъб е твърде много ,на някои коли дори удря клапаните ... не вярвам да ти го е объркал ,високия разход ти е от друго
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани