поставяне на ангренажен ремък на двигател М40 1.6 I ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

поставяне на ангренажен ремък на двигател М40 1.6 I ?

Мнение от toni3d1 » 13 Мар 2009, 0:41

здравейте колеги имам 1но въпросче към вас . Значи когато си взех колата Е36 1.6 М40 ходих на майстор да ми смени всичките ремъци . когато дойде ред на ангренажния тои взе тебешир и си отбеляза как е бил ремъка с ролката защото сменяхме и ролките. след което извади всичките свещи и взе да въри двигателя за да види дали имал защите от скъсан ангренажен ремък " оказа се че няма '' та въпроса ми е възможно ли е този майстор да не ми е зацеипл правилно ремъка напр да е избягал 1-2 зъба от нормалното защото колата ми гори много ... и се съмнявам в правилното поставяне на този ремък тъй като можеби сами разбирате с тебешир не е много прецизно да се бележи . все пак ако мръдне 1 зъб дори няма да се забележи от дебела и неправила черта оставена от тебешира . Когато видях този тебеширен метод питах майстора дали няма да избяга центровката и дали е сложил правилно ремъка , а той каза , че ако колата запали значи е правилно зацепен . Аз все си имам 1но на ум за този ремък . Днес разглобих двигателя т.е капаците на ремъка и немога да разбера горе стралкичката на ролката къде трябва да сочи за да е правилно всичко . някой ако знае нека ми каже .
Последна промяна toni3d1 на 26 Апр 2009, 23:56, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 13 Мар 2009, 10:53

Защо си ходил при този майстор по дяволите :dummy: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от duh4e » 13 Мар 2009, 11:12

ще ти пратя на ЛС един сервиз, където можеш да се консултираш как може да се оправи това, но със сигорност една диагностика ще ти каже ако има проблеми с газоразпределението

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 13 Мар 2009, 11:13

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 13 Мар 2009, 14:19

Тони, няма такова нещо- "ако запали, значи всичко е наред"!!! С един зъб да е прескочил пак ще пали, но няма да има мощност, респективно повишен разход. Външно не е възможно да се разбере как е зацепен ангренажа. Трябва да се демонтира горния капак и гърбиците на четвърти цилиндър трябва да се пресичат в ГМТ на първи цилиндър. Това е за двигателите с два разпределителни вала. На М40 гърбицата на четвърти цилиндър трябва да е отклонена по вертикалата на 90 градуса, наляво, или надясно, в зависимост от това дали буталото на първи цилиндър в ГМТ е преди всмукателния такт, или преди работния.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 13 Мар 2009, 17:18

ами значи няма да ми се размине свалянето на капака за да видя ангренажа . а м/у другото питах 1 майстор за ангренажа и той ми каза , че битрябвало да има някакъв белег ... ама като сваля капака ще видя ! иначе колата ми гори 19-20л. /100 км


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 13 Мар 2009, 19:02

колега тоя може да е и от дебитомер сонда най добре направи една диагностика не мисля че един зъб ако е прескочил ремъка ще е толкова фрапиращо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 13 Мар 2009, 23:25

другата седмица мисля да ходя на диагностика пък да видим какво ще се окаже .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 25 Апр 2009, 21:30

днес разглобих двигателя т.е капака където е ангренажа обаче немога да разбера стрелката на горната ролка къде трябва да сочи защото видях , че ролката на коляновия вал си има стрелкичка и белег и там е ясно обаче на горната на самата ролка има стрелка а нз къде да търся белег . някой може ли да ми помогне ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 25 Апр 2009, 22:07

ако е е прескочило един зъб ми се струва че няма да има мощност. ако форсираш и стигне прекъвача значи е ОК

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 26 Апр 2009, 1:19

горе на разпределителния вал белега трябва да сочи 12часа като стрелката на водата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 26 Апр 2009, 21:55

значи доло като докарам белега , горе стрелката трябва да сочи 12 часа или ъгъл от 90 градуса нали така ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 27 Апр 2009, 0:29

малко късно ти отговарям но с тази работа няма как.да точно така е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Апр 2009, 8:34

1 зъб е твърде много ,на някои коли дори удря клапаните ... не вярвам да ти го е объркал ,високия разход ти е от друго

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 27 Апр 2009, 20:57

от 1 зъб няма как да удари клапани

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook