К&N Филтър

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

K&N Филтър

Да
15
48%
Не
16
52%
 
Общо гласове : 31

Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

К&N Филтър

Мнение от milennyc » 11 Мар 2009, 9:00

Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.09.2008
Кара: bmw318 1.9e46

Мнение от grisha » 11 Мар 2009, 9:47

аэ карам такъв филтър повече от полвин година и съм много доволен свали ми от раэхода инабира по добре става въпрос эа тоэи които стои в кутията като оригиналния

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Shumen BG/Copenhagen DK
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i/E46 320d

Мнение от vlado_78 » 11 Мар 2009, 10:24

За сваляне на разхода незная но по добро ускорение съм съгласен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 11 Мар 2009, 11:43

Всичко е заблуда :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 11 Мар 2009, 12:44

да сме някъде на по-чисто бих казал "защо не" ... но в София никога .. сменях филтъра преди 2 седмици - след 12хил. км беше ужасно мръсен... никога не бих сложил такъв с по-голяма пропускливост в нашите условия
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 11 Мар 2009, 22:02

освен да бучи повече колата :roll:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 11 Мар 2009, 22:06

за мен всичко е заблуда и внушение
по-малък разход хммм...какъв трябва да
ти е разходът, че да го усетиш от филтъра
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: К&N Филтър

Мнение от WALL » 12 Мар 2009, 0:28

milennyc написа:Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци


От 3-5% увеличава мощността. Тука доста хора са се изказали неподготвени, защото не са използвали такъв филтър изобщо. Колкото повече въздух и гориво прекарваш през двигатела, толкова по-голяма мощност. Педала на газта става по чувствителен, по динамичен е двигатела в ниските обороти и по-бързо се развива.
Недостаътците са, че го переш, чакаш го да съхне от самосебе си, мазниш го и чак тогава го монтираш.
Моят е вграден (на местото на оригиналния) и е по-добрият вариант. С конуса смуче по- топъл въздух от двигатела особенно лятото..., а в топлия въздух по-малко кислород.
Последна промяна WALL на 12 Мар 2009, 12:45, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Re: К&N Филтър

Мнение от tankishev » 12 Мар 2009, 11:15

WALL написа:....Моят е вграден и е по-добрият вариант ....с конуса смуче топъл въздух от двигатела .....а в топлия въздух по-малко кислород.

Малко осксиморонче тук ... няма как засмукванто на топъл въздух да е по-добрият вариант :) ... точно на турбинираните лятото топлия въздух им намаля мощността ако не се получава добро охлаждане в интеркулера.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: К&N Филтър

Мнение от WALL » 12 Мар 2009, 13:40

tankishev написа:...


Грешна пунктуация колега, а от там и грешен извод, за което се извинявам.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: К&N Филтър

Мнение от vld » 12 Мар 2009, 15:01

milennyc написа:Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци

По-хубаво диша печката :lol: ако се колебаеш да или не определено ДА и то с две ръце.
Няма недостатъци при тази инвестиция.
Панелен на мястото на оригиналния , полсе я чипосваш и се кефиш на палава печка ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 12 Мар 2009, 16:05

Тя си е с чип :) и надувано турбо, но тези мения за Да или Не са почти 50 на 50, но и много от колегите не са карали с такъв филтър......

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 12 Мар 2009, 17:08

Аз съм карал бензиново - ефект почти никакъв, иначе това което каза колегата WALL е теорията по въпроса. Ако е конусен трябва да го изолираш от топлината на мотора, като е30ките без фар за да смуче въздух от там, разни въздуховоди под бронята и др. подобни
Мое мнение е, че ред на спортния филтър идва към края на едно усилено туниговане на мотора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 12 Мар 2009, 17:53

да, особенно за дизелите
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Мар 2009, 19:40

© написа:Аз съм карал бензиново - ефект почти никакъв, иначе това което каза колегата WALL е теорията по въпроса. Ако е конусен трябва да го изолираш от топлината на мотора, като е30ките без фар за да смуче въздух от там, разни въздуховоди под бронята и др. подобни
Мое мнение е, че ред на спортния филтър идва към края на едно усилено туниговане на мотора


Аз с теория ли мислиш, че си карам колите? Има си тестове за тая работа.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Първо си отпушете двигателите пък после ги надувайте.... а накрая и турбото си сменете
Разлика от филтъра няма да се усети при издухани двигатели!
За по простичко... Ако не усещате на колата си промяна след като смените стария въздушен филтър с нов, значи няма изобщо смисъл да слагате спортен филтър.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook