К&N Филтър
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
К&N Филтър
Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци
- vlado_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Shumen BG/Copenhagen DK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i/E46 320d
да сме някъде на по-чисто бих казал "защо не" ... но в София никога .. сменях филтъра преди 2 седмици - след 12хил. км беше ужасно мръсен... никога не бих сложил такъв с по-голяма пропускливост в нашите условия
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
за мен всичко е заблуда и внушение
по-малък разход хммм...какъв трябва да
ти е разходът, че да го усетиш от филтъра
по-малък разход хммм...какъв трябва да
ти е разходът, че да го усетиш от филтъра

Re: К&N Филтър
milennyc написа:Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци
От 3-5% увеличава мощността. Тука доста хора са се изказали неподготвени, защото не са използвали такъв филтър изобщо. Колкото повече въздух и гориво прекарваш през двигатела, толкова по-голяма мощност. Педала на газта става по чувствителен, по динамичен е двигатела в ниските обороти и по-бързо се развива.
Недостаътците са, че го переш, чакаш го да съхне от самосебе си, мазниш го и чак тогава го монтираш.
Моят е вграден (на местото на оригиналния) и е по-добрият вариант. С конуса смуче по- топъл въздух от двигатела особенно лятото..., а в топлия въздух по-малко кислород.
Последна промяна WALL на 12 Мар 2009, 12:45, променена общо 2 пъти
Re: К&N Филтър
WALL написа:....Моят е вграден и е по-добрият вариант ....с конуса смуче топъл въздух от двигатела .....а в топлия въздух по-малко кислород.
Малко осксиморонче тук ... няма как засмукванто на топъл въздух да е по-добрият вариант

И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Re: К&N Филтър
tankishev написа:...
Грешна пунктуация колега, а от там и грешен извод, за което се извинявам.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: К&N Филтър
milennyc написа:Какво мислите за К&N Филтъра какво променя в режима на колата. Предимства и недостатаци
По-хубаво диша печката

Няма недостатъци при тази инвестиция.
Панелен на мястото на оригиналния , полсе я чипосваш и се кефиш на палава печка


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Тя си е с чип
и надувано турбо, но тези мения за Да или Не са почти 50 на 50, но и много от колегите не са карали с такъв филтър......

Аз съм карал бензиново - ефект почти никакъв, иначе това което каза колегата WALL е теорията по въпроса. Ако е конусен трябва да го изолираш от топлината на мотора, като е30ките без фар за да смуче въздух от там, разни въздуховоди под бронята и др. подобни
Мое мнение е, че ред на спортния филтър идва към края на едно усилено туниговане на мотора
Мое мнение е, че ред на спортния филтър идва към края на едно усилено туниговане на мотора
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
да, особенно за дизелите
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

© написа:Аз съм карал бензиново - ефект почти никакъв, иначе това което каза колегата WALL е теорията по въпроса. Ако е конусен трябва да го изолираш от топлината на мотора, като е30ките без фар за да смуче въздух от там, разни въздуховоди под бронята и др. подобни
Мое мнение е, че ред на спортния филтър идва към края на едно усилено туниговане на мотора
Аз с теория ли мислиш, че си карам колите? Има си тестове за тая работа....



Разлика от филтъра няма да се усети при издухани двигатели!
За по простичко... Ако не усещате на колата си промяна след като смените стария въздушен филтър с нов, значи няма изобщо смисъл да слагате спортен филтър.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани