Въпрос за виене на заден лагер главина

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Въпрос за виене на заден лагер главина

Мнение от HDI » 10 Мар 2009, 15:37

Питането ми е следното: В движение отзад се чува едно постоянно виене на лагер. Еднакво се чува и при натоварване, и по инерция,с натиснат съединител също няма промяна.Със засилване на скоростта и шума се увеличава . Да сменявам ли директно и двата лагера на колелата , или има вариант шума да идва от дифа или нещо друго?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: софия

Мнение от tono » 10 Мар 2009, 16:01

Най-вероятно е лагер. Аз имах абсолютно същите симптоми. отиди на сервиз да я вдигнат да кажат кой лагер е и сменяш само него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 10 Мар 2009, 17:25

Според мен е по-добре да смениш и двата ако имаш възможност. Това е все едно да смениш накладките само от едната страна. Лично мнение. Успех и пиши какво си решил!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 10 Мар 2009, 18:10

Знам че е най-добре и двата да се сменят.Въпроса ми беше друг. Възможно ли е да вие диференциала при натиснат съединител или на нулева скорост ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 10 Мар 2009, 18:51

HDI написа:Знам че е най-добре и двата да се сменят.Въпроса ми беше друг. Възможно ли е да вие диференциала при натиснат съединител или на нулева скорост ?


на нулева няма да вие деференцияла

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 10 Мар 2009, 22:45

Значи щом вие и на нулева,няма от нищо какво друго да е освен лагер на колелото ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 10 Мар 2009, 22:59

ако не спира или намаля виенето при ляв или десен завой не е лагер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 11 Мар 2009, 13:04

А какво може да е тогава :roll: ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 11 Мар 2009, 20:16

matros написа:ако не спира или намаля виенето при ляв или десен завой не е лагер

Именно обратното,ако на ляв завой ти вие повече значи е десния лагер и обртаното,на десен завой е левия лагер.
Имал съм същия проблем.В завой на едната от осите пада по големия товар,а на срещуположната ос натоварването намалява.
Ако ти вие постоянно и на право и в завой не ти се променя виенето,може да излезна и висящия лагет или нещо по дифа.
Най добре вдигни колата и завърти на ръка гумите,ако е лагера на тях ще ти покаже мигновенно.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 11 Мар 2009, 21:14

И при мен ми вие нещо,вдигнахме я на крик от всякъде и предна десна главина подвива малко,обаче на лев и десен завой няма промяна-вие си еднотипно,дори и на изключена скорост.Съмнява ме да не е висящия лагер и скоро съм решил да го сменям-50 лв струва някъде
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 11 Мар 2009, 22:30

Днеска я вдигах на крик цялата задница,подадох газ на 4-та и изключих за да чуя от къде е... така и не разбрах,много кофти се предава звука.при завой няма промяна. Какъв е този висящ лагер,как се сменя и как се проверява дали е заминал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 12 Мар 2009, 13:28

А като повдигна колата разклати ли гумите? Ако се клатят все едно болтовете са полуотвити - 100% е лагера.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 12 Мар 2009, 19:45

Пробвах да ги разклатя когато не беше на крик,луфт нямаше. Не се сетих да го направя като е вдигната.Събота ще пробвам и това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 15 Мар 2009, 12:56

Абе,хора какво ги клатите като каручки тези коли,отидете на сервиз,да я вдигнат и видят,дори и тигава не е гаранция че ще ти кажат правилно(поне аз съм си патил),ама в проценти е по-голяма възможноста да познаят от колкото да изключваш-включваш,завиваш-изпарвяш,тръгваш-спираш.Извинявам се!!!!
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook