Има ли смисъл от смяна на хидравлично масло и как!?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Има ли смисъл от смяна на хидравлично масло и как!?!?
Има ли смисъл да сменм хидравличното масло и как?!?!
....ла на диф маслото?!?!
Моля някой да ми даде стъпките....аз ще испълнявам и ще направя снимни!!
Mollov : Този път ти оправих заглавието, но следващия път с неясно заглавие и темата ще бъде заключена моментално
....ла на диф маслото?!?!
Моля някой да ми даде стъпките....аз ще испълнявам и ще направя снимни!!
Mollov : Този път ти оправих заглавието, но следващия път с неясно заглавие и темата ще бъде заключена моментално

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Да я кажете как се сменя маслото на дифа!?
Mollov : На теб ти препоръчвам да хванеш и да изчетеш важните теми в този раздел... явно друг начин няма... покрай толкова много проблеми с твойта кола и толкова много "начинаещи" въпроси... затрупал си форума с такива...
Имай в предвид, че щом ти е толкова ограничено знанието относно тия автомобили, сам да сменяш каквото и да било (изключвам крушки и някои други дреболии) не е добра идея..

Mollov : На теб ти препоръчвам да хванеш и да изчетеш важните теми в този раздел... явно друг начин няма... покрай толкова много проблеми с твойта кола и толкова много "начинаещи" въпроси... затрупал си форума с такива...

- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Пробката на дифа се развива,тъкато мисля,че пробка за наливане нямаше (а мисля няма и как да има като се има предвид мястото на дифа къде е) се налива със шприц,същото е и за кутията.
Само на някой модели Пежо и Ситроен можеш да сменяш маслата в кутията като наливаш директно от двигателното пространство.
А за хидравликата,най-добре иди в сервиз.Сменял съм единствено на Ауди но при него филма беше такъв че мотора се сваляше и всички механизми трябваше да се очистят и маслото го източихме доста лесно,но предполагам,че има пробка на помпата.
Само на някой модели Пежо и Ситроен можеш да сменяш маслата в кутията като наливаш директно от двигателното пространство.
А за хидравликата,най-добре иди в сервиз.Сменял съм единствено на Ауди но при него филма беше такъв че мотора се сваляше и всички механизми трябваше да се очистят и маслото го източихме доста лесно,но предполагам,че има пробка на помпата.

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Предварително се извинявам, че се намесвам в темата, но да не пускам нова за елементарен въпрос само да попитам (отново за хидравликата)
Казанчето, в което се налива хидравличната течност, долу съединението с маркуча ми е доста омаслено - дали е възможно да не прави хубаво налягане и от там волана да има малко тежест...
ще има ли подобрение ако сложа хубава скоба или направо сменя маркуча ?
Казанчето, в което се налива хидравличната течност, долу съединението с маркуча ми е доста омаслено - дали е възможно да не прави хубаво налягане и от там волана да има малко тежест...
ще има ли подобрение ако сложа хубава скоба или направо сменя маркуча ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Има си пробки за точене и наливане и на ск. кутия и на дифа!
Само дето са на неудобни места и се ползва шприц
Казанчето на хидравликата се омаслява, ако е почнало да се задръства вътре има филтър. Препоръчително е да се смени целия казан-към 70-80лв, но пробвай първо да затегнеш скобата на маркуча, а и смени маслото никога не е излишно
Само дето са на неудобни места и се ползва шприц

Казанчето на хидравликата се омаслява, ако е почнало да се задръства вътре има филтър. Препоръчително е да се смени целия казан-към 70-80лв, но пробвай първо да затегнеш скобата на маркуча, а и смени маслото никога не е излишно

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани