Малко помощ за това на снимката ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Малко помощ за това на снимката ?
Здравейте,
Имам проблем с накакъв теч под двигателя. Карах я веднъж на ремонт, казаха ми хидравлика и уж я оправиха, но преди 2-3 дни пак протече... даже доста силно.
Не съм разбирач, но се опитах да огледам в двигателя (не се сещам за канал наблизо за да погледна отдолу) и доколкото видях омасляването ми се струва започва от тук:
Някой може ли да ми каже какво точно е това на смимката ?
И дали (колко) да се притеснявам. То е ясно, че пак ще се ходи на майстор, но дали да хуквам веднага или може да изчакам някой ден, докато се освободя малко ?
Благодаря !
Имам проблем с накакъв теч под двигателя. Карах я веднъж на ремонт, казаха ми хидравлика и уж я оправиха, но преди 2-3 дни пак протече... даже доста силно.
Не съм разбирач, но се опитах да огледам в двигателя (не се сещам за канал наблизо за да погледна отдолу) и доколкото видях омасляването ми се струва започва от тук:
Някой може ли да ми каже какво точно е това на смимката ?
И дали (колко) да се притеснявам. То е ясно, че пак ще се ходи на майстор, но дали да хуквам веднага или може да изчакам някой ден, докато се освободя малко ?
Благодаря !
Това е казанче за хидравличната течност. Няма нужда да ходиш по майстори, само смени капачката с О-пръстена (към 20-на лева в Дару)
ако е от него.
едит: сега прочетох че е силен теч... оправяй!

едит: сега прочетох че е силен теч... оправяй!
Последна промяна alX3m на 10 Мар 2009, 9:52, променена общо 1 път
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , според мен казанчето се е спукало от долу и ти тече ... другия вариянт е маркучите дето влизат и излизат в казанчето да са се спукали или стягащите скоби да са се скъсали или разхлабили и за това да ти тече . Изтрии го хубаво от долу казанчето и виж какво е положението, ако е необходимо сложи други скоби под оригиналните и стегни здраво..... Провери нивото на хидравличната течност в казанчето!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Купи си ново казанче като това и АТФ Декстрон 3, 2 литра ще ти стигнат и при майстора, че после и помпа ще сменяш може би. Това масло си е консуматив, сменя се на определени км. като спирачната течност.
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
NikiNikolov написа:Купи си ново казанче като това и АТФ Декстрон 3, 2 литра ще ти стигнат и при майстора, че после и помпа ще сменяш може би. Това масло си е консуматив, сменя се на определени км. като спирачната течност.
Хм, ами и аз си имах едно гадно усещане че може да е нещо по-сериозно и да налага смяна...
Колко горе-долу да готвя за това казанче ? А и за мъркучите може би - то като ще се сменя...
И за маслкото, виждам че препоръчваш някакво АТФ Декстрон 3 ? Трябва ли/ не трябва ли да търся накакво съответствие с това в двигателя ? (Там съм с Castrol... )
EDIT: А ако няма проблем за съвместимостта на маслата и реша да взема това, къде мога да го търся - някъде по веригите - Метро, Практикер ?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, маслото си е масло - АТФ Декстрон 3 - около 12 лв. литър, нищо общо с двигателното масло, производител - който ти хареса; казанчето - около 70 лв. от Дару. Маркучите ако текат, в княжево ги правят - ремонтират, срещу Соф Ауто - мифката за коли.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Да прави сте че има два мъркуча които влизат в това казанче. Най - често с времето скобичките, които дръшат маркучетата към казанчето с времето се разхлабват и от налягането което се създава от помпата вече не дързат. Моя съвет е ако казанчето не е спукано просто си купи две скобички мо 20 стотинки смени си ги и наблудавай дали ще продължи да тече.
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
Колега аз също имах проблем с хидравликата скоро (в най големия сняг разбирасе ) и се оказа маркуч при мен
Останових го като я сложих на канала и аз гледам от долу а един френд върти волана и го видях от къде църка свалих маркуча закарах го на ремонт на хладилника и след малко беше готов срещу 10 лв
и 15 мин по късно
Mollov : Намали си големината на аватара. По широчина той не трябва да преминава 150 пиксела

Останових го като я сложих на канала и аз гледам от долу а един френд върти волана и го видях от къде църка свалих маркуча закарах го на ремонт на хладилника и след малко беше готов срещу 10 лв


Mollov : Намали си големината на аватара. По широчина той не трябва да преминава 150 пиксела

Който се стиска после яко писка
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Колега, а чува ли се някакво тихо виене, променящо се при завиване на волана, ако да значи ти е от хидравличната помпата, рейката също ти е на отиване. И да смениш казанчето и да стегнеш маркучетата се тая.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
NikiNikolov написа:Здравей, маслото си е масло - АТФ Декстрон 3 - около 12 лв. литър, нищо общо с двигателното масло, производител - който ти хареса; казанчето - около 70 лв. от Дару. Маркучите ако текат, в княжево ги правят - ремонтират, срещу Соф Ауто - мифката за коли.

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
C8699HX написа:Колега ако си сипал много масло е вероятно да го изхвърля през капачката![]()
Знам ли, то в интерес на истината в началото ми изхвърли доста за 2-3 вечери (но пък бяха минали 10-ина дни от ремонта, така че може би е трябвало да го направи по-рано ако е било от преливане), а последните дни почти не е капало... освен ако не е съвсем свършило ?

Сондьора написа:Колега, а чува ли се някакво тихо виене, променящо се при завиване на волана, ако да значи ти е от хидравличната помпата, рейката също ти е на отиване. И да смениш казанчето и да стегнеш маркучетата се тая.
Хм, ами май не съм чувал, но знам ли - като все се кара на пусната музика... Дай малко повече инфо по признаците за подобен проблем - това виене откъде трябва да се чува ? При движение на скорост/ или изключена скорост, има ли значение ?
=> Някакви други признаци освен посоченото виене ?
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
BMW Addiction написа:
Хм, ами май не съм чувал, но знам ли - като все се кара на пусната музика... Дай малко повече инфо по признаците за подобен проблем - това виене откъде трябва да се чува ? При движение на скорост/ или изключена скорост, има ли значение ?
=> Някакви други признаци освен посоченото виене ?
Виенето е от хидравличната помпа, не е силно само на свободна се чува и то като се заслушаш. Въртиш леко волана на ляво, надясно и виенето ту се усилва ту намалява. 90% имаш и тръгнала помпа + рейка! Та съвета ми е ако не ти тече много масло, примерно 1л на 10 000км, не е проблем.
Какъв ти е теча на теб, какво разбираш под голям? Маслото ти чисто ли е, имали вискозитет, т.е. нисък?
Ако ти е висок, при пълно навиване на волана се чува просвирване яко с металически отенък на звука /ба как го обясних/.
И най гадното за хидравличната помпа и рейката са донъците!!!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани