Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сменя ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: Кюстендил , София
Пол: Мъж
Кара: 320 cabrio e36
Мечтае да кара: CSL; tii

Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сменя ?

Мнение от pepo_kn » 09 Мар 2009, 20:49

Наскоро един приятел се сдоби с 316-ка compact и си мислехме , как малко , по малко да си подобриме колиците.Та сега е решил да си търси двигател от 323-ка и заедно с него се обръщаме за помощ и съвети към вас колеги . Четох една много добре написане и изчерпателна тема за конверсия от 2.0 към 2.5 двг , в която пишеше мн добри неща , но тя не ни върши работа за момента . Въпроса ми е : какво още , освен двигателя , дифа , спирачките , може би и скоростите трябва да се смени ?
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!
Изображение


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 09 Мар 2009, 22:19

Лапите на мотора също трябва да се сменят! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

Мнение от hip_hop_joe » 09 Мар 2009, 22:32

не се ли сменя още самото окачване , прожините защото е по тежък този двигател предполагам. диференцияал , маховик , скорости , радиатор , електроники мелектроники и още куп неща .това е моето некомпетентно мнение :)
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: Кюстендил , София
Пол: Мъж
Кара: 320 cabrio e36
Мечтае да кара: CSL; tii

Мнение от pepo_kn » 09 Мар 2009, 22:56

да напълно съм съгласен и аз , а за окачването - той е слабичко момче ,така че все едно постоянно съм с него в колата след трансплантацията на двигателя :D :D но майтапа на страна , с едно по -добро , спортно окачване проекта става по - пълен и по -добър
а Е34-Fanatic да те попитам какво имаш пред вид с Лапите на мотора , че тея понятия са ми малко далече :uups: :D
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!
Изображение


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 09 Мар 2009, 23:55

Ами лапите които захващат мотора към магарето(предното мост). :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 09 Мар 2009, 23:56

кутията си остава същата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30...

Мнение от Magnus » 10 Мар 2009, 0:31

Не съм много компетентен,но общо взето трябва да се сменят
Радиатора,лапите на мотора,цялата инсталация с новото ECU,също и таблото,защото това от 4 цилиндровия мотор няма да тръгне,окачването(поне отпред),генерацията от до,сигурно и още доста неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 25.07.2007
Местоположение: sofeto
Кара: Е34 520I

Мнение от фико » 10 Мар 2009, 1:07

трябва ти оборудван мотор с скорости и генерация , окачване и спирачки по натам, ти да не мислиш че ще излитнеш просто отначало малко ще има душевен стрес :D

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 11.11.2007

Мнение от vpo » 10 Мар 2009, 13:20

Точно преди две седмици направих тая трансплантация слага се двигателя( взех го комплект със скоростите )кардан, цялата генерация,лапите,ел.инсталацията която си върви с мотора всички букси си идват на старите места,компютъра,таблото с скоростомера и оборотомера,радиатора,жилото на газта и нищо друго

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: Кюстендил , София
Пол: Мъж
Кара: 320 cabrio e36
Мечтае да кара: CSL; tii

Мнение от pepo_kn » 10 Мар 2009, 20:39

vpo ти си нашия човек значи :D ако има нещо ще се обръщаме към тебе ;)
фико следващото ниво , което искам аз да направя е да си взема още една кола и да я мод-неме изцяло за писта , тогава ще е истинския стрес :D но смятам че бързо ще се приспособи колегата към новия двигател , щото преди и все още от време на време кара едно безсмъртно Пунто ( 1.1 55 коня , метан ) с 5 човека софия-кюстендил прави нереални неща , и аз избягвам да се возя с него , единствено когато съм пил се качвам при него :D много ще му допадне смяната 100 % съм сиг ;)
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 10 Мар 2009, 21:11

Абе, аз по някой път не мога да ви разбера - решили сте да слагате по-мощен двигател, браво, много добре. Ама, помислили ли сте за спирането? Аз ако съм на ваше място първо оттам ще почна - окачване и спирачки, па после моторетката. Каква ви е файдата да сте бързи, ама да не можете да спирате? Дай боже да не се случва, но като се олепите в някой дувар тогава ли ще се сетите, че тая кола трябва и да спира?

Успех в проекта.


ПП: Абе, компакта не беше ли отзад с барабанни спирачки?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сме

Мнение от jibo » 10 Мар 2009, 22:31

а нещо някоя излишна десна стоика халоген да ти се намира ако има купувам

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: Кюстендил , София
Пол: Мъж
Кара: 320 cabrio e36
Мечтае да кара: CSL; tii

Мнение от pepo_kn » 11 Мар 2009, 1:03

jibo колега нямаме съжалявам .
rado_rf прав си за спирачките , но сме помислили и за това . даже аз съм съм си мислил ако нямаме възможност да земеме спирачките от съответния модел от който ще взимаме двг , да купиме вентилирани , но това отделно. на мене мн голямо впечатление ми направи един от епизодите на МотоАвангард в който Аспарух Минчев , мисля че беше , каза че едно състезание не се печели със скорост а със спиране . а за барабаните , мисля че само малките модели компакт са с барабани , по - мощните са с дискови , а предните ако не се лъжа вентилирани .
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 15 Мар 2009, 18:52

Колега и аз съм минал по този път M42b18 - M52B28 - единствения проблем който срещнах е крайното гърне :( :( :( не можа да влезе на компакта и сега се чудя какво да му сложа

ако с нещо мога да съм полезен питайте на лично

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 16 Мар 2009, 11:52

колеги сериозно ви призовавам... АКО НЯМАТЕ КАКВО ДА КАЖЕТЕ ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШЕТЕ
на мен също ми е интересно какво е нужно но от всичките постове които изчетох до сега не видях нито едни смислен отговор...

едно е да трансплантираш от купе на компакт, друго е от компакт на компакт и 3-то е от купе на купе...

иначе аз доколкото съм разпитвал и съм запознат...

всички скоростни кутии от 1.6 до 2.5 са еднакви... следователно монтираш мотора на твойте скорости... следователно може да не се наложи да сменяш кардана... обаче идва проблема с дифа... това малко прасенце няма да издържи за това купуваш едно голямо прасе от Е30 и монтираш другия проблем идва с числата на дифовете... компакта стандартно е с 3.38 диф. а най-масовите дифове при Е30-ките са от 4.10 нагоре които не ти вършат работа... за това ще трябва да търсиш дизеларски диф..
относно окачването да наистина ще клекне малко предницата но държи... потвърдена информация!!! дано съм помогнал поне малко :uups:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook