Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сменя ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сменя ?
Наскоро един приятел се сдоби с 316-ка compact и си мислехме , как малко , по малко да си подобриме колиците.Та сега е решил да си търси двигател от 323-ка и заедно с него се обръщаме за помощ и съвети към вас колеги . Четох една много добре написане и изчерпателна тема за конверсия от 2.0 към 2.5 двг , в която пишеше мн добри неща , но тя не ни върши работа за момента . Въпроса ми е : какво още , освен двигателя , дифа , спирачките , може би и скоростите трябва да се смени ?
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


- hip_hop_joe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 sedan 2.0D
- Мечтае да кара: e46 M3
не се ли сменя още самото окачване , прожините защото е по тежък този двигател предполагам. диференцияал , маховик , скорости , радиатор , електроники мелектроники и още куп неща .това е моето некомпетентно мнение 




- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
да напълно съм съгласен и аз , а за окачването - той е слабичко момче ,така че все едно постоянно съм с него в колата след трансплантацията на двигателя
но майтапа на страна , с едно по -добро , спортно окачване проекта става по - пълен и по -добър
а Е34-Fanatic да те попитам какво имаш пред вид с Лапите на мотора , че тея понятия са ми малко далече



а Е34-Fanatic да те попитам какво имаш пред вид с Лапите на мотора , че тея понятия са ми малко далече


Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
- Magnus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30...
Не съм много компетентен,но общо взето трябва да се сменят
Радиатора,лапите на мотора,цялата инсталация с новото ECU,също и таблото,защото това от 4 цилиндровия мотор няма да тръгне,окачването(поне отпред),генерацията от до,сигурно и още доста неща.
Радиатора,лапите на мотора,цялата инсталация с новото ECU,също и таблото,защото това от 4 цилиндровия мотор няма да тръгне,окачването(поне отпред),генерацията от до,сигурно и още доста неща.
Точно преди две седмици направих тая трансплантация слага се двигателя( взех го комплект със скоростите )кардан, цялата генерация,лапите,ел.инсталацията която си върви с мотора всички букси си идват на старите места,компютъра,таблото с скоростомера и оборотомера,радиатора,жилото на газта и нищо друго
- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
vpo ти си нашия човек значи
ако има нещо ще се обръщаме към тебе
фико следващото ниво , което искам аз да направя е да си взема още една кола и да я мод-неме изцяло за писта , тогава ще е истинския стрес
но смятам че бързо ще се приспособи колегата към новия двигател , щото преди и все още от време на време кара едно безсмъртно Пунто ( 1.1 55 коня , метан ) с 5 човека софия-кюстендил прави нереални неща , и аз избягвам да се возя с него , единствено когато съм пил се качвам при него
много ще му допадне смяната 100 % съм сиг 


фико следващото ниво , което искам аз да направя е да си взема още една кола и да я мод-неме изцяло за писта , тогава ще е истинския стрес



Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


Абе, аз по някой път не мога да ви разбера - решили сте да слагате по-мощен двигател, браво, много добре. Ама, помислили ли сте за спирането? Аз ако съм на ваше място първо оттам ще почна - окачване и спирачки, па после моторетката. Каква ви е файдата да сте бързи, ама да не можете да спирате? Дай боже да не се случва, но като се олепите в някой дувар тогава ли ще се сетите, че тая кола трябва и да спира?
Успех в проекта.
ПП: Абе, компакта не беше ли отзад с барабанни спирачки?
Успех в проекта.
ПП: Абе, компакта не беше ли отзад с барабанни спирачки?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Двигател от 323i Compact в 316i Compact.Какво още се сме
а нещо някоя излишна десна стоика халоген да ти се намира ако има купувам
- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
jibo колега нямаме съжалявам .
rado_rf прав си за спирачките , но сме помислили и за това . даже аз съм съм си мислил ако нямаме възможност да земеме спирачките от съответния модел от който ще взимаме двг , да купиме вентилирани , но това отделно. на мене мн голямо впечатление ми направи един от епизодите на МотоАвангард в който Аспарух Минчев , мисля че беше , каза че едно състезание не се печели със скорост а със спиране . а за барабаните , мисля че само малките модели компакт са с барабани , по - мощните са с дискови , а предните ако не се лъжа вентилирани .
rado_rf прав си за спирачките , но сме помислили и за това . даже аз съм съм си мислил ако нямаме възможност да земеме спирачките от съответния модел от който ще взимаме двг , да купиме вентилирани , но това отделно. на мене мн голямо впечатление ми направи един от епизодите на МотоАвангард в който Аспарух Минчев , мисля че беше , каза че едно състезание не се печели със скорост а със спиране . а за барабаните , мисля че само малките модели компакт са с барабани , по - мощните са с дискови , а предните ако не се лъжа вентилирани .
Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
:)
Колега и аз съм минал по този път M42b18 - M52B28 - единствения проблем който срещнах е крайното гърне
не можа да влезе на компакта и сега се чудя какво да му сложа
ако с нещо мога да съм полезен питайте на лично



ако с нещо мога да съм полезен питайте на лично
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
колеги сериозно ви призовавам... АКО НЯМАТЕ КАКВО ДА КАЖЕТЕ ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШЕТЕ
на мен също ми е интересно какво е нужно но от всичките постове които изчетох до сега не видях нито едни смислен отговор...
едно е да трансплантираш от купе на компакт, друго е от компакт на компакт и 3-то е от купе на купе...
иначе аз доколкото съм разпитвал и съм запознат...
всички скоростни кутии от 1.6 до 2.5 са еднакви... следователно монтираш мотора на твойте скорости... следователно може да не се наложи да сменяш кардана... обаче идва проблема с дифа... това малко прасенце няма да издържи за това купуваш едно голямо прасе от Е30 и монтираш другия проблем идва с числата на дифовете... компакта стандартно е с 3.38 диф. а най-масовите дифове при Е30-ките са от 4.10 нагоре които не ти вършат работа... за това ще трябва да търсиш дизеларски диф..
относно окачването да наистина ще клекне малко предницата но държи... потвърдена информация!!! дано съм помогнал поне малко
на мен също ми е интересно какво е нужно но от всичките постове които изчетох до сега не видях нито едни смислен отговор...
едно е да трансплантираш от купе на компакт, друго е от компакт на компакт и 3-то е от купе на купе...
иначе аз доколкото съм разпитвал и съм запознат...
всички скоростни кутии от 1.6 до 2.5 са еднакви... следователно монтираш мотора на твойте скорости... следователно може да не се наложи да сменяш кардана... обаче идва проблема с дифа... това малко прасенце няма да издържи за това купуваш едно голямо прасе от Е30 и монтираш другия проблем идва с числата на дифовете... компакта стандартно е с 3.38 диф. а най-масовите дифове при Е30-ките са от 4.10 нагоре които не ти вършат работа... за това ще трябва да търсиш дизеларски диф..
относно окачването да наистина ще клекне малко предницата но държи... потвърдена информация!!! дано съм помогнал поне малко

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани