спирачки .................съвет???? 2ра част

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 10 Мар 2009, 17:40

Nikolay1 написа: А за баланса фабричния мисля беше нещо от рода на 68/32 или 69/31, че не ми се търси сега и смяната на размера на дисковете/апаратите, накладките или дори широчината на гумите - предни/задни го променят. Прехвърлянето на комплект спирачки от един модел на друг също не е гаранция за запазване на баланса, както и оригиналните на М3 сложени върху нормална Е36 (ако не се прехвърли сервоусилвателя). Ако потърсиш из нета може да намериш и повече полезна информация, че на мен не ми се пише повече в момента :)

е хуу де, може да търсиш в нета още инфо ама ако беше и пробвал....отпред се слагат от е46 330 а отзад от е46 328, не се пипа спирачния цилиндър и балансът остава същия...и спират пъти по-добре, дори при нормално каране - има една наука, физика се казва и се занимава с разни сили - та ако вземеш да сметнеш колко повече усилие прилага големия диск, накладка и апарат и ще ти стане ясно (по-дълго рамо защото апаратът е изнесен навън, по-голяма площ на накладката и .т.н)
за хората които обясняват че и стандартните спирачки на е36 били ок - ми продължавайте да си вярвате и някой път като карате кола с истински спирачки може и да разберете колко сте в грешка - и не говорим за писта а за градско каране...дали ти трябват и дали си струва? ми май имаме само един живот и едно тяло....ама всеки сам си прави сметката....
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 10 Мар 2009, 18:58

Евала :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 10 Мар 2009, 21:20

slагаите дисковете за по малко пари цял живот ли ще караме драгливи стари бмв-та :D

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 11 Мар 2009, 0:14

oxam написа:
Nikolay1 написа:


За 330 и 328 го знам, както и още поне 3 примера от които баланса се запазва, говорех конкретно за смяна само на предните (примерно) дискове с такива от друго модел или да прехвърлиш от една 330ка предните и задните в Е36. А тая наука физика или както я каза съм чувал, че имала и разни производни като динамика, кинематика и т.н. дето по-подробно обяснявали разните сили.. Идеята ми е, че ако метнем най-големите спирачки отпред няма гарантирано да спираме по-добре, а трябва да се гледа по-комплексно на цялата спирачна система.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 11 Мар 2009, 10:10

Аз съм замислил, да сложа апарати от 725 ТДС, (4бутално брембо) със дискове от 330ка .. разликата в диск-овете е 4 мм като диаметър, мисля че няма да има драма ... само в дебелината е притеснителен момента, че 330ковите са 25мм а 7цовите са 28 ... притеснявам се да не ми стане хода на педала като на камион ....
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: В.Търново

Мнение от bmw_324d » 11 Мар 2009, 15:11

rtzankov написа:Аз съм замислил, да сложа апарати от 725 ТДС, (4бутално брембо) със дискове от 330ка .. разликата в диск-овете е 4 мм като диаметър, мисля че няма да има драма ... само в дебелината е притеснителен момента, че 330ковите са 25мм а 7цовите са 28 ... притеснявам се да не ми стане хода на педала като на камион ....


Разликата е по-голяма : 725 са 316/28 ,а 330 са 325/25.
Ще се получи и сериозна разлика в поща на триене между налкадката и диска!
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 12 Мар 2009, 0:41

Не знам дали апаратите ще станат без преправяне, но съм 98% сигурен че няма, и мислех да компенсирам тази разлика с планките които ще се направят за да се сложат апаратите :roll:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 12 Мар 2009, 9:33

Без преправяне нема да стане ама тя и разликата голяма, нема да влезе според мен диска от 330- ката.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 12 Мар 2009, 22:19

100% сьм сигурен че на е36 сьс 17'' джанти(имам предвит минимум) влизат дискове 332/32 и маи това е максимума за 17-ки,а за апаратите е друга бира щот зависи от ква кола ще са,макар че аз тази есен ще порьчам кит на xyz сьс този размер 332/32 с 8 бутален апарат :shock: ,но са точно за е36 и работата ще стане без преправяне
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook