от 318 ис на 316 компакт ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

от 318 ис на 316 компакт ?

Мнение от hip_hop_joe » 10 Мар 2009, 4:10

сигорно има и други такива теми но поне аз неуспях да намеря с търсачката.

Искам да попим дали е точно тай каквото ми го обяснява собственика на ис-ката. Значи искам да му купя неговия двигател от ис-ката 1.8 ис 143 и да го сложа на мойта барачка 1.6 м43 101 кс. И по неговите думи ще пасне без да се смени нищо освен компа. с електрониката и евентуално маховика. моля по разбиращите да кажа и ако неможа да кажат какво друго ще трябва и най- вече заслужава ли си цената от 800 лв. като говорим за 800лв. слага прай докато колата тръгне с нови двигател. + майстор.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 10 Мар 2009, 5:48

горе доле е приемлива цената, евентуално и кардана трябва да се смени и задните барабани да се сменят с дискове, евентуално и АБС да се сложи дат4ици, индикацията на таблото, табло до 260(по желание)...абе маи голяма игра4ка стана, а на теб как ти се вижда цената?то по добре си земи по-голям мотор така и така ще се прави смяна защото мисля 4е ИС-а скоро ще ти се струва бавен..пробваи с 20,25 има разлика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Мар 2009, 10:04

Цената е отлична, ако включва и труд. Аз имах същите мисли за компакта на жена ми и съм проучвал бегло въпроса, но май се отказах. По темата - при 4-цил двигатели почти всичко под капака е еднакво, което ще ти спести не-малко. Ако отидеш на 6-цил трябва да смениш съвсем всичко. Ако майстора е читав, би трябвало да останеш доволен от смяната. Но освен двигателя мисля,че трябва да си предвидиш пари за скорости и диференциал ( в добрия случай 500 лв), защото пак ще си като тролеи с 316-ковите. Задния мост е по желание, но е препоръчителен, така че там имаш поне още 300 лв. И това е без консумативите като масла и накладки (поне още 200 лв). Маховика май трябва да си върви с двигателя. Така че 800-те лв ще станат към 1500, за да е ок. Следва и разправията в КАТ. При мен случая беше автомат и щях да спестя скоростите, но всичко останало се сменя. Което прави колата вечно твоя или продаваема с огромно набутване. Ако купето ти е рядък екземпляр или в състояние, което си струва интервенцията, действай. Иначе е по-добре да смениш колата, но това пак си е само моето мнение. Успех!
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Мар 2009, 10:06

Задължително когато се решиш на тази трансплантация, искай от собственика на двигателя да ти даде патрона и ключа с вградения имобилайзер в него. С оригиналната ключалка и ключ на твоята кола, посмъртно няма да запали, защото компа е от ИС-а и може да разкодира само собствения си код.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Мар 2009, 11:13

На 316 и на 318ти разликите са :
Мотор
Генерацията има едно гърне повече
компа.

Скорости диф и всичко друго е еднакво ;)
за тия пари с труда е ОК невиждам какво му се плашиш ;)
Разликата в задния мост е дискове срещу барабани, не ми се изка да почваме спор по въпроса дали ще спира по хубаво с дисковете ,но по голям ще е визуалния ефект от подмяната ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 10 Мар 2009, 11:39

S 70/3 написа:горе доле е приемлива цената, евентуално и кардана трябва да се смени и задните барабани да се сменят с дискове, евентуално и АБС да се сложи дат4ици, индикацията на таблото, табло до 260(по желание)...абе маи голяма игра4ка стана, а на теб как ти се вижда цената?то по добре си земи по-голям мотор така и така ще се прави смяна защото мисля 4е ИС-а скоро ще ти се струва бавен..пробваи с 20,25 има разлика

С 20 определено няма разлика, дори е по тромав, а 25 си е друго нещо, но мисля че за наще пътища м44 си е идеален, може едно чипче да му сложиш и си ти човека, а си мисля че относно маховика би било добре да си остане със този от 316-ката, по лек е и по ще се стрялка колата!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Мар 2009, 12:50

Ма те са им еднакви маховиците :mhihi:
Има разлика само ако има или ако няма клима,
в единия случай е демпферен а в другия обикновен, теглото е еднакво ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 10 Мар 2009, 13:11

Мисля че М44/М42 е напълно достатъчен за "возене" 8)
Е, ако има 2.5 ще е още по-добре :twisted:
Мятай се в една 16V и се кефи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 10 Мар 2009, 15:38

колега и аз искам да го правя това и аз съм с м40 мотор ама ми се налага да сменям разпределителен вал,повдигачи и кобилици и затова направо ще слагам нов мотор, само че аз съм решил да сложа двигател от е30 6-цилиндровия 127 коня м20 мисля 4е бяха те.Та това го имам за резервен вариан ако немога да намеря такъв двигател на прилична цена ще се ореантирам към 1,8 ИС и аз като теб.Ако някой колега е правил нещо подобно на моето да сподели :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

Мнение от hip_hop_joe » 10 Мар 2009, 16:07

значи страшно много ме насочихте закоето съм ви много благодарен . Само новото което дочух и което много ме притесни е момчето което каза за това че ми трябва клуча от на ис-ката да можела да си разчете хода. Това на 100 % ли е вярно че май май той като е давал на скрап копето е заминало с клучалките само клуча е в него .
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 10 Мар 2009, 19:47

Той ключа ако е от разглобяемите може да се изкара само чипа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Re: от 318 ис на 316 компакт ?

Мнение от Deadgame » 11 Мар 2009, 1:01

hip_hop_joe написа:сигорно има и други такива теми но поне аз неуспях да намеря с търсачката.

Искам да попим дали е точно тай каквото ми го обяснява собственика на ис-ката. Значи искам да му купя неговия двигател от ис-ката 1.8 ис 143 и да го сложа на мойта барачка 1.6 м43 101 кс. И по неговите думи ще пасне без да се смени нищо освен компа. с електрониката и евентуално маховика. моля по разбиращите да кажа и ако неможа да кажат какво друго ще трябва и най- вече заслужава ли си цената от 800 лв. като говорим за 800лв. слага прай докато колата тръгне с нови двигател. + майстор.




Отиди при Самито едно преди 2 3 месеца имаше такъв мотор при него ще ти каже крайна цена с всичко


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 11 Мар 2009, 10:30

бе колеги ако може да ползвам темата,то и на мен започнаха да ми стават малко тия 115 коня,какви други вариянти освен ИС може да станат,а и моя двигател,какво ще го правя после :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 11 Мар 2009, 11:18

vladuicho написа:бе колеги ако може да ползвам темата,то и на мен започнаха да ми стават малко тия 115 коня,какви други вариянти освен ИС може да станат,а и моя двигател,какво ще го правя после :mhihi:


Ако си с 4 цилиндров мотор, от изписаното във форума останах с впечатление че ИС-ковия мотор най-лесно влиза на мястото на М40/М43.
За 6 цил. мотор трябва повече преправяне но не е невъзможно :D
Ако имаш възможност сложи 2.5, но имай в предвид че ще е по-скъпо, и може би ще харчи повече от ИС 8)

Твоят мотор пробвай да го продадеш, но ако е М40 :confused: доста ще почакаш.... Не са много търсени тези двигатели :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 11 Мар 2009, 21:31

много интересна темичка,но за съжаление много МАЛКО хора са писали в нея :(
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook