Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Мар 2009, 8:08

Това което ти си дал е така
;=============================================================================
;TCP/IP Configuration
[TCP]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; RemoteHost
; Description : server address/name
; Default =
;RemoteHost =OPPS
RemoteHost = 192.168.68.1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Port
; Description : IP communication port
; Value : 1000 < port < 30000
; Default =
Port = 6801



Това ли е разликата и трябва да се изтрие ;RemoteHost =OPPS
и Е: да се замени по горе с С:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 10 Мар 2009, 17:32

Редовете с ; отпред не играят роля, така че дали ще е там или ще го изтриеш е все тая. По-лесно е да промените 2 реда на вашия файл, отколкото всички с Е: на моя.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Мар 2009, 17:35

Ок де ами аз съм сложил твоя ини файл, тогава на него какво да се корегира само Е:..... на С:.... така ли защото при мен е в С-то инсталираната папка или да изтрия тези редове който си пуснал и да сменя буквите?

п.п То Е:.... са само 2 а моя го замених с твоя и така да се каже моя го няма вече :)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Мар 2009, 18:22

отваряш го с word Ctrl+H пишеш в полето "Е:" в долното пишеш "C:" ОК и после запазваш промените :D
по малко от минута работа


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Мар 2009, 18:27

© написа:отваряш го с word Ctrl+H пишеш в полето "Е:" в долното пишеш "C:" ОК и после запазваш промените :D
по малко от минута работа




Да тва го разбрах и смяната на буквите е ОК, ама тези редове който ги е постнал да ги трия ли? А днес бях при тези с кабела и говорих на дълго с човека за ИНПА-та и за ДИС-а доста неща ме светна но не можах да взема кабел понеже трябваше да вземе преходник за ОБД2 а са били на митницата и до четвъртак ще са при него и ще взема колата, лаптопа и ще видим ще яде ли Асан баница :) и после ще опиша какво съм научил и какво ще ни е полезно за тази тема ако тръгне кабела с ДИС-а

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Мар 2009, 18:31

аз съм променил само Е: с С: и jomby каза че е ОК
чакаме да подкараш кабела тогава и да дадеш инфо
От коя точно фирма ще го вземеш кабела? sklad66?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Мар 2009, 18:36

© написа:аз съм променил само Е: с С: и jomby каза че е ОК
чакаме да подкараш кабела тогава и да дадеш инфо
От коя точно фирма ще го вземеш кабела? sklad66?


Да понеже съм от Пловдив и са ми на 1км от нас, ама с посещенията на Калояново забавих нещата :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Мар 2009, 20:53

Така аз я докарах до тук:
Изображение

Инсталирал съм базата на ГТ1, до 16 страница на инструкцията съм изпълнил всичко.

Искам да попитам сега да заредя в даемон тулс GT1_v44_programs.iso и с него да продължа инсталацията така ли?

в описанието се продължава така:


...
Сега трябва да направим наша версия на ДИС, която да включва кодирането на версия 44 и диагностиката на версия 55.
За целта отваряме исо файла на в55 с УлтраИСО и изтриваме следните файлове:
- packages\data\progmcfg.tar
- packages\scripts\i95progm
Отваряме също исо файла на в44, копираме някъде следните файлове и след това ги поставяме на съответните места във версия 55 диска
- packages\data\sgc_ecu.tar
- packages\data\sgcupdat.tar
- packages\scripts\i95sgcup
- DAT.US\sgc
След, което: file/save as.. и запазваме промените в друг исо фаил. Не презаписваите оригиналния в55 исо файл.

Зареждаме новия диск в демон тулса. Влизаме в Administrations в ГТ1, кликваме на CD DRIVE 1 и вдясно даваме Activate CD. След това в DIS колонката даваме Installation, въвеждаме 12345 и OK. Отнема доста време инсталирането, така че търпение.
...


А когато отворя исото виждам, че вече е направена погоре описаната инструкция.
Исото е ъплоднато преправено така ли?
Това са файловете от поста на втора страница.

Питането ми е породено, защото днес като правих процедурата в работата завърши без да има някаква грешка или съобщение, но аз продължавах да няма бутона с DIS v 44:
Изображение

Да се справя с това, пък после ще видиме какво става с двете исота от торент.ру :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Мар 2009, 21:31

някои от колегите само със кръгла букса подкара ли го ? И как ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Мар 2009, 11:51

При мен е готов :D :D :D
Изображение

Сега чакам кабела , и ще следя темата за коментари ,да видиме кой кога ще я пробва.
Мен също ме вълнува с кой точно преходник ще може да се ползва за старите БМВ-та за да мога да си гледам и Е36чките 8)
До сега съм ги тествал с Карсофт, но като цяло като няма живи данни безполезно.

Дали има някъде инструкции за работа с ГТ1?
А и една Е90ка ме чака с нетърпения да я преслушам :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 11 Мар 2009, 12:48

за Е36-чка ще трябва съпия (АДС-а), на мен ми е интересно аз дали ще мина тънка лайсна само със 105 лв. за ОБД2 + преходник за ОБД1 или и аз ще трябва АДС-а да купувам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 11 Мар 2009, 18:53

Малко цитати за това къде работи със сигурност:

"My vag cable with inpa works with a 20 pin adapter (home Built) except for any cars with a L lines. I have not tried ADS VS OBD yet. It works on all E46's E39 and E38. E36 it does not yet. I have a repair shop so i get all sorts of cars to test on".

"Mine worked on E39 OBD I (20Pin) using a convertor, but I tried to diagnose an E60 OBD II today and it did not work".
За тези, които не знаят английски работи със адаптор или без на Е46, Е38, Е39. Не работи на тези, които са с Л линия(не знам точно кои са).

Ето я и цялата тема, форума е невероятен.

http://ecubb.bmwecu.org/board/viewtopic.php?t=617

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.11.2008

Мнение от vagcom » 11 Мар 2009, 19:31

jomby написа:Малко цитати за това къде работи със сигурност:

"My vag cable with inpa works with a 20 pin adapter (home Built) except for any cars with a L lines. I have not tried ADS VS OBD yet. It works on all E46's E39 and E38. E36 it does not yet. I have a repair shop so i get all sorts of cars to test on".

"Mine worked on E39 OBD I (20Pin) using a convertor, but I tried to diagnose an E60 OBD II today and it did not work".
За тези, които не знаят английски работи със адаптор или без на Е46, Е38, Е39. Не работи на тези, които са с Л линия(не знам точно кои са).

Ето я и цялата тема, форума е невероятен.

http://ecubb.bmwecu.org/board/viewtopic.php?t=617



OBD няма да работи на ранните Е38 и Е39 - проверено е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 11 Мар 2009, 20:08

Щом си пробвал добре, аз казвам какво съм прочел. Далеч съм от идеята, че разбирам всичко.

Важното е да излезе възможно наи-тънко диагностиката :mhihi: :mhihi: :mhihi: .


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 12 Мар 2009, 7:54

Вчера проверих за това дали имам и 2-те букси но се оказа че имам само кръглата. Като отворих капачето на буксата под волана нямаше нищо там(дупка). Така че колеги стискайте палци утре да тръгне всичко и да има вече happy end. Че вече 3-4 дни чакам за преходника и да пробвам колата! А тук колегата каде пише наистина е много в час с тези неща.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook