Как да си освежа интериора.
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Тавана е лесен... аз сега се занимавам с корите на задните врати...
а колкото до боята препоръчана от зъбчо... мисля и аз да я пробвам-таблото ми е като ново, ама кората до волана (отдоло) и жабката могат да се понамажат малко 


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
http://www.himia.bg/ Гледай сега тез хора какво правят!!! Както каза S_h_e_f_a за табло това е the best!!! Ползвам ги от 2-3 години и досега съм супер доволен!!! Имаха магазин срещу Мелничният комбинат!!! Предлагат доста продукти!!!
Моля да не се възприема като реклама!!!
Моля да не се възприема като реклама!!!

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Тавана се сваля и се претапицира много лесно преди около месец извърших тази интервенция.
Аве тия двете големите плочи лесно се свалят ами всички малки кори и около сенниците и около дръжките и тн. е там е играта


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
saint85 написа:Тавана се сваля и се претапицира много лесно преди около месец извърших тази интервенция.
Аве тия двете големите плочи лесно се свалят ами всички малки кори и около сенниците и около дръжките и тн. е там е игратаа иначе се сетих за едно много добро препаратче и струва 2лв. CASABLANCA- май така се пишеше има го по всички пазари в черни и в бели кутийки пак е за обувки (с гъбичка е ) и остава мазно малко ама овляжнява кожата и я почиства което е най-странното
Ти не видя ли какво съм писал да се ползва? Тези гъби са със силикон. Намажи си с една такава седалките, таблото и корите на вратите и ще получиш временен ефек (около 3 дни) + петна по дрехите + петна по таблото и много много полепнал прах в силикона. С 1 дума - гадост.
След като намажеш с боята 1 път седмично с влажна кърпа ще си забърсваш прахта, а таблото ще си лъщи от боята без да цапа и лепи прах. Ела и виж моята кола. Пред теб ще забърша 2-седмичния прах от таблото (даже вече влиза в 3-та седмица)
dj_ennsy_1 написа:Тавана е лесен... аз сега се занимавам с корите на задните врати...а колкото до боята препоръчана от зъбчо... мисля и аз да я пробвам-таблото ми е като ново, ама кората до волана (отдоло) и жабката могат да се понамажат малко
Мажи всичко на богато с препоръчаната от мен боя и няма да сбъркаш. Следващия път като се наложи да купуваш пак препарат за табло, врати и тн ще е след 6 месеца и то за да намажеш корите на вратите отдолу където се допират с крака (неволно в повечето случаи).
Мисля, че освен черна имаше и безцветна боя от същия тип. Нека някой колега тества на сиво или кафяво табло да каже за какво става въпрос.
И като сме почнали темата, някой има ли идея как да освежа поставката около скоростния лост - махагонова ми е (имитация) Пробвах с един препарат за дърво, но нищо не става, защото е пластмаса.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Какво й е? Ако са леки драскотинки можеш да пробваш с някаква полирпаста... но ако е надрана повечеко ме съмнява да я реставрираш 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
dj_ennsy_1 написа:Какво й е? Ако са леки драскотинки можеш да пробваш с някаква полирпаста... но ако е надрана повечеко ме съмнява да я реставрираш
Захабена е просто не си личи, ама дразни. Мисля да сваля и цялата централна конзола и да я намажа с това шишенце което съм приложил в предишните ми постове, че само тя остана. И пластмасата на седалките ще намацам. Тази боя е вълшебна. Взех подарък триъгълните колонки на вратите. Бяха доста прашни отвън и захабени. Измих ги и намазах пластмасата. Ела сега да ги видиш - като нови са

Мацай и ти, няма да сбъркаш.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Ти ме разби с тази бояZubcho написа:dj_ennsy_1 написа:Какво й е? Ако са леки драскотинки можеш да пробваш с някаква полирпаста... но ако е надрана повечеко ме съмнява да я реставрираш
Захабена е просто не си личи, ама дразни. Мисля да сваля и цялата централна конзола и да я намажа с това шишенце което съм приложил в предишните ми постове, че само тя остана. И пластмасата на седалките ще намацам. Тази боя е вълшебна. Взех подарък триъгълните колонки на вратите. Бяха доста прашни отвън и захабени. Измих ги и намазах пластмасата. Ела сега да ги видиш - като нови са
Мацай и ти, няма да сбъркаш.
Поздрави


- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
Ползвам това от години за клиентските салони както и за моя става и за винилови кожи .......слагаш на една дунапренена гъба и размазваш , стига за много време .
Продава се в ОМВ-итата струва 15лв.

Продава се в ОМВ-итата струва 15лв.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
и аз с това си мажа салона вече година... еми доволен съм, но и преди беше повдиган въпроса и някои от момчетата казаха, че има и по-добър вариант...
Зъбчо, само да я намеря тази боя и взимам да третирам едно-друго
А бързо ли съхне или... 
Зъбчо, само да я намеря тази боя и взимам да третирам едно-друго


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
dj_ennsy_1 написа:и аз с това си мажа салона вече година... еми доволен съм, но и преди беше повдиган въпроса и някои от момчетата казаха, че има и по-добър вариант...
Зъбчо, само да я намеря тази боя и взимам да третирам едно-другоА бързо ли съхне или...
10-15 мин в топло време съхне.
S_h_e_f_a написа:Aз я намерих,но е за обувкище стане ли?
Трябва да е същата опаковка като на снимката (двете якета и тн) ако не е, не взимай.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
NikiNikolov написа:Скоро ще бъде тотално разглабяне и ще има работа за колегата Зъбчо,.
Пак набутахте технически неграмотния между шамарите ама айде

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
При новите салони които са със светла кожа естествена препорачвам леко да се избършат с влажна кърпа след което препарата който съм посочил по горе.
При старите втвърдени салони ....които са повечето е по сложно положението:
1.В топлите дни пръска се салона с пулверизатор с вода оставия се така докато водата изчезне това се повтаря няколко пъти.
2.Избърасва се с кърпа и след това се намазва с тоя препарат или оригиналния на бмв който е същия според мене..не пестесте препарата слагайте обилно особено ако салона е бил сух .
Тази процедура се прави 1-2 пъти в месеца.
Ако салона не омекне след тази манипулация - лоша работа възможно е да се скъса или напука за кратко време.
Не ви препоръчвам салона да се маже с препарат за обувки дрехи бой и т.н. те имат силен стоп ефект на вода а това не ни устройва защото целта е салона да леко влажен винаги .
Също така тези бои нямат UV защита и сланцето напича повече от колкото без тях за разлка от turtle wax .
Тези работи с водата където съм ги написал не ги правете ако преди това салона е мазан с бои за обувки дрехи или е пръскан с спрей.
Поздрави
Мартин Стрезов
При старите втвърдени салони ....които са повечето е по сложно положението:
1.В топлите дни пръска се салона с пулверизатор с вода оставия се така докато водата изчезне това се повтаря няколко пъти.
2.Избърасва се с кърпа и след това се намазва с тоя препарат или оригиналния на бмв който е същия според мене..не пестесте препарата слагайте обилно особено ако салона е бил сух .
Тази процедура се прави 1-2 пъти в месеца.
Ако салона не омекне след тази манипулация - лоша работа възможно е да се скъса или напука за кратко време.
Не ви препоръчвам салона да се маже с препарат за обувки дрехи бой и т.н. те имат силен стоп ефект на вода а това не ни устройва защото целта е салона да леко влажен винаги .
Също така тези бои нямат UV защита и сланцето напича повече от колкото без тях за разлка от turtle wax .
Тези работи с водата където съм ги написал не ги правете ако преди това салона е мазан с бои за обувки дрехи или е пръскан с спрей.
Поздрави

Мартин Стрезов
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
discus написа:При новите салони които са със светла кожа естествена препорачвам леко да се избършат с влажна кърпа след което препарата който съм посочил по горе.
При старите втвърдени салони ....които са повечето е по сложно положението:
1.В топлите дни пръска се салона с пулверизатор с вода оставия се така докато водата изчезне това се повтаря няколко пъти.
2.Избърасва се с кърпа и след това се намазва с тоя препарат или оригиналния на бмв който е същия според мене..не пестесте препарата слагайте обилно особено ако салона е бил сух .
Тази процедура се прави 1-2 пъти в месеца.
Ако салона не омекне след тази манипулация - лоша работа възможно е да се скъса или напука за кратко време.
Не ви препоръчвам салона да се маже с препарат за обувки дрехи бой и т.н. те имат силен стоп ефект на вода а това не ни устройва защото целта е салона да леко влажен винаги .
Също така тези бои нямат UV защита и сланцето напича повече от колкото без тях за разлка от turtle wax .
Тези работи с водата където съм ги написал не ги правете ако преди това салона е мазан с бои за обувки дрехи или е пръскан с спрей.
Поздрави![]()
Мартин Стрезов
Тук Марто е прав за салона. С препарата препоръчван от мен аз третирам пластмасите на таблото и вратите. А препарата е специално за кожа и по-специално якета. Послушайте съвета на профито за салона. За останалите неща препоръчвам препарата от 1.50лв.
Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани