хидравлика/серво проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
хидравлика/серво проблем
днес като запалих колата и се пояеи ниакакво бучене и стуржене което се усеща и като вибрация във волана
какво може да е, ремъка или нещто друго?
помагаите, братя!!!

какво може да е, ремъка или нещто друго?

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Стърженето е метално и много остро и неприятно. Ако е така, да ти кажа от личен опит, може да е амотрисьорчето което обтяга ремъка. Той "изпуска" - не обтяга добре и обтягащия механизъм опира в двигателя и.... гадна работа (само да уточня че говорим за двигател М51
). Ако е така, ще ти се наложи да сменяш този амортисьор + обтягаща ролка + паразитна ролка (също и ремък ако е дал фира). Но при положение, че е изпуснал този механизъм ще си без хидравлика и няма да ти зарежда алтернатора.
Частите са около 170 лв. (без ремъка)

Частите са около 170 лв. (без ремъка)
От амортисъора е..
От амортисъора е..ICE e прав и аз го смених,мойто не старжеше ама се сабираше и не зареждаше алтернатора и се наложи да се прибирам на акумулатор от Ботевград..така че го смени..

Аз имах същия проблем.На място се чуваше повече стърженето.А като ми загрявяше колата звука изчезваше.Отидох в един сервиз и ми казаха,че някаква помпа за хидравликата ми била изгоряла.Попитах един съсед, който доста разбира от автомобили и ми каза да сменя маслото за хидравликата.Така и направих.Проблема ми изчезна и от тогава съм забравил тоз звук.Оказа се , че нищо не е изгоряло. 

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
acho, хайде кажи как си разреши проблема, че от вчера и аз съм с подобен идиотски шум и вибрации във волана. Това, което забелязах е, че при палене шумът го няма, а се появява след като потегля - след 500-600 метра.Усилва се при завой, а след това като спра - изчезва. Също така не се чува отвън - отварях прозорците - нищо. Обаче вибрациите във волана са зверски. Пътят от нас до работата ми е малко - 4 км. и нямам време да разбера какво се случва като загрее както трябва, не мога да разбера и дали колата загрява по бързо. Това, което забелязах също е, че силата на шума е правопропорционален на оборотите на двигателя и на това доколко е навит волана. Странното е, че вчера след едно рязко спиране шумът изведнъж изчезна и така и не се появи след това - до следващото палене. Ей такива простотии...а как мразя да ходя на майстор без да зная какво ми има на колата...просто не е истина
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
При мен се чуваше едно жужене и стържене и днеска след две яки спирания и почна яко да "ръмжи" и да се усеща във волана...оказа се, че нямам масло в казанчето за хидравликата....е не беше кой знае каква изненада все пак купувайки колата знех за течаща рейка...
Добре, че бях близо до Симеон та си взех масло да не прееба помпата.
Добре, че бях близо до Симеон та си взех масло да не прееба помпата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Ей сега преди малко проверих какво е положението с маслото. На капачката на казанчето има някаква пръчка - 6-7 см., но без означения MAX/MIN. Има някакви чертички все пак...но са три. Предполагам, че тази пръчка служи за измерване на нивото на маслото. А нивото му въобще не стига до пръчката - абсолютно суха е.
Сега само чакам да отвори едно сервизче до службата, и ще я вкарам там да ми сменят маслото да видим какво ще стане.

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Само да кажа, че долях масло до горе и виенето изчезна. Направих едно пробно кръгче - 2-3 км. и все още го няма. Сега въпросът е с доливане ли ще се размина само или всъщност липсата на масло е било резултат на доста по-голям проблем. 

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Питаи в сервиза?Наложило се е да долееш защото губиш х.масло от някаде,преди около година и нещо след обратен завои напънах хидравликата докраи и дя неиздържя започна зверски да вие но в сервиза ми казаха че не е фрапиращо и само ми доляха(можеби не им се занимаваше) за по малко от 2-3 часа чакалът отново зави
смених реиката и работата заспа.Ако течът не е голям може и така да караш това е често срещащ се проблем при Е36-те

смених реиката и работата заспа.Ако течът не е голям може и така да караш това е често срещащ се проблем при Е36-те
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Съгласен съм с колегата LAST RIDE.
И аз имах проблеми с тая проклета рейка
Около година карах с доливане на хидр. масло и проблеми нямаше.
Липсата на масло е достатъчно голям проблем. Най-хубавото, което може да се е случило, someone, е някое маркуче да изпуска. Прегледай рейката да не тече и обезателно следи за нивото на хидр. течност в казанчето!!! Успех!
И аз имах проблеми с тая проклета рейка

Около година карах с доливане на хидр. масло и проблеми нямаше.
Липсата на масло е достатъчно голям проблем. Най-хубавото, което може да се е случило, someone, е някое маркуче да изпуска. Прегледай рейката да не тече и обезателно следи за нивото на хидр. течност в казанчето!!! Успех!
- s52b32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 30.12.2006
- Местоположение: София
- Кара: E63 M6, Е32 750iL highline
- Мечтае да кара: Lotus Elise
От маслото за серво волана е сигурно. Аз имах същия проблем и се оказа, че нивото на маслото е много ниско (трябва да е между двете чертички на пръчката на капачето). Обикновено проблемът се причинява от изпускащ маркуч при резервоарчето за маслото на серво системата. Това е много често срещан проблем при БМВтата. Едното разрешение е да доливаш от време на време масло. Другото е да смениш маркучите или поне металните клампи, с които са захванати. В моя случай единият маркуч изцяло се откъсна и трябваше да го сменям. Карах половин ден без серво-усилвател, не ме питайте как съм въртял тоя волан...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани