Смяна заден(долен)носач.Проблема РЕШЕН.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Смяна заден(долен)носач.Проблема РЕШЕН.

Мнение от Борис_Малинов » 08 Мар 2009, 19:07

Като свалях носача(понеже малко го кривнах) :uups: се наложи да режа,този болт за да мога да го изкарам.
Взех прав носач втора ръка,и болта към него,но сега не мога да вкарам.Диференцила пречи.Някой,който е сменял,ще сподели ли каква е процедурата в този случай?
Ето малко снимки за да се види,че болта стои накриво и не може да влезне в отвора.
Просто идва малко дълъг и застава накривен,дори малко го скъсих но уви,пак не става.

Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна Борис_Малинов на 10 Мар 2009, 15:09, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ds

Мнение от krasi_bmw » 08 Мар 2009, 21:32

елементарно колега , дифа се държи на 3 болта само ги разхлаби и си готов ................

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от ___B___M___W___ » 08 Мар 2009, 22:19

Аз имах същия проблем колега първия болт излезна с рязане но после разхлабих дифа и така наре4еното магаре или болтовете които държат задния мост към купето увисна и пак малко с зор болта влезна и като имаш на предвид 4е това го правих сам тук става въпрос за Е36 седан!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 08 Мар 2009, 22:25

В сериза миналия месец идва една 3-ка с изкривен долен носач (дрифт - кво да се прави) и шефа ме пусна мене да го сменя. И аз стигнах до същата дилема със същия болт. Решението беше следното: Дифа се държи на 2 болта. Разхлабват се въпросните болтове и прасето увисва надолу. Внимавай само да не те перне по главата. С малко поклащания нагоре-надолу болта излиза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

дс

Мнение от krasi_bmw » 08 Мар 2009, 23:22

друг начин да има :shock:

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Мар 2009, 1:12

С голямия чук и щангата като абдал :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Мар 2009, 3:29

MOGY написа:С голямия чук и щангата като абдал :mhihi:

С това гарантирано ще замине резбата на болта и после иди го завий...

Ще провам с разхлабване болтовете на дифа,ма да стигна до тях май ще трябва да махна и стабилизиращата щанга,че е точно пред тях и достъп невъзможен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 09 Мар 2009, 10:35

Н е трябва нищо друго да махаш. Само болтовете на дифа.

Изображение

Отблелязаните на схемата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 09 Мар 2009, 14:04

joreto_88 написа:Н е трябва нищо друго да махаш. Само болтовете на дифа.

Изображение

Отблелязаните на схемата.


:yes:

Полезна тема ....!!!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Мар 2009, 15:19

Борис_Малинов написа:
MOGY написа:С голямия чук и щангата като абдал :mhihi:

С това гарантирано ще замине резбата на болта и после иди го завий...

Ще провам с разхлабване болтовете на дифа,ма да стигна до тях май ще трябва да махна и стабилизиращата щанга,че е точно пред тях и достъп невъзможен.

Да резбата се побива и не става за нищо,ама аз имах друг а и не е това начина просто когато го правих нямах кръв в главата и бързах адски много
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Мар 2009, 18:36

joreto_88 написа:Н е трябва нищо друго да махаш. Само болтовете на дифа.

Изображение

Отблелязаните на схемата.

Зад двата задни болта на дифа(капака) стои точно стабилизиращата щанга,просто ще трябва да е откача от горните тампони,да е пусна надолу и ще имам пълен достоп до болтовете.Предния е ясен,там си има достатачно място..Сега бях при Е36цата и огледах добре.Но ще я правя като си намеря външния болт (ексцентричния),че се скъса(95%се късат).

И като дрифтите внимавайте,че вижте аз какво сътворих:

Изображение
Изображение
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 09 Мар 2009, 20:58

Стабилизиращата щанга се надига малко нагоре колкото да развиеш двата болта на дифа.За да я надигнеш развиваш по един болт от двете страни (за ключ 13) най-вътрешните) и надигаш щангата нагоре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 10 Мар 2009, 2:57

Борис_Малинов написа:
joreto_88 написа:Н е трябва нищо друго да махаш. Само болтовете на дифа.

Изображение

Отблелязаните на схемата.

Зад двата задни болта на дифа(капака) стои точно стабилизиращата щанга,просто ще трябва да е откача от горните тампони,да е пусна надолу и ще имам пълен достоп до болтовете.Предния е ясен,там си има достатачно място..Сега бях при Е36цата и огледах добре.Но ще я правя като си намеря външния болт (ексцентричния),че се скъса(95%се късат).

И като дрифтите внимавайте,че вижте аз какво сътворих:

Изображение
Изображение


Еми при мен беше същата история, самоче отдясно. Колата не съм я вдигал на стенд. Има канал в сервиза, но шефа реши да ме мъчи на земята в легнало положение (имаше кола над канала). Повдигнах с крик задна дясна гума, откачих носача от външната страна (болта не се скъса - също така и в моргата не се скъса), развих болта от вътрешната страна и неможах да го изкарам. Викнах началника да погледне. Каза ми развий двата болта на дифа и си пази главата да не те удари (беше ми на 20-тина см от лицето). Развих въпросните болтове, дифа увисна и започнах да го клатя нагоре-надолу за да изкарам болта. Нищо друго не съм развивал.
Сега се сетих - ти с какво се опитваш да развиеш болтовете? Аз по спомен мисля че не беше с гедоре-то, ами с обикновен звездо-гаечен ключ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 10 Мар 2009, 3:40

joreto_88 написа:Повдигнах с крик задна дясна гума, откачих носача от външната страна (болта не се скъса - също така и в моргата не се скъса)
Сега се сетих - ти с какво се опитваш да развиеш болтовете? Аз по спомен мисля че не беше с гедоре-то, ами с обикновен звездо-гаечен ключ.

Е и аз горния болт не го скъсах,но външния(ексцентринчния),който закрепва носача за шенкела замина,добре поне че го извадих и то с доста зор,то от как е кола не е баран.
Със звездогаечен не ми се рискува да напъвам болтовете на дифа.Ще си ги хвана с камък-шестостен за да е по сигорно,че иначе рискувам да ги заобля и после познайте....?
Горния го заоблих със звездогаечния,понеже камъка-шестостена не влезна и се наложи да ползвам тръбен ключ.Добре,че поне имаше достъп и тръгна.Но на дифа няма как с тръбния.Ще откача стабилизиращата щанга,все пак са два болта.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 10 Мар 2009, 15:12

Всичко си дойде на мястото,откачих стабилизиращата щанга като отвъртях болтовете на тампоните и,после е повдигнах нагоре и си осигорих пълен достъп до болтовете на дифа,разхлабих ги,издърпах го назад и болта си влезна в ухото и носача.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook