прекъсва ми когато загрее !!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: СофиJah
Пол: Мъж
Кара: го на М3мицин
Мечтае да кара: Е36 М3

прекъсва ми когато загрее !!!!!!

Мнение от Neeky » 07 Мар 2009, 10:44

Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва. :shock: Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко :banghead: от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!! :help:Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА :wtf: Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.
Последна промяна Neeky на 07 Мар 2009, 16:31, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: прекъсва ми когато загрее !!!!!!

Мнение от kriso_bmw » 07 Мар 2009, 22:19

Neeky написа:Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва. :shock: Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко :banghead: от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!! :help:Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА :wtf: Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.
Пи4 здр.аз имам са6тия проблем,както го описва6.Само 4е аз сам с М40-мотор но мисля ,4е няма голяма разлика.Да ти кажа 4естно миналата год.от окт.месец ходих по някои сервиизи уж били мн. добри но явно не са запознати с баварците и сас сигорност нямат софтуер.И заради тях по4нах да сменям 1 по 1 4асти сварзани с палене и гаснене това са:палец,капа4ка,све6ти,кабели(но без импулсния дат4ик,които варви с него),дат4ик колянов вал(но тои си бе6е заминал така и така),бобина са6то макар 4е старата си работи но пред свар6ен факт заради умните ни маистори по някои серв.>>>
Zdraveite manqci

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 2.01.2009

Мнение от RFBM » 07 Мар 2009, 22:22

Колега аз съм е39 със същия мотор като твоя и имам маи почти същия проблем , значи паля до като не загрее няма никакви проблеми вече като покарам малко към 20 км и изведнъж прекъсне така по силно и след това почва да прекъсва в ниските обороти и не иска да върви така както си трябва да варви . А когато сам на сфетофат и реши да прекъсне направо ми гасне , при мен това прекъсване се оправя като загася колата и я запаля от ново и се оправя за определено време . Значи до сега ходех на 5 диагностики немогат да ми кажат от какво е .
Аз претполагам че може да е от бобините аз вече смених 2 сега се чудя дали да не смена и другите 4 , щото като е трагнала 1 много е вероятно и другите да са тръгнали , може и от кабелите на датчиците на разпределителния и коленовия да са се скапали знам ли сега в понеделник ще хода пак на диагностика и сигорно ше сменя и другите бобини . Ако решиш проблема обезателно напиши какво му беше .
Ако някои друг може да помогне ще сам много благодарен .

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: прекъсва ми когато загрее !!!!!!

Мнение от kriso_bmw » 07 Мар 2009, 22:47

kriso_bmw написа:
Neeky написа:Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва. :shock: Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко :banghead: от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!! :help:Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА :wtf: Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.
Пи4 здр.аз имам са6тия проблем,както го описва6.Само 4е аз сам с М40-мотор но мисля ,4е няма голяма разлика.Да ти кажа 4естно миналата год.от окт.месец ходих по някои сервиизи уж били мн. добри но явно не са запознати с баварците и сас сигорност нямат софтуер.И заради тях по4нах да сменям 1 по 1 4асти сварзани с палене и гаснене това са:палец,капа4ка,све6ти,кабели(но без импулсния дат4ик,които варви с него),дат4ик колянов вал(но тои си бе6е заминал така и така),бобина са6то макар 4е старата си работи но пред свар6ен факт заради умните ни маистори по някои серв.>>>
Само ламбда сондата не сам сменил но както е трагнало и нея 6те сменя 4е не си знае год.може от нея да ми прави мизерии?Ако има6 време препора4вам ти каде има дат4ик да извади6 буксата и да напраска6 с ВД-40 са6то и голямата за диагностиката.При мен няма да ти кайа за каква оксидация става за вапрос.А нали се се6та6 4е при кофти контакт това рико6ира в компа.и трупа гре6ки и саответно колата си показва разли4ни аварии които може да те доведат до полуда.А в краина сметка вси4ко си работи.Ако ре6и6 пробл. дрсни някои ред.Аз са6то ако си го открия проблема 4ао засега
Zdraveite manqci

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 08 Мар 2009, 1:15

RFBM написа:Колега аз съм е39 със същия мотор като твоя и имам маи почти същия проблем , значи паля до като не загрее няма никакви проблеми вече като покарам малко към 20 км и изведнъж прекъсне така по силно и след това почва да прекъсва в ниските обороти и не иска да върви така както си трябва да варви . А когато сам на сфетофат и реши да прекъсне направо ми гасне , при мен това прекъсване се оправя като загася колата и я запаля от ново и се оправя за определено време . Значи до сега ходех на 5 диагностики немогат да ми кажат от какво е .
Аз претполагам че може да е от бобините аз вече смених 2 сега се чудя дали да не смена и другите 4 , щото като е трагнала 1 много е вероятно и другите да са тръгнали , може и от кабелите на датчиците на разпределителния и коленовия да са се скапали знам ли сега в понеделник ще хода пак на диагностика и сигорно ше сменя и другите бобини . Ако решиш проблема обезателно напиши какво му беше .
Ако някои друг може да помогне ще сам много благодарен .
колега ,ти и автора на темата прочетете тази тема щото мисля че проблема ви е подобен и моита така прекъсваше ама се оправи http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight= Успех :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: СофиJah
Пол: Мъж
Кара: го на М3мицин
Мечтае да кара: Е36 М3

Мнение от Neeky » 08 Мар 2009, 19:57

ами момци според мене клоня повече към ламбда сондата (а се има в предвид 4е са 2 при мен) защото и друго ми BMW има подобен проблем,но то само трудно пали.А ходих при един познат и мина на диагностика и имаше проблем само с дат4ика на дросела.Но пък то пали само трудно и после никакви проблеми.А това сега някои път пали трудно и запо4ва да прекусва,някои път си пали перфектно и след тоси праи кво си иска :) .И аз ве4е незнам.Но ще видя със сигурност какво е и ще го оправя.Когато стигна до някакво развитие със сигурност ще пиша за да ви помогна и на вас.Но ще отнеме време защото в момента съм зле с китити.Щото все пак са 2 сонди да ги такоам у такоата.О4акваите включване.А до тогава ако някой успее да драска аз ще следя :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Пловдив///Кърджали

Мнение от man4ev » 09 Мар 2009, 14:56

Neeky написа:ами момци според мене клоня повече към ламбда сондата (а се има в предвид 4е са 2 при мен) защото и друго ми BMW има подобен проблем,но то само трудно пали.А ходих при един познат и мина на диагностика и имаше проблем само с дат4ика на дросела.Но пък то пали само трудно и после никакви проблеми.А това сега някои път пали трудно и запо4ва да прекусва,някои път си пали перфектно и след тоси праи кво си иска :) .И аз ве4е незнам.Но ще видя със сигурност какво е и ще го оправя.Когато стигна до някакво развитие със сигурност ще пиша за да ви помогна и на вас.Но ще отнеме време защото в момента съм зле с китити.Щото все пак са 2 сонди да ги такоам у такоата.О4акваите включване.А до тогава ако някой успее да драска аз ще следя :wave:

Тези сонди, които те плашат няма как да накарат колата ти да прекъсне и угасне! Поправете ме ако греша. Провери си буксите на датчиците и клапите както те посъветваха по-горе, като само ме притеснява буксата за диагностиката, по-добре не я пипай! И наистина попрочети линка с темата от petio_bmw - няколко човека имахме този проблем!
Мore pride to building an engine than to swap a better one!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: СофиJah
Пол: Мъж
Кара: го на М3мицин
Мечтае да кара: Е36 М3

Мнение от Neeky » 09 Мар 2009, 22:44

А бе мисля, че са те защото нали служат за преценка според изгорелите газове, каква гориво-въздушна смес е влязла в цилиндъра.Предвид това,че са две (повтарям се вече :) ) за всеки 3 цилиндъра мисля,че една от двете бърка информацията и спира 3 цилиндъра,започва да прекъсва и после загасва.А когато върнеш ключа за да запалиш пак хваща информация и спира да прекъсва за малко.Все пак ще проверя и датчиците, за да видя дали не са хванали от оная зелена гняз.Важното, е че яко им се кефя и на двете :owned: и ще си продължавам да си пея заедно с тях на 5999 оборота за да си живея както трябва живота :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 10 Мар 2009, 12:24

При мен е същия проблем и се оказа датчик на коляновия вал като я закарах на диагностика. Човека видя и датчика на разпределителния вал и се оказа, че скоро и той ще даде фира. Така, че ми предстои покупка на 2 датчика......

Забравих да спомена, че съм с М52
Ако гледате схемата на realoem единия се казва crankshaft - на коляноеия вал, а другия - camshaft - на разпределителния вал.
Power is nothing without control...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: СофиJah
Пол: Мъж
Кара: го на М3мицин
Мечтае да кара: Е36 М3

Мнение от Neeky » 10 Мар 2009, 21:29

То си стана ясно,че ще се ходи първо на диагностика и тогава ще се заемам с някакво действие :) .Благодаря на всички за мненията и когато намеря решението на проблема ще напиша много точно какво, как и за колко пари се сменя, прави и т.н. Форумчето си е страшна работа. Много ме кефи.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: kazanlak
Пол: Мъж
Кара: BMW 320

Мнение от dobri02 bmw » 10 Мар 2009, 22:51

провери си датчика за температура на двг. и клапана,които регулира празния ход

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: СофиJah
Пол: Мъж
Кара: го на М3мицин
Мечтае да кара: Е36 М3

ЧЕ

Мнение от Neeky » 02 Май 2009, 11:04

:have one: :ahah: :lalala: :driving: Момчета най-накрая след толкова много време и :ranting: успях да се преборя с паричната криза и си закупих датчика на коляновия вал.Той веднага беше сменен и съм минал около 150км без да има никакво прекъсване.Малко е гаден за смяна,но пък си заслужаваше.Все едно се качих на друга кола.Искам специално да благодаря на колегата RFBM,който ми помогна да си разреша проблема.И ме спря да си купя някои безмислени части.БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА.За тези който незнаят датчика струва 185.96лв. :P в ДАРУКАР-ОРИГИНАЛДЪ.Смяната я прави брат ми и немога да ви кажа колко пари е,но в сервиз ще ви вземат около 50-тина лв. Изключете минуса (масата) на акумулатора. За смяната се сваля кутията на въздушния филтър. След това демонтирате виското и дифузьора на радятора (това с виското е по желание или ако е запекал, за да има място за бъркане) След това развивате болтчето на датчика с шестограм № 5. На тялото на термостата има пластмасов държач за кабела, на въпросния датчик, с две метални щипчици. Демонтирайте внимателно щипчиците и извадете държача, а след това и самия кабел. Проследете кабела на датчика до буксата (при М52 точно под всмукателния колектор, при М50 ниско долу на блока, под колектора разбирасе. ВНИМАВАЙТЕ КОГАТО ВАДИТЕ БУСАТА, ИМА ЕДНО ПРОЗРАЧНО СИЛИКОНЕНО УПЛЪТНЕНИЕ) Накрая Ви предстои сглобяване по обратен ред. ;) Ще се постарая да кача снимки за по-ясна представа. :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook