Дебитомер ... проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Дебитомер ... проблем
Та значи намерих нужното ми инфо за рециклаж на дебелия дето мери , обаче болтчетата на платката нямат развиване
Мога ли да закривя плъзгача или ша стане проблем ако го направа ...
п.п и ако може СТЕЕН ми обеща да разясни за трудното палене и дебелия...
п.п2 П1 и П4 от куплонга за диагностика ли са кадето казваш че се мери (пак към СТЕЕН ) ... даваите съвети по възможност от опит


Мога ли да закривя плъзгача или ша стане проблем ако го направа ...
п.п и ако може СТЕЕН ми обеща да разясни за трудното палене и дебелия...
п.п2 П1 и П4 от куплонга за диагностика ли са кадето казваш че се мери (пак към СТЕЕН ) ... даваите съвети по възможност от опит


- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%EC%E5%F0
Тва е ама нз как да го дам като линк само да цъкнеш на него
п.п а то станало ...
Тва е ама нз как да го дам като линк само да цъкнеш на него

п.п а то станало ...

- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
аз моите ги развих като ги разпробих с една танка боргия и набих ватре едно 4етвартито жилезце и после с клещите

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Тва с боргията ме е малко страх да не напраа беля ...
кажете си мнението за искривяване на плъзгача...
кажете си мнението за искривяване на плъзгача...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Това с плъзгача е малко кофти, няма да уцелиш натиска след това, коет няма да е важно ако е опит. До колкото се сещам "бита" за отверката трябваше да е Pz1, но и с него успеха не е 100%, понякога се късат болтовете. Керамична е само платката с резисторите иначе подложката е метална. Отворите се разширяват или правят така, че да позволят преместване на платката под плъзгача на не вкопано място. Опитай се да не разместваш пружината (спираловидната) както и оригиналното положения на плъзгача за да ти е по-лесно с запалването накрая. Последните също се рагулират, но е голяма играчка и много бензин.
Давай смело не бой се, само да не плъзнеш бургията в/у платката, тогава............ Ако е гърмял от газово може да се прехвърли платката на друг корпус, но заедно със спираловидната пружина(тя си е специфична за всяка кубатура). Всичко това е правено и карано доста време без ядове, като махнем тези по настройката накрая.Тва с боргията ме е малко страх да не напраа беля
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
колега,това с гърменето от газовото,уврежда ли нещо друго освен че го разкапсулово,щото аз моя го капсуловах на ново,и искам да знам дали има някъкви други странични ефектиLenco написа:Това с плъзгача е малко кофти, няма да уцелиш натиска след това, коет няма да е важно ако е опит. До колкото се сещам "бита" за отверката трябваше да е Pz1, но и с него успеха не е 100%, понякога се късат болтовете. Керамична е само платката с резисторите иначе подложката е метална. Отворите се разширяват или правят така, че да позволят преместване на платката под плъзгача на не вкопано място. Опитай се да не разместваш пружината (спираловидната) както и оригиналното положения на плъзгача за да ти е по-лесно с запалването накрая. Последните също се рагулират, но е голяма играчка и много бензин.Давай смело не бой се, само да не плъзнеш бургията в/у платката, тогава............ Ако е гърмял от газово може да се прехвърли платката на друг корпус, но заедно със спираловидната пружина(тя си е специфична за всяка кубатура). Всичко това е правено и карано доста време без ядове, като махнем тези по настройката накрая.Тва с боргията ме е малко страх да не напраа беля

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
колега ако не се чувстваш сигурен в това което правиш по добре помисли да имаш и план Б,щото доста често опитите с дебитомерите завършват неуспешно 

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Не колега колата не е гърмяла не е имала никога газ....
тва 4е там платката е метална ме обнадеждава 4е мои да пробвам с бургия.....
не разбрах каде обаче се прават замерванията ако някои знае нека сподели ...
тва 4е там платката е метална ме обнадеждава 4е мои да пробвам с бургия.....
не разбрах каде обаче се прават замерванията ако някои знае нека сподели ...

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
това е за джетроник... до колкото знам на мотроник дебитомера е различен. най-малкото нивата на единия за cmos (0-12v), а на мотроника са ttl (0-5v)? както и мотроника има темп. сензор вътре в дебиомера, а не преди него. замерванията ако се загледаш на моята снимка съм написал на нея къде са буквичките(аз съм си избрал места по платката, не са на буксата)
а това бях намерил в bosch esi tronic (пиновете са номерирани на самия дебитомер... като погледнеш в буксата ще видиш цифричките)
пин 2-5 (клапата) - 8-2500 ома
пин 1-5 (???)- 300-550 ома
пин 3-5 (потенциометъра за CO на празен ход) - 0-30 ома
пин 4-5 (темп сензор)- 15-30 градуса = 1.3 - 1.6 Кома
при мен данните се разминаваха, обаче
важна подробност е да не си играш с потенциометъра
( така и не разбрах дали играе няква роля на кола с ламбда... )щото после само на газ анализатор може да се настрой и то от някой, който знае какво да гледа. същото важи и за натягането на пружината
на старата ми Е30ка го барнаха тва... беше голяма драма докато намеря някой да го настрой обратно.
недей да кривиш нищо, в никакъв случай! ако не можеш да свалиш болчетата намери някой стругар... със сигурност ще имат необходимите инструменти(някви тъпни с обратна резба се навиват). местиш платката така, че иглата да попада само на здрава повърхност, затягаш и даваш газ
може да пръснеш и някакъв смазващ спрей за потенциометри. абе 3 пъти мери и един път режи... не е кой знае каква философия. обикновенно дебитомера се износва точно където седи иглата като двигателя е на празен ход... като го оправиш ще се изненадаш колко по-мазно ускорява и колко по равномерен е празния ход
аз не можах да развия 1 и ми писна и завъртях платката около него... но най-добре ще стане ако успеш да отвиеш всички.
за трудното палене при мен беше от помпата. когато не палеше просто не идваше бензин до дюзите... въртя, въртя и налягането идва изведнъж. така че може би искаш да си измериш налягането на горивото и ще стане ясно... регулатор ли е, помпа ли е, релето на помпата ли...
това е общо взето, което си спомням... успех
ще се радвам ако някой ако може да допълни нещо

а това бях намерил в bosch esi tronic (пиновете са номерирани на самия дебитомер... като погледнеш в буксата ще видиш цифричките)
пин 2-5 (клапата) - 8-2500 ома
пин 1-5 (???)- 300-550 ома
пин 3-5 (потенциометъра за CO на празен ход) - 0-30 ома
пин 4-5 (темп сензор)- 15-30 градуса = 1.3 - 1.6 Кома
при мен данните се разминаваха, обаче

важна подробност е да не си играш с потенциометъра


недей да кривиш нищо, в никакъв случай! ако не можеш да свалиш болчетата намери някой стругар... със сигурност ще имат необходимите инструменти(някви тъпни с обратна резба се навиват). местиш платката така, че иглата да попада само на здрава повърхност, затягаш и даваш газ


аз не можах да развия 1 и ми писна и завъртях платката около него... но най-добре ще стане ако успеш да отвиеш всички.
за трудното палене при мен беше от помпата. когато не палеше просто не идваше бензин до дюзите... въртя, въртя и налягането идва изведнъж. така че може би искаш да си измериш налягането на горивото и ще стане ясно... регулатор ли е, помпа ли е, релето на помпата ли...

това е общо взето, което си спомням... успех

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Благодарско за пълното инфо... Та значи релетата са сменени
остава да вида налягането как е ,а за дебита вече всичко е ясно ...
Обаче имам още 1 мн ламерски въпрос
как да сваля буксата щото откачих .... повече сила ли тряа нз напрао... Първо завъртам кран4ето да освободи ама не излиза
п.п Версията на мотроника ква беше 1.3 ли ?
остава да вида налягането как е ,а за дебита вече всичко е ясно ...
Обаче имам още 1 мн ламерски въпрос

как да сваля буксата щото откачих .... повече сила ли тряа нз напрао... Първо завъртам кран4ето да освободи ама не излиза

п.п Версията на мотроника ква беше 1.3 ли ?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
развитие нещо ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани