VP44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Сега стискам палци тия "специалисти" от БОШ сервиза да ми се обадят скоро време и да кажат, че колата е готова, защото втори ден висят над нея и не могат да разберат проблема
Ако не успеят да я направят (което ще е голям срам за тях) я взимам и бащата ще я разглабя явно 


BMW only!
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Колеги помпата ми умря:).На празен ход започна да мени оборотите и след като загасих колата повече не запали.Най-вероятна диагноза засега е електрониката.Някой може ли да ми каже номер на БОШ на тази платка върху помпата?Ще бъда много благодарен.
IvaN66 написа:Колеги помпата ми умря:).На празен ход започна да мени оборотите и след като загасих колата повече не запали.Най-вероятна диагноза засега е електрониката.Някой може ли да ми каже номер на БОШ на тази платка върху помпата?Ще бъда много благодарен.
Номера на платката не ти върши никаква работа. Номера на корпуса на помпата ти трябва ако търсиш друга електроника. Ако я правиш с нова електроника ще трябва да се свали цялата помпа и е около 1000-1400лв. а ако правиш старата електроника ще е около 450лв.Ако те интересува може да ти дам два три телефонни номера и да си направиш колата дали по скъпия или евтиния начин.
IvaN66 написа:Колеги помпата ми умря:).На празен ход започна да мени оборотите и след като загасих колата повече не запали.Най-вероятна диагноза засега е електрониката.Някой може ли да ми каже номер на БОШ на тази платка върху помпата?Ще бъда много благодарен.
Хващай поялника и започвай да видим дали ще стане

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
plamen_hh написа:Според мене става има логика даже и на място може да си я ремонтираш според мене стига да си доста сръчен
Също така колата да те за*бе по средата на нищото и случайно да разполагаш с този транзистор и поялник и т.н.

В темата видях и моя проблем нарушен аванс изпушване бяло в следствие на ражда в долната част на корпуса на помпата
до колкото гледах ся схемите там се намира някакъв авансов цилиндър
Сега започва да ме човърка отвътре дали да разглобя да видя дали има ръжда
За това което липсва на втората снимка става въпрос .





За това което липсва на втората снимка става въпрос .
Последна промяна plamen_hh на 06 Мар 2009, 0:17, променена общо 1 път
plamen_hh написа:В темата видях и моя проблем нарушен аванс изпушване бяло в следствие на ражда в долната част на корпуса на помпатадо колкото гледах ся схемите там се намира някакъв авансов цилиндър
Сега започва да ме човърка отвътре дали да разглобя да видя дали има ръжда
По добре не пипай там ако не си в час че после няма да запалиш почти никога без да мине на стенд помпата, но сам си преценяваш колата си е твоя.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Ръжда се съмнявам, както знаеш аз точно този клапан сменях и тогава ти писах за него. Ама 1000% после се минава през стенд, и има настройки, ваденето и почистването не знам как ще се отрази
ако вече не си пробвал. Иначе от как смених този клапан няма следа от пушек а върви като светкавица
За колегата с проблема!!! Иди в сервиз на Бош не винаги е електрониката!!! Може този клапан да е изгорял и край няма кой да подава "високото налягане" към двигателя. Кофти е че ако не ги познаваш ще ти кажат електрониката е, и честито 700лв. + сваляне качване още 150лв. но ако си сигурен че е този транзистор съвет от мен дай 150 лв. за сваляне качване че тази запойка само 1 пат ще можеш да се пробваш и ако не стане а проблема е само в него, става мн лошо нова електроника пфуууу 950лв май беше последно


За колегата с проблема!!! Иди в сервиз на Бош не винаги е електрониката!!! Може този клапан да е изгорял и край няма кой да подава "високото налягане" към двигателя. Кофти е че ако не ги познаваш ще ти кажат електрониката е, и честито 700лв. + сваляне качване още 150лв. но ако си сигурен че е този транзистор съвет от мен дай 150 лв. за сваляне качване че тази запойка само 1 пат ще можеш да се пробваш и ако не стане а проблема е само в него, става мн лошо нова електроника пфуууу 950лв май беше последно

- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Не знам,днес ще я закача на компа да видим какво ще покаже.Ако е помпа сваляме я и ще я изпратя в Бош сервиз.Мисля,че трябва да й се направи пълна ревизия.Нищо чудно лекото забиване да е било следствие на помпата.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:Отказах се да я отварям сега ще пробвам да карам с повече добавки и бензин в нафтата може да се оправи
Пробвах с бензин в нафтата преди да сменя авансовия клапан но уви нямаше подобрение
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани