търся съвет за окачване на Е 36 компакт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
търся съвет за окачване на Е 36 компакт
Колеги здравейте!
Отдавна не ми се е налагало да пиша за проблем ,но май дойде момента и това да направа .
Та да си дойдеме на думата трябва да права предница
майстора ми предложи да ми сложи танпони на носачите и да рециклира шарнирите какво бихте ми препорачали
имама и друго оказа се.че тампоните на задния мост май са заминали! Каква марка бихте ми препорачали?
Възможно ли от това че са заминали тези тампони да ми е клекнала малко задницата играят ли някаква роля макар и малка ?
Благодаря предварително!
Отдавна не ми се е налагало да пиша за проблем ,но май дойде момента и това да направа .
Та да си дойдеме на думата трябва да права предница
майстора ми предложи да ми сложи танпони на носачите и да рециклира шарнирите какво бихте ми препорачали
имама и друго оказа се.че тампоните на задния мост май са заминали! Каква марка бихте ми препорачали?
Възможно ли от това че са заминали тези тампони да ми е клекнала малко задницата играят ли някаква роля макар и малка ?
Благодаря предварително!
Последна промяна ALEX_DJ на 05 Мар 2009, 1:47, променена общо 1 път
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
ALEX_DJ написа:кат ще е ново каква марка да е ? аз и това питам
а за това че го е сложил германеца естествено е че играе роля обаче питам дали може да играе роля и във височината на задницата това е въпроса аз че ще ги сменя то е ясно просто нз дали ще се вдигне и ще застане както трябва
колега при е36 има визуална измама че задницата е по- ниска а предницата е косачка .. заради калниците е... ако искаш стойка сложи си едни спортни пружини и амортесиори

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
LEMFODER - за шарнири 35-40 лв бройка(външни), за тампони има обява в подава http://bmwpower-bg.net/forums/profile.p ... ile&u=3502 , пиши на този колега.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
ALEX_DJ написа:кат ще е ново каква марка да е ? аз и това питам
а за това че го е сложил германеца естествено е че играе роля обаче питам дали може да играе роля и във височината на задницата това е въпроса аз че ще ги сменя то е ясно просто нз дали ще се вдигне и ще застане както трябва
шарнири ЛЕМФЬОРДЕР, а иначе външния шарнир няма как да се рециклира, защото повечето пъти му се разбива тампона, а иначе за задницата най вероятно са ти омекнали пружините и затова е "клекнала"
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Приятел, аз преди 3 месеца сменях шарнири с носачи. Разликата в цената беше 40 лв ако се рецеклират шарнирите. . . не си струва за такова възлово място да се пестят пари. Вземи си нови и да ти е мирна главата. Марката не е чак толкова определяща. отзад и на мен ми потропва компота, но още май не му е време та немога да ти кажа. иначе май на компотите не им се регулира задния мост и с времето се разкрачва колата и гумите седят малко наклонени навътре.
- trelos1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: сливен
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 316 компакт
- Мечтае да кара: М3 Е-46
колега не се занимавай с рецеклирания защото ще ти излезе по скъпо.марката е само една "MOOG".две години карам с такива тампони,шарнири,накрайници и биелетки.смених и разпределителен жал,кобили4ки и повдига4и с "MOOG" Може и да съм слу4ел на пратка но наистена са много надеждни.Не знам колегите на какво мнение са но според мен марката за 4асти на "ТРИТЕ БУКВИ" е една "MOOG"
наистина разликата в цената ново и рециклирано е не кой знае колко ,но до колкото се допитах ако е кадърен майстора е много по добър вариант от новото.Само да подчертая че попитах човек който е офроуд състезател ми казва че рециклиран е по добър вариант и издаржат повече от колкото нов !
И се си мисля че е достоверен източник поради простата причина ,че не се занимава от вчера с това и ми е добър приател
И се си мисля че е достоверен източник поради простата причина ,че не се занимава от вчера с това и ми е добър приател
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
колега с колко цолови джанти ще караш, че те притеснява издържливостта ? На моята от както съм я взел не съм сменял шарнири, а съм я карал със 16" и после със 17" със супер ниски гуми на 40. Нямах никакви проблеми, взимай нови и не му мисли.
ALEX_DJ написа:наистина разликата в цената ново и рециклирано е не кой знае колко ,но до колкото се допитах ако е кадърен майстора е много по добър вариант от новото.Само да подчертая че попитах човек който е офроуд състезател ми казва че рециклиран е по добър вариант и издаржат повече от колкото нов !
И се си мисля че е достоверен източник поради простата причина ,че не се занимава от вчера с това и ми е добър приател
колега външните шарнири на Е36 нямат нищо общо със тези на твоя офроуд приятел

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани