компресия като на бензин?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

компресия като на бензин?

Мнение от kasabov » 04 Мар 2009, 23:39

колеги , какви може да са причините компресията ми да е като на бензин? Клапани, нещо?

мерси

ПС вярно ли е, че като е ниска компресията мотора върви повече :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 05 Мар 2009, 10:00

Майстора каза, че е дала към 20 компресия. Не знам подробности все още. Иначе колата върви и то доста. Проблемът и е, че на място като се остави и почва да пуши. Днес пак ще я мери. Ще пиша после. Но какви може да са причините, сигурно ще трябват много пари. ... :(

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 05 Мар 2009, 10:15

На 320д дават минимална компресия 19 - ако е по надолу значи има износване в съответния цилиндър... Иначе нормално е около 25... На бензина е 11, така че майстора ти да попрочете малко преди да те плаши... ;) Иначе без да се плашиш - ако ти е такава компресията, това означава че си близо до основен ремонт на двг...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Мар 2009, 15:35

Ако на всичките цилиндри им е равна компресията няма проблеми ;) :D И между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 05 Мар 2009, 15:43

а каква е разликата? в смисъл аз не разбирам много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 05 Мар 2009, 16:08

едното е съотношение между 2 обема а другото налягането което се полу4ава когато буталото е в горна мъртва (компресия му викат)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Мар 2009, 16:45

То имаше и формула как да изчислиш от компресията какво е съотношението на сгъстяване обаче я забравих вече :D

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 05 Мар 2009, 23:22

plamen_hh написа:Ако на всичките цилиндри им е равна компресията няма проблеми ;) :D И между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика :D


Викаш и на 4-те цилиндъра ако е под минималната стойност на износване нема грижи, а? :mhihi: Те така един колега с компресия 6, при минимална 7.5 за 320и му харчеше 3/100, ама масло... ;) Докато не направи основен ремонт не беше много безгрижен да ти кажа... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 05 Мар 2009, 23:44

Biankonero написа:
plamen_hh написа:Ако на всичките цилиндри им е равна компресията няма проблеми ;) :D И между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика :D


Викаш и на 4-те цилиндъра ако е под минималната стойност на износване нема грижи, а? :mhihi: Те така един колега с компресия 6, при минимална 7.5 за 320и му харчеше 3/100, ама масло... ;) Докато не направи основен ремонт не беше много безгрижен да ти кажа... ;)


Едва ли колегата plamen_hh имаше това предвид и естествено че не трябва да е под минимума, но определено най-важното е е да няма почти никакво разминаване между стойностите на компресията в цилиндрите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

Компресия

Мнение от RadioDJ » 05 Мар 2009, 23:58

На бензинов мотор компресията трябва да е 1.3 по степента на сгъстяване. Разбира се това е относително . Компресия 12-14 е нормална за степен на сгъстяване над 9:1. Разликата между цилиндрите трябва да е + - 10% . За дизел важи същото, като нормалната компресия е 25-30. Мери се на загрял мотор. На студен показанията винаги са по-оптимистични заради по-плътното масло, студените сегменти и тн. За недостатъчна компресия причините са адски много - от незатварящи клапани до запекъл/счупен сегмент, изнсосване на бутално-цилиндровата група, изпуснала гарнитура на главата и какво ли още не. Само с мерене на компресия не може да се разбере точно какъв е проблема с пушене на двигател.
Forced induction means torque,
torque means fun.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 06 Мар 2009, 0:03

Като е ниска компресията мотора върви по-бързо към умирачка най-вече.:shock:


компресията и степента на сгъстяване са различни понятия, но много свързани заради физичните закони за свиването на газовете, което е съпроводено с отделяне на топлина. :D
Forced induction means torque,
torque means fun.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 06 Мар 2009, 1:24

Благодаря колеги за инфото, ще пиша като има развитие. Интересно, но маслото не го пипа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Мар 2009, 1:47

kasabov написа:Благодаря колеги за инфото, ще пиша като има развитие. Интересно, но маслото не го пипа.

Това имах впревдид защото каза че си върви и няма проблеми затова ти казах че ако си е еднаква компресията във всички цилиндри няма да имаш грижи то ако ти е заминал мотора почва да гори много масло надува в картера и така ;) Пък за колегата по нагоре има разлика в компресията на различните мотори особено на дизел и турбодизел ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook