компресия като на бензин?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
компресия като на бензин?
колеги , какви може да са причините компресията ми да е като на бензин? Клапани, нещо?
мерси
ПС вярно ли е, че като е ниска компресията мотора върви повече
мерси
ПС вярно ли е, че като е ниска компресията мотора върви повече

- Гост
-
На 320д дават минимална компресия 19 - ако е по надолу значи има износване в съответния цилиндър... Иначе нормално е около 25... На бензина е 11, така че майстора ти да попрочете малко преди да те плаши...
Иначе без да се плашиш - ако ти е такава компресията, това означава че си близо до основен ремонт на двг...

- Гост
-
plamen_hh написа:Ако на всичките цилиндри им е равна компресията няма проблеми![]()
И между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика
Викаш и на 4-те цилиндъра ако е под минималната стойност на износване нема грижи, а?



- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Biankonero написа:plamen_hh написа:Ако на всичките цилиндри им е равна компресията няма проблеми![]()
И между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика
Викаш и на 4-те цилиндъра ако е под минималната стойност на износване нема грижи, а?Те така един колега с компресия 6, при минимална 7.5 за 320и му харчеше 3/100, ама масло...
Докато не направи основен ремонт не беше много безгрижен да ти кажа...
Едва ли колегата plamen_hh имаше това предвид и естествено че не трябва да е под минимума, но определено най-важното е е да няма почти никакво разминаване между стойностите на компресията в цилиндрите.

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Компресия
На бензинов мотор компресията трябва да е 1.3 по степента на сгъстяване. Разбира се това е относително . Компресия 12-14 е нормална за степен на сгъстяване над 9:1. Разликата между цилиндрите трябва да е + - 10% . За дизел важи същото, като нормалната компресия е 25-30. Мери се на загрял мотор. На студен показанията винаги са по-оптимистични заради по-плътното масло, студените сегменти и тн. За недостатъчна компресия причините са адски много - от незатварящи клапани до запекъл/счупен сегмент, изнсосване на бутално-цилиндровата група, изпуснала гарнитура на главата и какво ли още не. Само с мерене на компресия не може да се разбере точно какъв е проблема с пушене на двигател.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
Като е ниска компресията мотора върви по-бързо към умирачка най-вече.
компресията и степента на сгъстяване са различни понятия, но много свързани заради физичните закони за свиването на газовете, което е съпроводено с отделяне на топлина.

компресията и степента на сгъстяване са различни понятия, но много свързани заради физичните закони за свиването на газовете, което е съпроводено с отделяне на топлина.

Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
kasabov написа:Благодаря колеги за инфото, ще пиша като има развитие. Интересно, но маслото не го пипа.
Това имах впревдид защото каза че си върви и няма проблеми затова ти казах че ако си е еднаква компресията във всички цилиндри няма да имаш грижи то ако ти е заминал мотора почва да гори много масло надува в картера и така


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани