Разлика в теглото 4 и 6 цилиндъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
Разлика в теглото 4 и 6 цилиндъра
Колеги откъде идва разликата в теглото на 318is и 320i, защото сега се поразчетох в оригиналната книжка и според нея 318ис е 1240кг, a 320 е 1315кг. Разликата в теглото на двигателите няма 20кг, диференциалите доколкото ми е известно са еднакви..с скоростната незнам как са нещата.. Има ли някакви разлики в самото купе, че бая килограми ми се губят 

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Разлика в теглото 4 и 6 цилиндъра
deemov написа:Колеги откъде идва разликата в теглото на 318is и 320i, защото сега се поразчетох в оригиналната книжка и според нея 318ис е 1240кг, a 320 е 1315кг. Разликата в теглото на двигателите няма 20кг, диференциалите доколкото ми е известно са еднакви..с скоростната незнам как са нещата.. Има ли някакви разлики в самото купе, че бая килограми ми се губят
6 цилиндровия е по тежък с повече от 20 кг

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Разлика в теглото 4 и 6 цилиндъра
Теглото на двигателите без спомагателни агрегати и работни течности е: М50- 137.2 кг, М52- 107 кг, М42- 98 кг. Шестаците събират с около 2.5 кг повече моторно масло и 3 кг антифриз. Имат в повече- 2 запалителни свещи и кабели към тях, 2 тръби от генерацията /по-тежки с 0.7 кг/, по-масивни са демпферната шайба /с около 1 кг/, маховика /1.13 кг/, акумулатор /около 2-3 кг/ и някои други неща, за които не се сещам. Като теглиш чертата ще сметнеш само от тук изброените неща 320i по-тежък с 50 кг от 318 is.
При is-ките не знам как е но като гледах веднъж нагледно разликата в окачането на 318-ска и на старата ми 325-ца имаше видима разлика в якостта (сиреч на по-дебели) на различни елементи от окачването.
Не съм 100% сигурен но нека по-запознатите да кажат.
Има и разлика в дисковете и спирачните апарати.
Не съм 100% сигурен но нека по-запознатите да кажат.
Има и разлика в дисковете и спирачните апарати.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Kris написа:При is-ките не знам как е но като гледах веднъж нагледно разликата в окачането на 318-ска и на старата ми 325-ца имаше видима разлика в якостта (сиреч на по-дебели) на различни елементи от окачването.
Не съм 100% сигурен но нека по-запознатите да кажат.
Има и разлика в дисковете и спирачните апарати.
Разлика в окачването между 318is и 320i няма. 325-328ците са с по-масивно окачване.
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
карданите не са еднакви и аз незнам защо,на моита има голям обръч до скоростите ,а на 320 не.А коя бяга повече 

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BT9028BA написа:petio_bmw 318is написа:А коя бяга повече
Нито една от двете - 20-ка и ИС са умрели отвсякаде
Много добър повод за катанец


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани