Гасне в движение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: пО сВеТа и у нАс
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe
Мечтае да кара: M-ki :D

Мнение от BMW ///MPower » 03 Мар 2009, 23:38

strahinovd написа:В такъв случай да я карам при някого да ги проверява тези неща или няма смисъл от диагностика, така ли? Мислите ли, че си струва да я проверят все пак или да не си харча парите?


Ясен е човека :D

Виж в раздела на е36 мисля че доста хора са харесали работата на Яската ;) 8)
МЪДРЕЦЪТ СОЧИ ЛУНАТА, А ГЛУПАКЪТ ГЛЕДА В ПРЪСТА МУ !!!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 03 Мар 2009, 23:44

ned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.



Тук колега говорим за коли не за Митсубишита разнни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 03 Мар 2009, 23:47

ТРСТ написа:Не съм запознат с бензиновите мотори на БМВ,но ще споделя мнението си,защото имах абсолютно същия проблем преди десетина години с друг автомобил.Оказа се нещо много просто,но се диагностицира трудно.Някой по-горе беше писал да се проверява когато колата не работи,но тогава кое по-напред.БУБИНА.Студена работи.Като загрее дава на късо в първичната намотка (междувитково късо).След като изстине започва да работи.Няма да споменавам каква беше колата,защото най малкото някои ще се посмеят здраво.


Да не е Вартбург?????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 04 Мар 2009, 23:02

Makarov 2 написа:
ned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.



Тук колега говорим за коли не за Митсубишита разнни

Колега,тук не съм съгласен!Да кажеш,че BMW е автомобил,а Mitsubishi-кола-може,просто защото са различен клас автомобили.Но, Mitsubishi изобщо не спада къп категорията "Някакви"!Бих казал,че е доста добра,а също и стара марка!Е.........да!Както виждаш,продадох го и сега съм с "кола".Напоследък обаче,си задавам въпроса 16 годишно BMW колко"пари" струва и някои броят ли го за такова?Имам предвид това,че когато го купих преди година,още не бяха толкова много,щото не бяха все още чак толкова евтини.Никой не смееше да ми присветва,щото примерно съм му сякъл пътя,за свирене изобщо дума да не става!А сега вече Е36 е станал направо масов автомобил и няма абсолютно никакъв респект от него на пътя!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 05 Мар 2009, 12:58

Имах същия проблем (само дето карам на газ). Оказа се, че системата не била добре обезвъздушена и антифриза заминал. Газовото замръзнало в студовете и не пуска гориво в двигателя (което ми е спасило двигателя). Сега всичко е ок. Но моят съвет е да идеш на диагностика в Дару. Във Варна знам, че струва около 80 лева цялостната диагностика. Успех и дано е нещо дребно.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от strahinovd » 05 Мар 2009, 18:30

Някакви координати на Ясен а и на други хора, които могат да ми помогнат, ще можете ли да ми дадете? Благодаря!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook