Катализатор проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 11.02.2009

Катализатор проблем

Мнение от RAFA » 25 Фев 2009, 0:03

Зная че може да е говорено по тази тема но спешно ми триабва мнението ви моля... :| на моята Катализатора е до самия двигател и от това че сам я карал запушена чак ауспоха се е цепа и от днес като 1.6 работи много зле неварви... ужас..та по темата та сега като го махна 6те има ли проблеми незнам кво да права наплашихаме с някакви ланда сонди и такива неща....а и направо ме убиха със сумата от 300лв за махане и слагане на резонанс и незная кво да права а А така немога да я карам мно е зле ????
Последна промяна RAFA на 04 Мар 2009, 10:29, променена общо 1 път
Само разбирачи в тоя форум...80% Инжинери на BMW

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Фев 2009, 0:15

Аз знам, че без катализатора ламбда сондите ще заминат много бързо... не знам като сложат резонаторното гърне дали ще ги пази, това трябва да ти каже майстор или някой, който е махал катализатора на този мотор...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Re: Голям проблем

Мнение от kaspar_ivo » 25 Фев 2009, 5:47

RAFA написа:Зная че може да е говорено по тази тема но спешно ми триабва мнението ви моля... :| на моята Катализатора е до самия двигател и от това че сам я карал запушена чак ауспоха се е цепа и от днес като 1.6 работи много зле неварви... ужас..та по темата та сега като го махна 6те има ли проблеми незнам кво да права наплашихаме с някакви ланда сонди и такива неща....а и направо ме убиха със сумата от 300лв за махане и слагане на резонанс и незная кво да права а А така немога да я карам мно е зле ????


Каде са ти обявили тази сума баси?? Преди 2 седмици бях на сервиз и ми казаха че катализатора ми е заминал... незнам дали е това просто под колата 1-вото гърне трака много гадно... и ми казаха че това е катализатора и няма никакъв проблем да го махна. В Крафт ми казаха че е 100 кинта а един приател ми каза че даже трябва да ми го сменят без пари тъй като катализатора струвал 80-100 лв защото вътре имало платина... а за ламбдите нищо не ми казаха и едва ли са си го спестили говоря за момчетата в сервиза зашото са мн пекани и правят само бмв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от kitenov » 25 Фев 2009, 9:07

здравеите до сега сам имал 3 бмв та и като отида някаде в сервиз относно проблеми по горивната система това са парвите думи на "маисторите" ако мога така да ги нареча ооооо КАТАЛИЗАТОРА ТИ Е ЗАМИНАЛ без да имат конкретни обяснения по въпроса та следното ако катализатора е заминал се осешта много лесно палиш колата заставаш зад нея около една минута и ако ти залюти на очите или има не приятна миризма значи е заминал но ако тези признаци се осештат много слабо значи всичко е наред и няма нужда да го сменяш .Оказва се че въпросните маистори след изкормване или унищужаване на катал. го придават в пунктове и си прибират парата + труда на твои гръб .Онзи ден същият случаи карам дизел и отивам да ми сменят маслото и веднага катализатора е заминал естествено реакцията ми беше агресивна казах на маистора че без да искам ще му замине главата.Мя съвет към теб е отиди в наи близкия пункт за ГТП ако имаш познати още по добре и ги накараи да ти извадат нормите на твоя модел след това да ги сравнат с тези по каталог в зависимост от възраста на автомобила и ако се окаве че ката. е свършел тогава ми се обади ще ти кажа какво да направиш .Благодаря за вниманието :)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Фев 2009, 9:28

Естествено, че ще го продадат майсторите катализатора - като няма кой да им каже след махането да го намеря в багажника... ;)
А иначе не знам дали сте карали с този мотор - M52TU, та да го "съветвате" колегата, но това, че без катализатор ще "изпече" ламбда сондите за отрицателно време е 100%... а са 4 и са по 250лв едната... ;) Така че колега който ти го прави ясно му задай тия въпроси, и дали го е правил това на същия мотор, не на М50 или стария М52 примерно... ;) Пиши какъв е резултата после...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Фев 2009, 12:25

имаше някакви теми тук, че специално на бензиновите 320 бил почти вечен... не съм запознат
иначе на мен ако ми обявят сума от 300лв за махане на катализаторите и добавяне на резонаторно гърне ще ми се стори съвсем нормална т.е. такава беше сумата в Крафт за някои колеги

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 25 Фев 2009, 12:33

а има ли проблем при махнат катализатор на "стария" мотор които е М52 с единия вАнус 97' как мислите ?:)
и колко сонди са там, след като при М52ТУ са 4 :shock: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 11.02.2009

Мнение от RAFA » 25 Фев 2009, 12:53

ще го махна колеги друг варянт няма...лошото е че е до самия двигател и ще се разкачи половината кола :confused: така е думата де но и така немога да остава работи мно зле а и нагрева много от пред а на зад вси4ко е студено ... като го махна ще пиша за резолтата дано е по добре :)
Само разбирачи в тоя форум...80% Инжинери на BMW

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 25 Фев 2009, 14:06

BMW-E39 написа:а има ли проблем при махнат катализатор на "стария" мотор които е М52 с единия вАнус 97' как мислите ?:)
и колко сонди са там, след като при М52ТУ са 4 :shock: :mhihi:


Дали има проблем не знам, иначе там са 2 сондите, а при М52TU - 2 отпред и 2 отзад, като са точно след колектора, и с махането на катализатора няма никакво съпротивление и филтрация и изходящите газове правят сондите на пържени картофки... Може би с поставянето на резонаторно гърне да се постига някакъв подобен ефект - не съм слагал и затова не съм се интересувал и не знам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Фев 2009, 13:04

мерси колега :)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.08.2008

Мнение от afrikalion » 03 Мар 2009, 13:03

аз съм чул че ако се махнат катализатурите на тоя мотор които е с 4 сонди после става голяма манджа с компиутара и двигатела неработи като хората

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

здравеи колега

Мнение от narcosan » 04 Мар 2009, 0:13

бате аз на моита старата карах купе 320 е46 М Пакет направо го отрезах и сложих една траба само един стругар ми направи болт като на лан сондата и го заварих за трабата както сас катализатор минах и близо 80 000 и нямах проблеми докато не ми я гепиха после незнам Поздрави за това купе става вапрос
Последна промяна narcosan на 04 Мар 2009, 1:30, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 04 Мар 2009, 0:15

Колега ... извинявай за СПАМ-а/ОФФ-а ... но моля те оправи си заглавието ... заради заглавия като това не можем после да се оправим със търсачката ... опиши си проблема в заглавието а не само "Голям проблем" ами пострижи се и ще стане "малък" :D
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 11.02.2009

Мнение от RAFA » 04 Мар 2009, 10:32

Надявам се вече нети пречи заглавието ;) Иначе по темата махнах ги и колата е савсем различна направо супер...Надявам се сондите дане дават грешки но за сега всичко е 6 :D лошото е че 3 часа си играха и ме одраха от пари но това е друга тема...
Само разбирачи в тоя форум...80% Инжинери на BMW


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 04 Мар 2009, 20:41

няма да има проблем ако махнеш катализатора но без да ти махат ланда сондата !!! има тапаци (араби) които като ти махат катализатора и режат ланда сондата (кабелите се дават на късо и не отчита грешка но пък харчи гориво повече ) !!! внимавайте каде го махате !!! най добрия варянт е да отворат катализатора да извадат вътрешноста и да го затворат и да си остане така празен със ланда сонда !!! колата харчи по-малко и върви повече !!! карах 520и и като го махнах разликата беше огромна !!! във момента на Е46-цата 320д има 2 катализатора малък при изхода на мотора и голям отдоло! махнах само големия и разликата е огромна !!! върви мнооооо и харчи със около 1-1,5л по малко

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook