Закупуване на Е90 от Premium Selection - въпроси
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Ааа така може да.Мерси колега за доуточнението!Но така или иначе излизам прав,че всяко обслужване се плаща.
Просто колегата absix е дал парите предварително в такъв случай.И какво се оказва колега,че явно си по запознат с БМВ офертите,като пропуснеш тази дистанция от 500км. до инспекция,си го плащаш повторно ли обслужването?А и не те разбрах в по-горния пост,защо кола над 6 мес. излиза с двовн акциз?

X5 E70 написа:biohazard написа:absix написа:biohazard написа:Няма значение че колата е чисто нова,всяко едно обслужване се плаща!!
Я, пак?!
Без да се обиждаш, ама явно не си купувал нова или кола в гаранция, щото това което си написал е пълна глупост. Под "обслужване" имам предвид масло, филтри и стандартните там неща. Накладките, примерно, не ги броя.
Искаш да кажеш,че като отидеш на обслужване и ти сменят всичко необходимо което е за смяна и не плащаш нищо?Аз БМВ не съм купувал ново,щото не съм толкова богат че да си го позволя,но имам Форд Рейнджър който е все още в гаранция и миналата седмица ми взеха за масло,филтри,накладки и машинка за стъклото=870 лв.!!Имам доста приятели и познати с нови коли и за пръв път чувам да отидеш на обслужване и да не си го платиш!!Явно твоя случай е друг,може и да ти е включено обслужването в началната цена на колата,но не вярвам точно БМВ бг да се минат нещо с парите!
Точно така. Но има кур-капан - треа да са ти останали по-малко от 500 км по компа до обслужване за да ти е безплатно.
Отидеш ли по-рано или ако прескочиш тия 500 км си плащаш
Тва важи за коли купени от тех след 1.9.2007
Накладките и дисковете например не се покриват от Basic
Правилно

biohazard написа:Ааа така може да.Мерси колега за доуточнението!Но така или иначе излизам прав,че всяко обслужване се плаща.Просто колегата absix е дал парите предварително в такъв случай.И какво се оказва колега,че явно си по запознат с БМВ офертите,като пропуснеш тази дистанция от 500км. до инспекция,си го плащаш повторно ли обслужването?А и не те разбрах в по-горния пост,защо кола над 6 мес. излиза с двовн акциз?
Както ти казах си прав, нищо безплатно нема, еле па у бълХария
Да, включен си е в цената тоя Basic, в наши дни се печели от труд и резервни части, от обслужвания а не от маржа в цената на новата кола, затва си продават сервиза предварително, още с покупката на колата.
Da, но никой не си дава труда да ти обясни за тия 500 км, затва си я карам по квот каже компа, кат писне - баааам у сервиза, оправяйте се
Запознат съм с кур-капаните щот 9-та година се занимавам с нови камиони, в камионджийския бранш съм, работя за Renault
А акциза е такъв щот ,,държавата,, ни е такава, управниците също - до 150 Kwt е по 35 лв на kwt, над 160 вече по 60
Ако е под 6 месеца плащаш само разликата над 163 коня, ако е над 6 месеца плащаш на секи kwt. Шибана работа
@Лооп: Каско, застраховка и данък= 200лв; Гуми 150лв (летни за сезон и зимни за 2 сезона); 5х масло и филтри= 250лв. = 600лв + 1800лв вноска (за две години) + 600 нафта = 3000лв. Както виждаш не включвам никакви ремонти в тази сметка... А ако излезе ремонт той може да е 2-3-4К! Ако не се лъжа, само дюзата на тия БМВ-та струваше 4,000 лв...
@Тони Монтана: +1
За конкретния случай щом като колегата кара по-малко нещата стават други. Ако я вземеш на 20К и правиш по 20К на година разходите ще са по-малки.
Каско = 2000лв; Данък = 270лв; Застраховка= 150лв; Винетка= 67лв; Тех. преглед= 40лв. = 2,5К на година.
Гуми = 1100лв летни за две години и 1300лв зимни за 3 години = 1К лв на година.
Бензин за 20К км= 3К лв.
-------------------------------------------------------
Излиза, че ще харчиш около 6,5К на година в твоя случай + 7,2К вноски = 13,5К. Което пък прави около 1100лв на месец.
Незнам какво работиш и какви са перспективите да увеличиш доходите си, нито пък какъв е риска да се понижат доходите ти или да останеш без работа. На базата на това, което си дал като цифра 1,8К на месец, не виждам как ще живееш нормално с толкова пари.
На места цифрите ми може да не са точни. Ти трябва да си направиш подобна и подробна равносметка и като дръпнеш чертата, ако даваш повече от 40% за автомобила си, не се вкарвай във филми! Това е мое мнение, може и да съм далеч от истината, аз така ги виждам нещата.
Успех!
Послепис: А помисли си само колко непредвидени разходи може да имаш по колата и не по нея...
@Тони Монтана: +1
За конкретния случай щом като колегата кара по-малко нещата стават други. Ако я вземеш на 20К и правиш по 20К на година разходите ще са по-малки.
Каско = 2000лв; Данък = 270лв; Застраховка= 150лв; Винетка= 67лв; Тех. преглед= 40лв. = 2,5К на година.
Гуми = 1100лв летни за две години и 1300лв зимни за 3 години = 1К лв на година.
Бензин за 20К км= 3К лв.
-------------------------------------------------------
Излиза, че ще харчиш около 6,5К на година в твоя случай + 7,2К вноски = 13,5К. Което пък прави около 1100лв на месец.
Незнам какво работиш и какви са перспективите да увеличиш доходите си, нито пък какъв е риска да се понижат доходите ти или да останеш без работа. На базата на това, което си дал като цифра 1,8К на месец, не виждам как ще живееш нормално с толкова пари.
На места цифрите ми може да не са точни. Ти трябва да си направиш подобна и подробна равносметка и като дръпнеш чертата, ако даваш повече от 40% за автомобила си, не се вкарвай във филми! Това е мое мнение, може и да съм далеч от истината, аз така ги виждам нещата.
Успех!

Послепис: А помисли си само колко непредвидени разходи може да имаш по колата и не по нея...

X5 E70 написа:А акциза е такъв щот ,,държавата,, ни е такава, управниците също - до 150 Kwt е по 35 лв на kwt, над 160 вече по 60
Ако е под 6 месеца плащаш само разликата над 163 коня, ако е над 6 месеца плащаш на секи kwt. Шибана работа
Има още нещо тук. Заплащането на разликата от 163 к.с. до реалната мощност на автомобила се заплаща при условие, че колата е до 6 месеца ИЛИ под 6К км пробег. Доколкото разбрах масово явление в БГ е да се връщат км под 6К, за да се хване далаверата...


CLM-Ivo написа:X5 E70 написа:А акциза е такъв щот ,,държавата,, ни е такава, управниците също - до 150 Kwt е по 35 лв на kwt, над 160 вече по 60
Ако е под 6 месеца плащаш само разликата над 163 коня, ако е над 6 месеца плащаш на секи kwt. Шибана работа
Има още нещо тук. Заплащането на разликата от 163 к.с. до реалната мощност на автомобила се заплаща при условие, че колата е до 6 месеца ИЛИ под 6К км пробег. Доколкото разбрах масово явление в БГ е да се връщат км под 6К, за да се хване далаверата...Т.е. колата ти може да е 3 годишна, връщаш км под 6К и обесняваш, че колата е била тестова например..
Прости ми но не мога да се съглася с теб
Кат секо нещо у бълХария закона е само пожелателен и мнооооооого разтеглив
Насекъде за съжаление гледат датата на първа регистрация, изобщо не ебават на 6000-те км. Иначе си прав че има тестови коли по Германия под 6000 км по над 1 година
Ако седнеш да ги съдиш ше успееш но нещата тука са така направени че за да не се вкарват хората във филми с държавата предпочитат да си плащат а държавата лапа ли лапа, че избори идат, треа се осигурят до 9-то коляно докат нема са на власт
Нещо кат Basic Service, ако не знаеш си плащаш а те си трайкат и прибират кинтите
6+6
Колата трябва да е задължително и двете /до 6 месеца И под 6К км пробег/, за да се заплаща разликата от 163 к.с. до реалната мощност на автомобила.
Re: 6+6
ashvibe написа:Колата трябва да е задължително и двете /до 6 месеца И под 6К км пробег/, за да се заплаща разликата от 163 к.с. до реалната мощност на автомобила.
На практика абсолютно невярно, никой не ти гледа пробега още от границата, интересуват се само от датата на първа регистрация.
По закон си прав, на практика ако колата ти е над 6 месеца но под 6000 км треа дигнеш баси джангъра включително и в медиите за да мине номера който всъщност си е съвсем законен
Сега чувам от разни източници че тва е отпаднало и колата е нова ако не е била регистрирана изобщо но дали е верно не знам именно щот много хора са пипали пробега за да стане под 6000 км
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
абе общо взето, за Премиум кола, колкото и да е нова, трябва да се пазариш..все пак си е употребявана, макар и малко. Те вече хората за новите коли взимат по 25-30% отстъпка, пък за употребявана без пазарлък не бива. Иначе колите са добри. само да гледа да купува от служебния фонд на БМВ от немско - да не е регистрирана и карана в БГ. Щото тези изкупените и караните тук, някой път крият риск. мой познат си купи от там Е70 3.0д на 3200 км и на 7 месеца, "пиерфектна" както се казва. обаче със софийски номер, върната наскоро. питал той защо толкова рано и на тези километри, ама нещо го забаламосаха продавачите. оказа се впоследствие, че е имала щета, сменени брони, боядисвана и т.н. и през това клиента си я заменил за по нова и по хубава - супер европейско и цивилизовано, ама за новия собственик остава едно неприятно чувство, че кара "удряна" кола. колкото и добре да са я направили (а тя беше добре направена) все пак има и момент на суеверие...



kubica написа:абе общо взето, за Премиум кола, колкото и да е нова, трябва да се пазариш..все пак си е употребявана, макар и малко. Те вече хората за новите коли взимат по 25-30% отстъпка, пък за употребявана без пазарлък не бива. Иначе колите са добри. само да гледа да купува от служебния фонд на БМВ от немско - да не е регистрирана и карана в БГ. Щото тези изкупените и караните тук, някой път крият риск. мой познат си купи от там Е70 3.0д на 3200 км и на 7 месеца, "пиерфектна" както се казва. обаче със софийски номер, върната наскоро. питал той защо толкова рано и на тези километри, ама нещо го забаламосаха продавачите. оказа се впоследствие, че е имала щета, сменени брони, боядисвана и т.н. и през това клиента си я заменил за по нова и по хубава - супер европейско и цивилизовано, ама за новия собственик остава едно неприятно чувство, че кара "удряна" кола. колкото и добре да са я направили (а тя беше добре направена) все пак има и момент на суеверие...![]()
Тва май е моята бивша Е70 ако я е зел от КАМОР
Корите на номерата имат ли надпис www.gebrauchtwagenweb.de ?
Ako e тя наистина е на толкова, аз я взех от Германия на 100 км, 2000 до бълХария и тука съм я карал 2-3 седмици, не повече от 1000 км.
Удара беше отпред вдясно и отзад вляво, при задна лява врата
- New_Recruit
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30.01.2009
Колеги, знам че не е точния форум но дали е възможно да се прави съпоставка при поддръжката на Mercedes CLK и BMW 3-er ? Питам понеже това е резервния вариант, ако парите за 3-ката ми дойдат множко..
New_Recruit написа:Колеги, знам че не е точния форум но дали е възможно да се прави съпоставка при поддръжката на Mercedes CLK и BMW 3-er ? Питам понеже това е резервния вариант, ако парите за 3-ката ми дойдат множко..
Какъв отговор очакваш в БМВ форум? Ние не сме безпристрастно жури и отговора е ясен. Отиваш и гледаш колите дето си си харесал па взимаш тая дето ти ляга на сърцето и ти прави кефа като я гледаш, останалото е до късмет (говорим за втора ръка).
There is no replacement for displacement
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани