Случка с познат в Уисконсин...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Случка с познат в Уисконсин...
Raced an ‘03-04 Yamaha YZF-R1 Super Bike…
Kакто си карахме по средата на Уисконсин, тотално мъртвило, нито една кола наоколо, забелязохме 10-на Харли-та, по двама в редичка в дясната лента. Тим бавно ги подмина, също и Хакар, когато забелязах, че водещия мотор бръмна напред и се изравни с Тим.
Викнах на Зед "Скивай, тоя пич иска да се дърпа с Тим". Тогава ни стана ясно, че моторът не бе Харли - син, със спойлери, огромна задна гума и единичен ауспух, усукан нагоре, от дясната страна на двигателя. Мислех и се надявах, че Тим няма да се дърпа заради продуханата гарнитура на неговото прасе.
Нямах си на представа какво щеше да стане, докато не видях ръката на Хакар да се показва от прозореца на колата му и да ми дава знак да се придвижа напред. Боже, трябва ли да се състезавам с този пич?
След това видях и ръката на Тим да ме приканва напред. Викам си, че наистина трябва да се меркам с тоя пич.
Междувременно, Тим намали и застана зад мотора в дясната лента, така че аз да мога да се строя в лявата лента, но моторът намали, мислейки че Тим се готви за старт.
Подминавайки Тим, правя двойно амбрииране от 5-та на 4-та и 4-та на 3-та. Оборотите са около 4000, точно където трябва да са. Вече съм пред Тим, моторът усеща за какво става дума и застава на нивото на вратата ми. Зед има место на "първия ред".
Остановяваме се на около 60 мили в час. Навеждам се напред да погледна към мотора и пичът, който също се е навел напред, държи лявата ръка зад гърба си. Тогава си мислих, че това е за аеродинамика?
Моторът подскача, аз забивам педала на газта в пода и ние политаме! Не виждам мотора дори и с периферното си зрение. Следя пътя и оборотомера и включвам чисто на 6400 об/мин. Търся мотора в огледалата и го намирам доста назад. Виждам, че е с доста големи фарове.
Скачам на "Брембо" спирачките, които ме забавят до към 55 мили/ч, добре че Зед е с колан. След около 3 секунди моторът се изравнява с мен. Отново двойно амбрииране и съм на 3-та.
Поглеждам към мотора и този път човека си държи и двете ръце на кормилото. Моторът подскача и започваме от начало. Забивам газта в пода и колата дръпва като локомотив. Този път е малко по-различно.
Моторът е на едно ниво с мен, някъде около предната гума. Изведнъж изчезна! Какво по дяволите става тук?
Изостана по време на смяната на скоростите. Наваксва и стига до средата на Зед, обаче пак изчезва. Пак го виждам, но малко по-назад. Накрая го намирам в огледалата. Бърз поглед към километража ме уверява, че карам с над 150 мили в час.
Нaмалих и направих
Моторът пък се изправи на задна гума...
Да си призная, не очаквах че така ще се развият нещата...
Малко инфо за колата
http://www.murf928.com/photos/dyno2.gif
за $7995
Kакто си карахме по средата на Уисконсин, тотално мъртвило, нито една кола наоколо, забелязохме 10-на Харли-та, по двама в редичка в дясната лента. Тим бавно ги подмина, също и Хакар, когато забелязах, че водещия мотор бръмна напред и се изравни с Тим.
Викнах на Зед "Скивай, тоя пич иска да се дърпа с Тим". Тогава ни стана ясно, че моторът не бе Харли - син, със спойлери, огромна задна гума и единичен ауспух, усукан нагоре, от дясната страна на двигателя. Мислех и се надявах, че Тим няма да се дърпа заради продуханата гарнитура на неговото прасе.
Нямах си на представа какво щеше да стане, докато не видях ръката на Хакар да се показва от прозореца на колата му и да ми дава знак да се придвижа напред. Боже, трябва ли да се състезавам с този пич?
След това видях и ръката на Тим да ме приканва напред. Викам си, че наистина трябва да се меркам с тоя пич.
Междувременно, Тим намали и застана зад мотора в дясната лента, така че аз да мога да се строя в лявата лента, но моторът намали, мислейки че Тим се готви за старт.
Подминавайки Тим, правя двойно амбрииране от 5-та на 4-та и 4-та на 3-та. Оборотите са около 4000, точно където трябва да са. Вече съм пред Тим, моторът усеща за какво става дума и застава на нивото на вратата ми. Зед има место на "първия ред".
Остановяваме се на около 60 мили в час. Навеждам се напред да погледна към мотора и пичът, който също се е навел напред, държи лявата ръка зад гърба си. Тогава си мислих, че това е за аеродинамика?
Моторът подскача, аз забивам педала на газта в пода и ние политаме! Не виждам мотора дори и с периферното си зрение. Следя пътя и оборотомера и включвам чисто на 6400 об/мин. Търся мотора в огледалата и го намирам доста назад. Виждам, че е с доста големи фарове.
Скачам на "Брембо" спирачките, които ме забавят до към 55 мили/ч, добре че Зед е с колан. След около 3 секунди моторът се изравнява с мен. Отново двойно амбрииране и съм на 3-та.
Поглеждам към мотора и този път човека си държи и двете ръце на кормилото. Моторът подскача и започваме от начало. Забивам газта в пода и колата дръпва като локомотив. Този път е малко по-различно.
Моторът е на едно ниво с мен, някъде около предната гума. Изведнъж изчезна! Какво по дяволите става тук?
Изостана по време на смяната на скоростите. Наваксва и стига до средата на Зед, обаче пак изчезва. Пак го виждам, но малко по-назад. Накрая го намирам в огледалата. Бърз поглед към километража ме уверява, че карам с над 150 мили в час.
Нaмалих и направих

Да си призная, не очаквах че така ще се развият нещата...
Малко инфо за колата

http://www.murf928.com/photos/dyno2.gif
за $7995

Power is Nothing Without Insanity
500 коня кола срещу 03-04 р1? и го е бил? не ми звучи вярно...
р1 до към 140 мили е горе долу колкото хайабусата... която пък да я дръпнеш от 60 нагоре ти трябват към 800 коня на гумите.
да не говориме че р1 от 0-200км е 8 секунди.. за сравнение 500 коня е60 м5 е 14 секунди... цяла вечност по-бавно...
разбира се повечето 600 и 750 кубика мотори увяхват над 120 мили и могат да бъдат догонени от 400-500 коня кола ма... литър моторите са недостижими общо взето при всякаква скорост освен ако нямаш както казах поне 700-800 коня на гумите.
освен ако нещо не съм разбрал...
р1 до към 140 мили е горе долу колкото хайабусата... която пък да я дръпнеш от 60 нагоре ти трябват към 800 коня на гумите.
да не говориме че р1 от 0-200км е 8 секунди.. за сравнение 500 коня е60 м5 е 14 секунди... цяла вечност по-бавно...
разбира се повечето 600 и 750 кубика мотори увяхват над 120 мили и могат да бъдат догонени от 400-500 коня кола ма... литър моторите са недостижими общо взето при всякаква скорост освен ако нямаш както казах поне 700-800 коня на гумите.
освен ако нещо не съм разбрал...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
alx написа:500 коня кола срещу 03-04 р1? и го е бил? не ми звучи вярно...
р1 до към 140 мили е горе долу колкото хайабусата... която пък да я дръпнеш от 60 нагоре ти трябват към 800 коня на гумите.
да не говориме че р1 от 0-200км е 8 секунди.. за сравнение 500 коня е60 м5 е 14 секунди... цяла вечност по-бавно...
разбира се повечето 600 и 750 кубика мотори увяхват над 120 мили и могат да бъдат догонени от 400-500 коня кола ма... литър моторите са недостижими общо взето при всякаква скорост освен ако нямаш както казах поне 700-800 коня на гумите.
освен ако нещо не съм разбрал...
Има три варианта:
1. Пичът с мотора просто да го е било страх да сложи всичките коне на асвалта. Както сам знаеш, това е доста по-трудно на мотор, особенно 1 литров.

2. Това е "real life" - аз как се бъзикам с Е46 М3? Нищо. че съм с около 13кс по-малко и тежа доста. Задкормилното устройство

3. Моторът да не е бил р1?
Power is Nothing Without Insanity
Alex 320i Cabrio написа:Има три варианта:
1. Пичът с мотора просто да го е било страх да сложи всичките коне на асвалта. Както сам знаеш, това е доста по-трудно на мотор, особенно 1 литров.![]()
2. Това е "real life" - аз как се бъзикам с Е46 М3? Нищо. че съм с около 13кс по-малко и тежа доста. Задкормилното устройство![]()
3. Моторът да не е бил р1?
1. едва ли го е било страх- да се изправиш на задна гума като си на скорост не е признак на страх.. или слабо каране...
2. бъзикаш се защото от място имаш значително повече въртящ момент от е46 м3 (което е като мотоциклет общо взето) , а на скорост теглото играе малка роля... а 13 коня на скорост е пренебрежима разлика- я камилата я камиларя

3. да. звучи ми като да е бил нов 600 или старичък 900...
за "реал лайф" - съгласен. виждал съм далеч по-нелепи резултати

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
И все пак пропусна да ни осведомиш за най-важното 

E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Колата е Porsche 928 GT V8 5.0 32v Supercharged na 23PSI boost със всичко stock. 550кс на задните гуми - okoло 640кс на вала...
Power is Nothing Without Insanity
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани