редно ли е ? клапан картерни газове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

редно ли е ? клапан картерни газове

Мнение от PIPERKOV » 02 Мар 2009, 17:05

Става дума за М43
Забелязах омасляване от гарнитурата на клапаните над све6тите и тъй като знам 4е това говори за неработе6т клапан на картерните газове,направих следното:отка4их мърку4а от клапана и оборотите паднаха и станха нестабилни и запо4на да се 4ува свистене от кплапана и засмукванв на въздух което е днакво при малки и при високи обороти.Откъм капака на кплапаните съвсем леко духа.Като запу6я с пръст клапана оборотите се нормализират и работи гладко,като надуя клапана с уста при изгасен двигател пропуска с незна4ително съпротивление.
Това нормално ли е или говори за неработе6т клапан?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 02 Мар 2009, 18:03

Колега , провери при запален двигател дали се усеща да духа струя от въздух от малкото триъгълно отворче на горната повърхност на клапана за картерните газове . Ако като прокараш пръст през него се усеща да духа , значи клапана е "издухал" и е за смяна !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

ишщ

Мнение от Makarov 2 » 02 Мар 2009, 22:21

Колегата Методи е прав,мен ако питаш хич не му мисли вземай нов и всичко ще е наред.Моя навремето го взех от Германия за 120лв.Има и по ефтини!!!!!!!!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.01.2009
Местоположение: Heaven
Пол: Мъж
Кара: e36 `98

:

Мнение от DriftKing » 02 Мар 2009, 23:29

ммм аз моя си го смених...бараар със свещите...дърпаше ми въздух и неможеше да държи нормално оборотите и ми гаснеше..оттам ми беше зацапала свещите ...та даже и инжекциона ми чистиха...но сега е като нова....:))а клапана ..е 84-85лв. нов

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

клапан за картерни газове

Мнение от jovany77 » 03 Мар 2009, 14:07

Да се извиня на колегата предварително че му пиша в темата,но някой може ли да каже на 320 м52б20 къде се намира този клапан?Благодаря предварително

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 03 Мар 2009, 15:00

Проследи маркуча от капака на двигатела и ще стигнеш до него :winky:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 05 Мар 2009, 9:03

други мнения дали е повреден или ни6то му няма.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 05 Мар 2009, 10:51

PIPERKOV написа:други мнения дали е повреден или ни6то му няма.....

И да не е повреден, скоро ще издаде багажа, ако се е сменян. За проба може да го свалиш от колектора, запушваш отвора, в който влиза маркуча за картерните газове с пръст и засмукваш въздух с уста през отвора откъм страната на колектора. Изправният клапан се придвижва съвсем свободно надолу. След прекратяване на засмукването се връща в изходна позиция. А триъгълника на капачето не е отвор и оттам не се засмуква въздух.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 05 Мар 2009, 10:52

А аз да попитам знаещите за да не отварям нова тема.При 318 ТДС има ли такъв клапан и ако има къде се намира.От маркуча за картерните газове ми вкарва в тръбопровода за въздуха и през турбото по близо литър масло на около 1000 километра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 05 Мар 2009, 10:54

На ТДС-ите няма такъв клапан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 05 Мар 2009, 21:05

Значи двигателя е за ремонт аа.А не може ли да има запушено нещо,щото не духа през щеката а само през отдушника.Това ме замисля дали да е за ремонт двигатечето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 05 Мар 2009, 22:06

При теб турбото маи ти е заминало.........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 06 Мар 2009, 5:47

matros написа:При теб турбото маи ти е заминало.........

Е като е заминало турбото,защо ще има толкова много маслени пари излизащи от отдушника за картерните газове. Направо е като комин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 06 Мар 2009, 10:01

Dream_BMW написа:
matros написа:При теб турбото маи ти е заминало.........

Е като е заминало турбото,защо ще има толкова много маслени пари излизащи от отдушника за картерните газове. Направо е като комин.


защото когато турбото е заминало през него маслото минава и стига в колекторите заедно с нагнетения въздух и мотора го изгаря. Свали си въздушния филтър ако целия е в масло значи турбото е заминало.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 06 Мар 2009, 13:00

E да ама не.Аз също така предположих ,ама като махнах филтъра и се вижда как излизат много маслени пари през отдушника и всичко там е масло.маслото не минава през турбото а през отдушника и влзиа във въздуховода и се изгаря.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook